kdenk het nietquote:Op maandag 25 april 2011 05:12 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik heb twee PlayStations, krijg ik nu meer vergoeding voor de downtime?
[ afbeelding ]
80710A06 jwz
wie zegt trouwens dat er uberhaupt een vergoeding komt?quote:
Voor PSN+ users kunnen ze beter wel wat doen. Die betalen er tenslotte voor.quote:Op maandag 25 april 2011 08:52 schreef kaching02 het volgende:
[..]
wie zegt trouwens dat er uberhaupt een vergoeding komt?
Hoeveel kost dat dan, zo een plus gedoe?quote:Op maandag 25 april 2011 09:10 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Voor PSN+ users kunnen ze beter wel wat doen. Die betalen er tenslotte voor.
50 voor een jaar, 15 voor drie maanden: dus 5 euro of minder per maandquote:Op maandag 25 april 2011 09:23 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat dan, zo een plus gedoe?
Ik moet er wel om glimlachen.quote:
We hebben het over tot nu toe 5 dagen dus (als ik snel uit mijn hoofd reken) nog geen 85 cent?quote:Op maandag 25 april 2011 09:45 schreef Misan het volgende:
[..]
50 voor een jaar, 15 voor drie maanden: dus 5 euro of minder per maand
Lijkt me meer dat alleen PSN+ leden een x-aantal dagen verlenging van hun lopende abonnement krijgen voor de downtimequote:Op maandag 25 april 2011 10:24 schreef Echtjammer het volgende:
Vergoeding van iedereen X aantal weken/maanden PSN+ is wel op zijn plaats.
Man, hoelang heb je dat ding al? En hoeveel procent van de tijd dat je 'em hebt doet 'ie het niet online?quote:Op maandag 25 april 2011 10:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik voel als 'gewone' PSN gebruiker ook een beetje als iemand die de kat in de zak gekocht heeft. Je koopt een console mede om zijn online mogelijkheden, en als dat dan 9 van de 10 niet werkt..
Een kwalitatief betere console is idd duurderquote:Op maandag 25 april 2011 10:37 schreef DrDentz het volgende:
Het is niet gratis, die PS3 was al duurder in de aanschaf, daar betaal je wel voor.
Gaan we doen, misschien schadevergoeding van 20k? (lol)quote:Op maandag 25 april 2011 10:46 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kunnen we het best gezamenlijk naar TROS Rader mailen.
[ afbeelding ]
Antoinette regelt wel een vergoeding voor de geleden schade.
Voor welke geleden schade? Sony's geleden schade?quote:Op maandag 25 april 2011 10:46 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kunnen we het best gezamenlijk naar TROS Rader mailen.
[ afbeelding ]
Antoinette regelt wel een vergoeding voor de geleden schade.
Jij begon er over in de OP.quote:Op maandag 25 april 2011 10:55 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Hou nou godverdomme eens op over die schrale schadevergoeding![]()
Die 80 cent gaat je leven er echt niet beter op maken hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |