Nee is nog even.quote:Op maandag 25 april 2011 17:30 schreef missbehavin het volgende:
En is dat stomme pasen al eens voorbij?
Ik zit met allemaal paasspul waar ik niks mee kanquote:Op maandag 25 april 2011 17:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee is nog even.
Heb verdomme nog geen paasei gevonden.
ik vind het dit jaar niet zo heel geweldig.quote:
Wat voor spul dan?quote:Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit met allemaal paasspul waar ik niks mee kanKutpasen
Pasen kan er niks aan doen dat jij spul hebt waar je niks mee kanquote:Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen?quote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor spul dan?
Als het eetbaar is kun je het toch opeten?
opeten? Missb? Zie je het jezelf typen?quote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor spul dan?
Als het eetbaar is kun je het toch opeten?
Kom je chillen op mijn balkonnetje?quote:
Ja dacht er even niet bij na.quote:Op maandag 25 april 2011 17:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
opeten? Missb? Zie je het jezelf typen?
Hé jij daar!quote:Op maandag 25 april 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Het is pasen zijn schuld dat ik überhaupt paasspul hebquote:Op maandag 25 april 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pasen kan er niks aan doen dat jij spul hebt waar je niks mee kan
Weet je wel hoe ver jouw balkonnetje rijden is?quote:Op maandag 25 april 2011 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom je chillen op mijn balkonnetje?
En dan te bedenken dat ik bijna de eieren al verstopt hadquote:
Niemand verplicht je Paasspullen in huis te halenquote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Het is pasen zijn schuld dat ik überhaupt paasspul heb
vrouwmenschquote:Op maandag 25 april 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Het is pasen zijn schuld dat ik überhaupt paasspul heb
Als jij hierheen komt, verstop ik de eieren alsnogquote:
quote:
deze volg ik even niet.quote:Op maandag 25 april 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik bijna de eieren al verstopt had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |