Dat hoort niet te kunnen, ben je wel met een router verbonden dan?quote:Op maandag 25 april 2011 12:42 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo, ik wil met mijn Blackberry kunnen internetten via alleen wifi zonder dat er internet data weggaat. Maar als ik wifi aanzet en ga internetten gaat er alsnog internet data weg.
Hoe moet ik alles instellen zodat er geen internetdata verbruikt word?
Mvg kevin
Whut? Als dat echt zo is, is BB nog triester dan ik al dachtquote:Op maandag 25 april 2011 12:47 schreef FruitenCo het volgende:
BTW: Je BB heeft waarschijnlijk 2 browsers, één voor wifi en een voor mobiel data verkeer.
Helaas, het is waar... Ik heb zelf een Blackberry Curve 8520 die het wel heeftquote:Op maandag 25 april 2011 12:48 schreef Markster het volgende:
[..]
Whut? Als dat echt zo is, is BB nog triester dan ik al dacht
Google staat standaard opgeslagen in je browser/telefoon, de pagina hoeft niet opgevraagd te worden door je telefoon op internet.quote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef yo0wzaa het volgende:
ja er staat wifi en de naam, heb het goede wachtwoord er staat ook verbonden bij wifi.
ik kijk op de site van t-mobile en daar zie ik data weggaan als ik internet. google druk ik op binnen 1 sec is die er.
Goeie inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 13:08 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Google staat standaard opgeslagen in je browser/telefoon, de pagina hoeft niet opgevraagd te worden door je telefoon op internet.
quote:Op maandag 25 april 2011 13:03 schreef yo0wzaa het volgende:
ik kijk op de site van t-mobile en daar zie ik data weggaan als ik internet. google druk ik op binnen 1 sec is die er.
Waarom kijk jij op de website van t-mobile als je een vodafone-abbo hebt?quote:Op maandag 25 april 2011 13:07 schreef yo0wzaa het volgende:
nee want dat kon ik niet bij vodafone was het of 1GB of 250 MB ik heb 1GB
Dat kan ik even niet verklaren.quote:Op maandag 25 april 2011 13:19 schreef yo0wzaa het volgende:
die app doet het niet op mijn bb komt een foutmelding als ik hem wil openen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |