Elke blonde chick daar in dat huis heeft neptietenquote:Op maandag 25 april 2011 13:41 schreef PMK111 het volgende:
Die ene blonde chick met neptieten in Secret Story toen ze zich omkleedde 's ochtends voor de camera en een heel weinigverhullend topje aantrok met niks eronder.
Reality , ook wel Reality STERREN genoemdquote:Op maandag 25 april 2011 13:52 schreef Chef_M het volgende:
Trekken op Reality? Verklaar je nader, ik trek me altijd af op de werkelijkheid.
Die eerste is zeker lekker, die tweede is maar smerig!quote:
Ja oke, die 2de is huge photosoep.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die eerste is zeker lekker, die tweede is maar smerig!
Waarschijnlijk bedoel je celebrity in plaats van reality.quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
Reality , ook wel Reality STERREN genoemd
Die kaak jonge... Godverdetering zeg, die heeft een hoop kneiterharde biefstukken zitten vreten.quote:
Misschien sabbelt ze wel ergens opquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Die kaak jonge... Godverdetering zeg, die heeft een hoop kneiterharde biefstukken zitten vreten.
Ja dan zou zij ook vast graag willen.quote:Op maandag 25 april 2011 14:43 schreef rubje het volgende:
Tess Milne,is zeker niet verkeerd,jammer dat ze nog zo jong is want anders wist ik het wel als getrouwde bok![]()
![]()
heleeeemaaal vergeten, zeker ook lang bij mij op nummer 1 gestaan!quote:
heleeeemaaal vergeten, zeker ook lang bij mij op nummer 1 gestaan!quote:
Foto's ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef m00h het volgende:
[..]
Dezeen daphne bunskoek, wytske kennemans.. nog wel meer hoor
Manuel Broekmanquote:Op maandag 16 mei 2011 23:12 schreef Tasharella het volgende:
hoe heet die dude naast tess milne ook alweer?
Echt een flikker is dat.quote:
Eens, echt op school zo'n ontzettende nerd en dat merk je nu nog aan alles.. ach ja die is zo weer vergeten.quote:
Hot or Snot?quote:
En nu je een kut hebt vinger je je op haar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef Chicka2 het volgende:
Als ik een piemel had zou ik trekken op Angelina Jolie. Wat een magische vrouw is dat!
Als als alsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:36 schreef Chicka2 het volgende:
Als ik een piemel had zou ik trekken op Angelina Jolie. Wat een magische vrouw is dat!
Geylquote:Op maandag 16 mei 2011 18:10 schreef WatskeZegt het volgende:
[ afbeelding ]
hoe hebben we haar ooit kunnen vergeten?
Post some pica's matequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:11 schreef RiftNL het volgende:
Chantal Janzen
Belle Perez
Gigi Ravelli
Geraldine Kemper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |