Ik had beter "maken sisgeluiden" getypt dan "fluiten". Dat doen ze om kritiek te uiten, niet om de meisjes te complimenteren. Jongens die naar deze meisjes kijken worden voor smeerlap of viezerik uitgemaakt. Zoals ik hierboven uitlegde is dat het gevolg van het leven volgens normen uit dat primitieve Rifgebergte uit de tijd dat hun grootouders naar Nederalnd verhuisden. Een merkwaardig fenomeen aangezien deze jongens in Nederland zijn opgegroeid. Ongetwijfeld het gevolg van slechte integratie maar het precieze hoe en wat moeten integratiedeskundigen maar uitleggen. Ik ben al blij dat tegenwoordig het woord integratie niet meer als scheldwoord wordt beschouwd in Nederland.
Ik hoorde laatst van iemand dat hij werd lastiggevollen door twee van die mocro's die op een scooter zaten. Hij keek naar een meisje wat aan het hardlopen was. Dat soort gasten stuur je beter direct terug naar Marokko, helaas moet hiervoor de wetgeving nog worden aangepast.
Offtopic, als je schaars gekleed bent als meisje en je hebt er het lichaam voor dan is het logische gevolg dat jongens in ieder geval kijken. Het fluiten doe ik zelf niet maar het schijnt dat lang niet alle meisjes het vervelend vinden als jongens dat doen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL