Ik heb weleens live-edits gezien die helemaal nergens over gingen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
Dan begrijp je niet waar het over gaat en waarom die posts geedit zijn en worden.
Zelfs als dat zou kloppen: het internet is voor iedereen, niet alleen voor de intelligentia.quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hulde aan FOK, iedereen die denkt dat als modewoord te kunnen gebruiken hebben het IQ van een amoebe (idd, zoek dat maar eens op...)
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 11:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Hulde aan FOK, iedereen die denkt dat als modewoord te kunnen gebruiken hebben het IQ van een amoebe (idd, zoek dat maar eens op...)
Och, en tyfus is wel in orde omdat we niemand kennen die daaraan lijdt? Je weet donders goed dat het een krachtterm is en ook alleen om die reden gebruikt wordt. Er gaan geen mensen dood van het gebruik van het woord, en als je je erdoor beledigd voelt zou ik toch maar een paar ballen kweken en je er overheen zetten want je komt nog wel zwaardere dingen tegen dan een ziekte die als krachtterm wordt gebruikt.quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus.
Jammer dat sommige mensen zo zwak zijn dat ze een verschrikkelijke ziekte moeten gebruiken om hun idioterie kracht bij te zetten.
Rechtse_Hippie, ik meen oprecht dat jou vader of moeder geen slachtoffer worden van deze ziekte. Ik kan je uit persoonlijke oogpunt je melden dat deze ziekte heel wat leed kan veroorzaken.
Gezien je onvolwassenheid ben ik er van overtuigd dat je deze ziekte niet van dichtbij heb meegemaakt.
Het feit dat je in plaats van serieuze argumenten aan te dragen waarom kanker niet gebruikt zou mogen worden als krachtterm aankomt met een domme aanname over wat ik op televisie zou kijken maakt dat jij niet de aangewezen persoon bent om te bepalen wat laag is en wat niet.quote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef Kaasrol het volgende:
Onterechte klacht, kanker als krachtterm is gewoon laag. TS bewondert vast ook de oh oh cherso crew![]()
Ik zeg het ook nooit op FOK! maar ik vind het vrij zwak dat de mensen die niet tegen een woordje kunnen gelijk krijgen. Worden al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's straks ook gemodereerd?quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zeg het nooit maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen het prettig vinden om te gebruiken.
Sommige mensen (waaronder ik) storen zich daaraan. Is het niet gewoon een teken van beschaving om dit soort woorden niet te gebruiken?quote:Op maandag 25 april 2011 11:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik zeg het ook nooit op FOK! maar ik vind het vrij zwak dat de mensen die niet tegen een woordje kunnen gelijk krijgen. Worden al die negergrapjes, grapjes over vrouwen en grapjes over homo's straks ook gemodereerd?
Ik stoor mij aan het feit dat er zoveel mensen leven, moeten ze dan maar allemaal dood? :Squote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige mensen (waaronder ik) storen zich daaraan. Is het niet gewoon een teken van beschaving om dit soort woorden niet te gebruiken?
Ik ken genoeg mensen die het van dichtbij meegemaakt hebben en nog steeds zeggen. Het zou ook gewoon zwaar hypocriet zijn om het dan ineens heel erg te vinden. Je moet het los van elkaar zien. Als ziekte en als krachtterm.quote:Op maandag 25 april 2011 11:32 schreef FireFox1 het volgende:
Dit dus.
Jammer dat sommige mensen zo zwak zijn dat ze een verschrikkelijke ziekte moeten gebruiken om hun idioterie kracht bij te zetten.
Rechtse_Hippie, ik meen oprecht dat jou vader of moeder geen slachtoffer worden van deze ziekte. Ik kan je uit persoonlijke oogpunt je melden dat deze ziekte heel wat leed kan veroorzaken.
Gezien je onvolwassenheid ben ik er van overtuigd dat je deze ziekte niet van dichtbij heb meegemaakt.
Je bent gewoon een pussy, wat maakt het uit man. Mensen die kanker zeggen bedoelen niet de ziekte het bekt gewoon lekker.quote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sommige mensen (waaronder ik) storen zich daaraan. Is het niet gewoon een teken van beschaving om dit soort woorden niet te gebruiken?
Misschien wel, maar een forum hoort geen plek te zijn waar je behoed wordt voor alles waar je je aan stoort. Ik stoor me ook aan iedereen (ook aan jou dus) die beweert dat als je met kanker scheldt je wel een mongooltje (of mag ik dat ook niet zeggen?) moet zijn, of dat je wel stopt met schelden met kanker als je het van dichtbij hebt meegemaakt. Je kent de mensen die het zeggen helemaal niet en dat soort aannames zijn een zwaktebod.quote:Op maandag 25 april 2011 11:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat het dan gewoon staan. Hoe meer iemand kanker moet roepen om iets duidelijk te makenquote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
Dan begrijp je niet waar het over gaat en waarom die posts geedit zijn en worden.
Pussy? Ik daag je uit deze woorden te gebruiken tegen je ouders en/of werkgever. Kijk hoe geliefd je woorden dan nog steeds zijnquote:Op maandag 25 april 2011 11:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je bent gewoon een pussy, wat maakt het uit man. Mensen die kanker zeggen bedoelen niet de ziekte het bekt gewoon lekker.
Leg uit dan. Mijn kankerposts heb je ook ge-edit.quote:Op maandag 25 april 2011 11:23 schreef Netsplitter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |