ach een vliegtuigje met een fotolijstje kan toch best?quote:Op maandag 25 april 2011 11:15 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Voor dat lijstje met een foto van Buddha toch?
nee dat kan niet zomaar. Eerst iets voor mensen, die nog niks gehad hebben, Hou niet van voortrekkerijen,quote:Op maandag 25 april 2011 11:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
ach een vliegtuigje met een fotolijstje kan toch best?
Dan moet je eigenlijk niet naar de Jo show kijken he....quote:Op maandag 25 april 2011 11:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee dat kan niet zomaar. Eerst iets voor mensen, die nog niks gehad hebben, Hou niet van voortrekkerijen,
daar heb je gelijk in, maar ja.... maar het goede is, dat ik zeer goed zie, hoe veel waardevoller en rijker mijn eigen leven is.quote:Op maandag 25 april 2011 11:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk niet naar de Jo show kijken he....
Jo ging om de stofzuigers vragen bij de stem, zegt Philip: maar die krijgen we toch twee keer per week? Jo: Ja, maar als ik hem vraag krijg ik hem wel eens.quote:
wat zou de reden zijn dat de stofzuiger niet standaard in het huis staat?quote:Op maandag 25 april 2011 11:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jo ging om de stofzuigers vragen bij de stem, zegt Philip: maar die krijgen we toch twee keer per week? Jo: Ja, maar als ik hem vraag krijg ik hem wel eens.
ze zijn bang dat Jo alle piemels gaat afzuigen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat zou de reden zijn dat de stofzuiger niet standaard in het huis staat?
Omdat het nu een reden is om Jo naar de kvdw te krijgen zonder dat het opvalt msschien?
Omdat er geen opbergkast is,... niet te ver doordraven met die conspiracy theoryquote:Op maandag 25 april 2011 11:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Omdat het nu een reden is om Jo naar de kvdw te krijgen zonder dat het opvalt msschien?
nou nou nou zo kan ie wel weer hequote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze zijn bang dat Jo alle piemels gaat afzuigen.
Ik denk eigenlijk omdat stofzuigers herrie maken en ze het dan veel te makkelijk kunnen gebruiken om te overleggen zonder dat het wordt gehoord en daardoor ieder onsgezeik gaan stofzuigen.quote:Op maandag 25 april 2011 11:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan moeten ze het dekbed van Jo en Flip ook maar in de kvdw doen hequote:Op maandag 25 april 2011 11:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk omdat stofzuigers herrie maken en ze het dan veel te makkelijk kunnen gebruiken om te overleggen zonder dat het wordt gehoord en daardoor ieder onsgezeik gaan stofzuigen.
Ze kan dat ook gewoon via haar mic vragen, dat doet ze ook heul vaak. Dus het is wel degelijk een smoes.quote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef Stranger1977 het volgende:
Omdat er geen opbergkast is,... niet te ver doordraven met die conspiracy theory
quote:Op maandag 25 april 2011 11:31 schreef danilel het volgende:
Wat zou er trouwens in die kist zitten?
Bulletje en Ian???
quote:Op maandag 25 april 2011 11:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan moeten ze het dekbed van Jo en Flip ook maar in de kvdw doen he
Krijgt ze dan ook antwoord?quote:Op maandag 25 april 2011 11:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kan dat ook gewoon via haar mic vragen, dat doet ze ook heul vaak. Dus het is wel degelijk een smoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |