SLA ZE! POTVOLKOFFIE BAHquote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Extra reistijd
* een half uur tot een uur
Godverredomme...
Hoihoihoiquote:
Zonder piraat geen leven hier.quote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh maar dat wil ik niet hoorjij mag niet zomaar verdwijnen en oplossen.
Hoi Bietsj, hoe gaat het op je fobo?quote:
Ik kan niet multiquoten op de iPhone dus moet ik er 1 kiezenquote:Op maandag 25 april 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dan alleen appel quoten, hond die je dr bent.
jaja.quote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kan niet multiquoten op de iPhone dus moet ik er 1 kiezen
Klinker
Jan
Dan kies je toch voor mij ik begroet je als eerstquote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik kan niet multiquoten op de iPhone dus moet ik er 1 kiezen
Klinker
Jan
Inderdaad of gewoon niet quoten of quoten en dan copy pasten en dan nog een keerquoten en nog een keer copy psten, doe ik wel gewoon op mn telefoonquote:Op maandag 25 april 2011 18:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan kies je toch voor mij ik begroet je als eerst
Nee, doe maar niet.quote:
leuk dit hoorquote:Op maandag 25 april 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Bietsj, hoe gaat het op je fobo?
Sorry, ik steun je in deze zware tijd.quote:
Hakken.quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Danoontje powerrrrrr pindakaas toggg
Maak dan screenshots van me van elke reactie op de laatste reactie lijst zodat ik niet achter loopquote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, ik steun je in deze zware tijd.
Ah gatver, pindakaas.quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Danoontje powerrrrrr pindakaas toggg
Is iets te veel werk.quote:Op maandag 25 april 2011 18:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Maak dan screenshots van me van elke reactie op de laatste reactie lijst zodat ik niet achter loop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |