Dat snap ik wel. Iets wat prijzig is zul jij niet al te vaak doen. Die golf rijder zal w.s. wel wat harder lachen, want die ziet een kneus naast zich die wanhopig interessant probeert te doen in een auto die van ellende bijna uit elkaar valt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verborgen talent...
[..]
Valt mee.... ik rijd er eigenlijk bijna nooit in. De tank vul ik gewoon met nitromethaan, dat is best prijzig spul maar je lacht wel elke golf rijder uit bij de stoplichten
Gewoon wat nitromethaan in je tank gooien.... dat gaat de verzuring tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, net doen alsof je het beter hebt dan je het daadwerkelijk hebt. Klinkt bekend vanaf de huurderskant.
Mijn auto valt niet uit elkaar hoor, kerncentrales kunnen ze misschien niet bouwen in Japan maar auto's welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Iets wat prijzig is zul jij niet al te vaak doen. Die golf rijder zal w.s. wel wat harder lachen, want die ziet een kneus naast zich die wanhopig interessant probeert te doen in een auto die van ellende bijna uit elkaar valt.
Tuurlijk. Een belangrijk ding als een kerncentrale lukt niet al te best, maar Xeno's auto hebben ze natuurlijk met veel meer inzet aan gewerkt... Heus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn auto valt niet uit elkaar hoor, kerncentrales kunnen ze misschien niet bouwen in Japan maar auto's wel
Nu wordt er plots weer een verdeling bij gehaald. Ook prima hoor. Het lijkt me volstrekt logisch dat ouderen meer geld hebben dan jongeren, aangezien ouderen meer verdienen en ook tijd hebben gehad om dit op te bouwen. Deze ouderen zullen echter ook de grootste huizen hebben staan met bijbehorende hypotheekschuld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Het spaargeld zit bij een relatief kleine groep 45-plussers. Jongeren hebben de topschulden.
(zoek maar eens naar de cijfers, het is niet zo moeilijk...)
De lekkende centrale is van Amerikaans ontwerp.... iedereen weet dat Amerikaanse auto's technologisch inferieur zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een belangrijk ding als een kerncentrale lukt niet al te best, maar Xeno's auto hebben ze natuurlijk met veel meer inzet aan gewerkt... Heus.
De Starlet werd in 1999 voor het laatst gebouwd, en werd daarna opgevolgd door de Yaris volgens mij. Dus de auto van Xeno is minimaal 15 jaar oud, misschien nog wel een stuk ouder, afhankelijk van welk type hij heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een belangrijk ding als een kerncentrale lukt niet al te best, maar Xeno's auto hebben ze natuurlijk met veel meer inzet aan gewerkt... Heus.
20 jaar oud... en nog steeds in topvorm. Ik had er eigenlijk een hypotheek op moeten nemen.... zo ontroerend goed als die auto isquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De Starlet werd in 1999 voor het laatst gebouwd, en werd daarna opgevolgd door de Yaris volgens mij. Dus de auto van Xeno is minimaal 15 jaar oud, misschien nog wel een stuk ouder, afhankelijk van welk type hij heeft.
En de Japanners konden het blijkbaar beter, maar deden dat niet, want het is wel makkelijk om concessies te doen aan veiligheid blijkbaar. Veilig idee is dat, als je in je Japanse auto staptquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De lekkende centrale is van Amerikaans ontwerp.... iedereen weet dat Amerikaanse auto's technologisch inferieur zijn
Dan kom je wel in aanmerking voor de ARA.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
20 jaar oud... en nog steeds in topvorm. Ik had er eigenlijk een hypotheek op moeten nemen.... zo ontroerend goed als die auto is
Ik wist 20 jaar geleden al dat alles in Duitsland beter en goedkoper is. Dus bij mij staat er al 20 jaar gewoon een ster in de lak.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
20 jaar oud... en nog steeds in topvorm. Ik had er eigenlijk een hypotheek op moeten nemen.... zo ontroerend goed als die auto is
Zo'n ding heb ik ook gehad... veels te comfortabelquote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik wist 20 jaar geleden al dat alles in Duitsland beter en goedkoper is. Dus bij mij staat er al 20 jaar gewoon een ster in de lak.
Zoals het hoort.
Maar een Duits huis? Nope. Gratis nog niet.
ARA?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan kom je wel in aanmerking voor de ARA.
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Bayswater het volgende:
[..]
De buren op nr 35 hebben eind 2005 wel wat minder neergelegd dan die 229.
miljoenhuizen.nl staan tot en met 2005 terug de vraagprijsgegevens. Laatste vraagprijs van nummer 35 was 224.500 dus neem aan dat er minder voor is betaald.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:33 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?
In het kadaster staan 45,47 en 53, allen verkocht voor 235 kk in 2006 2008 en 2009.
kan toch dat ze 10.000 meer dan de vraagprijs hebben geboden ?quote:Op woensdag 27 april 2011 09:11 schreef Bayswater het volgende:
[..]
miljoenhuizen.nl staan tot en met 2005 terug de vraagprijsgegevens. Laatste vraagprijs van nummer 35 was 224.500 dus neem aan dat er minder voor is betaald.
Zou kunnen, maar 10.000 eronder, dus zo rond 215 ligt veel meer voor de hand. Sterker nog, ik denk dat ze dat er zelfs voor betaald hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:22 schreef meth77 het volgende:
[..]
kan toch dat ze 10.000 meer dan de vraagprijs hebben geboden ?
Je weet toch wel wat het voordeel van aziatische dames is.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef Bayswater het volgende:
Sinds dat ik heb gehoord dat een auto een verlengstuk van je lul is koop ik alleen nog Aziaatjes.
Oude auto's lijken altijd lelijk, dat komt omdat ons schoonheidsideaal constant word bijgesteldquote:Op woensdag 27 april 2011 10:32 schreef PierreBetfair het volgende:
Xeno, die Starlets zijn zo bazaal lelijk dat het eigenlijk best een stoere bak is.
[ afbeelding ]
Het bekende compensatiegedragquote:Op woensdag 27 april 2011 10:45 schreef Bayswater het volgende:
Sinds dat ik heb gehoord dat een auto een verlengstuk van je lul is koop ik alleen nog Aziaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |