abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126218383
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Gold dat maar voor alle allochtonen. Veel Marokkanen die werkelijk niets met Marokko te maken hebben (ouders of grootouders die uit Marokko kwamen) leven hier in Nederland met de normen die gelden in dat primitieve Rif-gebergte. Onbegrijpelijk maar waar. Helaas zijn velen van hen ook nog eens vrij dom of verstandelijk gehandicapt. Dat zijn die idioten die fluiten als ze meisjes 'schaars' gekleed zien lopen en die jongens bedreigen als ze naar zulke meisjes kijken. Ik zou het toejuichen als bij dit soort jongens het Nederlandse paspoort wordt afgepakt aangezien ze dan toch niet statenloos worden, ze hebben immers een Marokkaans paspoort en ze kunnen dus in Marokko gaan wonen als Marokkaans staatsburger. Of dat het juridisch gemakkelijk te realiseren is weet ik niet maar mijn zegen hebben ze na iets te vaak met dit soort idioten in aanraking te zijn gekomen. Er zijn gelukkig ook beschaafde Nederlanders die Marokkaans bloed hebben, zij doen het goed op school en in de rest van de samenleving. Deze mensen zijn voor mij uiteraard wel van harte welkom.

Terug ontopic, ik denk dat het een goed beleid is om zoveel mogelijk wijken (lees: met uitzondering van kakwijken die niet te vermijden zijn) zo gemengd mogelijk te maken. Het is beter als in elke wijk buiten de steden 3% van de mensen allochtoon is en in elke wijk binnen de steden 10% allochtoon is dan dat er in elke stad een ghetto ontstaat met 50% allochtonen. Ik spreek hier uiteraard enkel over niet-westerse allochtonen en dan wel de probleemgroepen onder hen (met name de Marokkanen en Antillianen, in mindere mate de Turken en Surinamers). Zolang de groep niet-westerse allochtonen een kleine minderheid vormt kan die worden gekneed via sociale controle. Boven een bepaalde omvang is dit niet meer mogelijk.
lol...

Die schaars geklede meisjes lopen er natuurlijk zo schaars gekleed bij om redenen vergelijkbaar met hoe Eskimo's er bij lopen, puur functioneel... ze willen helemaal niet nagefloten worden ! En het zijn ook altijd die vervelende 'verstandelijk gehandicapten' die dat doen. Zucht... het leven als schaars gekleed meisje is ook geen pretje...
Franz Ferdinand uitvinder van het maandverband.
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:11:46 #177
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_126218730
Ik had beter "maken sisgeluiden" getypt dan "fluiten". Dat doen ze om kritiek te uiten, niet om de meisjes te complimenteren. Jongens die naar deze meisjes kijken worden voor smeerlap of viezerik uitgemaakt. Zoals ik hierboven uitlegde is dat het gevolg van het leven volgens normen uit dat primitieve Rifgebergte uit de tijd dat hun grootouders naar Nederalnd verhuisden. Een merkwaardig fenomeen aangezien deze jongens in Nederland zijn opgegroeid. Ongetwijfeld het gevolg van slechte integratie maar het precieze hoe en wat moeten integratiedeskundigen maar uitleggen. Ik ben al blij dat tegenwoordig het woord integratie niet meer als scheldwoord wordt beschouwd in Nederland.
Ik hoorde laatst van iemand dat hij werd lastiggevollen door twee van die mocro's die op een scooter zaten. Hij keek naar een meisje wat aan het hardlopen was. Dat soort gasten stuur je beter direct terug naar Marokko, helaas moet hiervoor de wetgeving nog worden aangepast.

Offtopic, als je schaars gekleed bent als meisje en je hebt er het lichaam voor dan is het logische gevolg dat jongens in ieder geval kijken. Het fluiten doe ik zelf niet maar het schijnt dat lang niet alle meisjes het vervelend vinden als jongens dat doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:12:22 #178
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_126218752
Waarom geen pol?
  woensdag 8 mei 2013 @ 17:46:09 #179
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_126226120
Zolang etnische groepen elkaar nog niet de tent uitvechten heeft dit onderwerp nog geen prioriteit lijkt mij.
Say what?
pi_126226442
Had de vorige kick na twee jaar niet voor niets verwijderd... Prima om hier discussie over te voeren maar dan wel in een nieuw topic met een verse eigen insteek. Posts van meer dan twee jaar oud weer oprakelen heeft geen enkel nut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')