Ja, denk het ook, ze zegt het ook voor niets 2 keer (zaterdag en vorige week zondag)quote:Op maandag 25 april 2011 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt ze om je ego te boosten, knul
stokstaart zit bij zijn vriendin denk ikquote:
HAP!quote:Op maandag 25 april 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, denk het ook, ze zegt het ook voor niets 2 keer (zaterdag en vorige week zondag)
Beetje te mager idd..quote:Op maandag 25 april 2011 02:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Omg die kijkt heel eng![]()
en als ik daar mijn leuter in steekt scheurt ze letterlijk open![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, we zullen wel zien als het echte werk begint over een jaar of 3 à 7
Dat is echt niet fantastiessquote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
naatjenquote:Op maandag 25 april 2011 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs de lapo's van VH zijn om in hun grot genomen te worden.
quote:Op maandag 25 april 2011 02:45 schreef Zokunen het volgende:
Buiten mn ex heb ik nog nooit een hoer geneukt, bah doen we ook nooit meer.
Oke, dan ben ik niet de enige die die fout heb gemaakt... lucky mequote:
Als jij mijn zusje gaat martelen kom ik jou martelen, dat je het maar ff weetquote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Het is veulste gezellig hier verdorie.. daar gaat mijn plan van optijd in bed liggen
te duur al die ongein :Squote:
Dit zou sigwaardig zijn ware het niet dat ik niet aan een sig doequote:Op maandag 25 april 2011 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs de lapo's van VH zijn om in hun grot genomen te worden.
daarom gewillige dames die alles doen en treinkaartje voor je betalenquote:
fobo?quote:Op maandag 25 april 2011 02:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit zou sigwaardig zijn ware het niet dat ik niet aan een sig doe
ik had een verzoekje gedaan, dacht ik, maar hij was niet doorgekomen omdat 20 minuten regeling... Dus nu nog een keerquote:Op maandag 25 april 2011 02:47 schreef Viro het volgende:
Heb net verzoekjes gedaan, ben inmiddels vergeten wat ik heb aangevraagd
Veel plezier in dromenlandquote:
ik wil wat gevats verzinnen maar dat is niet mijn sterkste puntquote:Op maandag 25 april 2011 02:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Niemand zegt ooits iets sigswaardigs over mij, dat is pas kut!
nu last.fm nogquote:Op maandag 25 april 2011 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn fobo is één groot egostrelend orgasme
Iedereen is bang dat ik op ze af kom als ze wat over jou postenquote:Op maandag 25 april 2011 02:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Niemand zegt ooits iets sigswaardigs over mij, dat is pas kut!
Ik heb nog wel een leuke foto voor jequote:Op maandag 25 april 2011 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
Net gezien, je krijgt een 6,5 voor je foboquote:Op maandag 25 april 2011 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
Je vergeet ze ook gewoon, die punten.quote:Op maandag 25 april 2011 02:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik wil wat gevats verzinnen maar dat is niet mijn sterkste punt
Mijnes ookquote:Op maandag 25 april 2011 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 02:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
ik wil wat gevats verzinnen maar dat is niet mijn sterkste punt
quote:Op maandag 25 april 2011 02:49 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou gewoonfaye zoveel schenken dat ze een tweede spaarrekening nodig heeft!
Nee, spontaan graagquote:Op maandag 25 april 2011 02:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Iedereen is bang dat ik op ze af kom als ze wat over jou posten
Nehquote:Op maandag 25 april 2011 02:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuke foto voor je
quote:Op maandag 25 april 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mijnes ook![]()
op de paar haatkwoots na dan
Sterke punten zijn idd niet mijn sterkste punt.quote:Op maandag 25 april 2011 02:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je vergeet ze ook gewoon, die punten.
Klopt.. we falen in de nachtquote:
Heel lief allemaal, maar nnu nog spontaan, net zo spontaan als mijn gekreunquote:Op maandag 25 april 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gewoonfaye is het schatje van de onzinradioreeks, heel onschuldig... tot je haar hoort kreunen
Dat horen vrouwen ook te doen, om ten minste nog ergens te laten zien dat ze na kunnen denken.quote:Op maandag 25 april 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik bedenk gewoon telkens zelf mijn sig
quote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heel lief allemaal, maar nnu nog spontaan, net zo spontaan als mijn gekreun
Waarom staat er dan plus I bij? was ook mijn valkuil....quote:
Hier een spontane quote voor je sig.quote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heel lief allemaal, maar nnu nog spontaan, net zo spontaan als mijn gekreun
Veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga lekker pitten en dromen van een lekker ding met bruin haar en blauwe ogen.
Niet van jou dus faye
You aint getting anyquote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat horen vrouwen ook te doen, om ten minste nog ergens te laten zien dat ze na kunnen denken.
ach je bent naatjequote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry vrouwen, die moest ik gewoon even maken en die deur stond zo open dat ik die moest intrappen.
Ik, als broerlief, kreeg het warm en rooie oortjesquote:Op maandag 25 april 2011 02:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gewoonfaye is het schatje van de onzinradioreeks, heel onschuldig... tot je haar hoort kreunen
Trusten zookquote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga lekker pitten en dromen van een lekker ding met bruin haar en blauwe ogen.
Niet van jou dus faye
Als er een '#'-teken in de TT staat wordt dat automatisch gedaan, dit is alleen ingevoerd nadat deze OP gemaakt is.quote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Waarom staat er dan plus I bij? was ook mijn valkuil....
Truste kerelquote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef Zokunen het volgende:
Niet van jou dus faye
Oke, zal er rekening mee houden...quote:Op maandag 25 april 2011 02:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er een '#'-teken in de TT staat wordt dat automatisch gedaan, dit is alleen ingevoerd nadat deze OP gemaakt is.
En als je een TT als # # # # maakt?quote:Op maandag 25 april 2011 02:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er een '#'-teken in de TT staat wordt dat automatisch gedaan, dit is alleen ingevoerd nadat deze OP gemaakt is.
heeft jouw lul ogen?quote:Op maandag 25 april 2011 02:52 schreef Zokunen het volgende:
Niet van jou dus faye
Eigenlijk zou iemand de OP gewoon moeten wijzigen.quote:Op maandag 25 april 2011 02:54 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Oke, zal er rekening mee houden...
de volgende die lapo heeftquote:Op maandag 25 april 2011 02:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand de OP gewoon moeten wijzigen.
Een zaad spugend oogquote:
ieder huisje zn kruisje, mijn geval een met ogenquote:
Dan worden huppelmuts en koelkast allebei zwaar ongesteldquote:Op maandag 25 april 2011 02:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iemand de OP gewoon moeten wijzigen.
ik zie nu iets heel raars voor mequote:Op maandag 25 april 2011 02:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een zaad spugend oog
Laat me nou slapen ffs
Dacht dat ik de enige was die dat denktquote:Op maandag 25 april 2011 02:56 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk zou je bijna willen dat de Amerikanen weer Vietnam binnenvallen, kunnen ze weer toffe protestliedjes gaan schrijven
bloedorgiesquote:Op maandag 25 april 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan worden huppelmuts en koelkast allebei zwaar ongesteld
green day jongenquote:Op maandag 25 april 2011 02:56 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk zou je bijna willen dat de Amerikanen weer Vietnam binnenvallen, kunnen ze weer toffe protestliedjes gaan schrijven
Afghanistan is niet goed genoeg?quote:Op maandag 25 april 2011 02:56 schreef ValHallen het volgende:
Daarom gaan we ook trouwen. 2 zielen, 1 gedachtequote:Op maandag 25 april 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was die dat denkt
Ja want men zou meer Jimi hendrix en zulks gaan draaienquote:Op maandag 25 april 2011 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou je wel leuke protestliedjes horen als Vietnam nogmaals werd binnengevallen?
Ja. Die volstrekt onnodige oorlog maakt de V.S nog armer en creativiteit gedijt het best onder armoede.quote:Op maandag 25 april 2011 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou je wel leuke protestliedjes horen als Vietnam nogmaals werd binnengevallen?
Klinkt niet best, uitzetten en slapen dan maarquote:Op maandag 25 april 2011 02:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn laptop doet eng![]()
als ik beweeg.. dan maakt hij geluid alsof er ergens een vonkje is
de Afghanistan oorlog is ook onnodig en nu voeren ze ook oorlog in Libië...quote:Op maandag 25 april 2011 02:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Die volstrekt onnodige oorlog maakt de V.S nog armer en creativiteit gedijt het best onder armoede.
ge-wo-ne p-c?quote:Op maandag 25 april 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga switchen naar de gewone pc... vind dit te eng worden..
tozo
O rly?quote:Op maandag 25 april 2011 02:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Valt mij nu pas op dat jij ook een nieuwe ondertitel hebt
die past niet om mn nekquote:Op maandag 25 april 2011 03:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel om te zien... Jij met een grote wurgslang ofzo
Ja, ze gaat d'r laptop wegleggen en op de desktop pc verder. Moeilijk he Nederlands?quote:
Heb je nog een zusje dat 2 jaar ouder is dan faye?quote:
Doe voor 2 seconde alsof je een normale 17jarige bent en begin over seks te praten.quote:Op maandag 25 april 2011 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de Afghanistan oorlog is ook onnodig en nu voeren ze ook oorlog in Libië...
somsquote:Op maandag 25 april 2011 03:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ze gaat d'r laptop wegleggen en op de desktop pc verder. Moeilijk he Nederlands?
ik heb net de hele tijd over seks gepraat en dat nam je me niet in dank afquote:Op maandag 25 april 2011 03:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Doe voor 2 seconde alsof je een normale 17jarige bent en begin over seks te praten.
Make loooooove, not war
Nope, waarom denk je dat ik faye zo bescherm tegen jullie freaks?quote:Op maandag 25 april 2011 03:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb je nog een zusje dat 2 jaar ouder is dan faye?
3 mag ook hoor
Of een slaappilwant ik zou slapen gaan
Afghanistan was verkeerd getimed. De platenmaatschappijen waren onvoldoende op de hoogtequote:Op maandag 25 april 2011 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de Afghanistan oorlog is ook onnodig en nu voeren ze ook oorlog in Libië...
quote:Op maandag 25 april 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Afghanistan was verkeerd getimed. De platenmaatschappijen waren onvoldoende op de hoogte
en dan laat je haar wel omgaan met de grootste freak die er is...quote:Op maandag 25 april 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Nope, waarom denk je dat ik faye zo bescherm tegen jullie freaks?
Helemaal niks, ik zeg het je, HE-LE-MAAL niks dat krijg jequote:Op maandag 25 april 2011 03:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb net de hele tijd over seks gepraat en dat nam je me niet in dank af
platenmaatschappijenquote:Op maandag 25 april 2011 03:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Afghanistan was verkeerd getimed. De platenmaatschappijen waren onvoldoende op de hoogte
sex op muziek met je zusje?quote:Op maandag 25 april 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
Genoeg over oorlog enzo.... Nu weer over seks, muziek en faye
Goede combinatiequote:Op maandag 25 april 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
Genoeg over oorlog enzo.... Nu weer over seks, muziek en faye
Ik weet dat die het juist uit zijn hoofd laat om iets te flikken want dan word ik opeens de grootste freak die er isquote:Op maandag 25 april 2011 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan laat je haar wel omgaan met de grootste freak die er is...
maar ik hoef dan ook niet te krijgen, ik geef gewoon.quote:Op maandag 25 april 2011 03:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik zeg het je, HE-LE-MAAL niks dat krijg je
Nee jij ontvangtquote:Op maandag 25 april 2011 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik hoef dan ook niet te krijgen, ik geef gewoon.
Wie, he, wie begon? Zal ik hier eens even dromenvangertjestylo posten hoe het ging he?quote:Op maandag 25 april 2011 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik hoef dan ook niet te krijgen, ik geef gewoon.
serial. ik heb de beste batsmuziek evahhquote:Op maandag 25 april 2011 03:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is je ultieme sexnummer? Waar wil je op ontmaagd worden?
Wil je aub niet scheldenquote:Op maandag 25 april 2011 03:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie, he, wie begon? Zal ik hier eens even dromenvangertjestylo posten hoe het ging he?
Byequote:Op maandag 25 april 2011 03:04 schreef humorduck28 het volgende:
een mooie tweede paasdag nog toegewenst.. en tot morgen.
Nee, doe maar nietquote:Op maandag 25 april 2011 03:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie, he, wie begon? Zal ik hier eens even dromenvangertjestylo posten hoe het ging he?
Heb ik niet echt, maar voor dat tweede ben je al te laat.quote:Op maandag 25 april 2011 03:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is je ultieme sexnummer? Waar wil je op ontmaagd worden?
Trustequote:Op maandag 25 april 2011 03:04 schreef humorduck28 het volgende:
anus?quote:Op maandag 25 april 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb ik niet echt, maar voor dat tweede ben je al te laat.
watwatwat?quote:Op maandag 25 april 2011 03:05 schreef n8n het volgende:
[..]
serial. ik heb de beste batsmuziek evahh
slaap welquote:Op maandag 25 april 2011 03:04 schreef humorduck28 het volgende:
Daaaaaaaaaaaaamn, dat had ik ook wel willen hebben!quote:Op maandag 25 april 2011 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
watwatwat?
Ik ben ontmaagd op Santana
ik op krekelgeluidenquote:Op maandag 25 april 2011 03:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
watwatwat?
Ik ben ontmaagd op Santana
Ik had het zelfs voorbereidquote:Op maandag 25 april 2011 03:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaamn, dat had ik ook wel willen hebben!
hihihi dat zeg je vast vakerquote:Op maandag 25 april 2011 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
ik koos een compromis tussen de lange en de korte.
clip van de beastie boys al gezien?quote:Op maandag 25 april 2011 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
ik had ook de 22 minuten versie kunnen kiezen, maar dat wilde ik jullie niet aandoen, dus ik koos een compromis tussen de lange en de korte.
cockring souvenierquote:Op maandag 25 april 2011 03:09 schreef Zokunen het volgende:
faye waarom lach je naar je armband in je fobo?
nope, maar schijnt moeite waard te zijn... kijk geen clips...quote:Op maandag 25 april 2011 03:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
clip van de beastie boys al gezien?
Yup, stond op geenstijlquote:Op maandag 25 april 2011 03:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
clip van de beastie boys al gezien?
Mooie armbandjes toch?quote:Op maandag 25 april 2011 03:09 schreef Zokunen het volgende:
faye waarom lach je naar je armband in je fobo?
te moeilijkquote:Op maandag 25 april 2011 03:10 schreef gewoonfaye het volgende:
n8n, gozer, 2 keer in mijn fobo lurken en niet eens... laat ook maar
Wat had je gewild, een foto van zijn kwakjes?quote:Op maandag 25 april 2011 03:10 schreef gewoonfaye het volgende:
n8n, gozer, 2 keer in mijn fobo lurken en niet eens... laat ook maar
Bazenclip met Elijah Wood en Seth Rogenquote:Op maandag 25 april 2011 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nope, maar schijnt moeite waard te zijn... kijk geen clips...
Te zwoele lach, moet een andere reden zijn!quote:
sigwaardig voor Fayequote:Op maandag 25 april 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een compromis tussen mijn kleine teen en grote teen werd mijn middelste teen bijvoorbeeld.
Houdoequote:Op maandag 25 april 2011 03:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mensen , ik ga ook plat. Tot morgen
goede vraag welquote:Op maandag 25 april 2011 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat had je gewild, een foto van zijn kwakjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op maandag 25 april 2011 03:12 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben ook een compromis, help, mijn freund is een klootzakik leg straks ff een knoop in zijn leutertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook een compromis, help, mijn freund is een klootzakwie zegt dat jij een compromis bent? Als ik nooit iets vertel, betekent dat dat ik nooit iets tegen jou vertel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een compromis, help, mijn freund is een klootzakje bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik heb hem al eigenhandig verminktquote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Viro het volgende:
[..]
ik leg straks ff een knoop in zijn leutertje
ik ben toch niet gek!!!!!!einz!!!! ow wat huh wiequote:Op maandag 25 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fucking hell.. geen geluid op deze pc
Hoe wil je daar een knoop in leggen? Die is zo klein, het zou bijna als clitoris door kunnen gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef Viro het volgende:
[..]
ik leg straks ff een knoop in zijn leutertje
Balenquote:Op maandag 25 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fucking hell.. geen geluid op deze pc
Tis laat, ik snap er niks vanquote:Op maandag 25 april 2011 03:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wie zegt dat jij een compromis bent? Als ik nooit iets vertel, betekent dat dat ik nooit iets tegen jou vertel?
heuj denigerende fallusgrappen ow yeahquote:Op maandag 25 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe wil je daar een knoop in leggen? Die is zo klein, het zou bijna als clitoris door kunnen gaan.
Zelfkennis, prachtigquote:Op maandag 25 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe wil je daar een knoop in leggen? Die is zo klein, het zou bijna als clitoris door kunnen gaan.
quote:Op maandag 25 april 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb er wat op bedacht... laptop op tafel.. en daar onzinradio op... verder niet aanraken.
en posten op de pc
En dat moet mij tevreden houden.. Jongens, wie heeft er nog een negerpiemel over?quote:Op maandag 25 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
way to work teh systemquote:Op maandag 25 april 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb er wat op bedacht... laptop op tafel.. en daar onzinradio op... verder niet aanraken.
en posten op de pc
Slim welquote:Op maandag 25 april 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en posten op de pc
Je kiest er zelf voor meidquote:Op maandag 25 april 2011 03:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dat moet mij tevreden houden.. Jongens, wie heeft er nog een negerpiemel over?
Hej, waarom denk je dat ik het zo lang uitstel?quote:Op maandag 25 april 2011 03:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dat moet mij tevreden houden.. Jongens, wie heeft er nog een negerpiemel over?
shaggy is geilquote:
tijd voor de beatie boys clipquote:Op maandag 25 april 2011 03:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook, maar eerst nog 3 nummers ooraids aanhoren. Minstens
Leidenquote:Op maandag 25 april 2011 03:20 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb vreemd genoeg weer zin in SR. Waar was het dit jaar ook alweer?
Sjiekquote:Op maandag 25 april 2011 03:21 schreef n8n het volgende:
'oogaids' is serial jargon in grafische buizz
anderen?quote:Op maandag 25 april 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum danst. o.a
Kom eens hier dansen danquote:Op maandag 25 april 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum danst. o.a
weet je wel hoever ik dan moet fietsenquote:
Ik wil ook heen.. moet alleen nog bedenken waar ik dan ga pittenquote:Op maandag 25 april 2011 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
ik zie een onzinradio serious request meet aankomen
Ik zeg doenquote:Op maandag 25 april 2011 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
Das niet zo moeilijk hoor..quote:Op maandag 25 april 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil ook heen.. moet alleen nog bedenken waar ik dan ga pitten
gewoon een oproep in fhf plaatsen?quote:
Puyck idee!quote:Op maandag 25 april 2011 03:23 schreef naatje_1 het volgende:
Niet wat ik bedoelde..quote:Op maandag 25 april 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon een oproep in fhf plaatsen?
Gezocht bank waar ik op mag pitten
Omdat ik nu ff wil falen quote ik mezelf.quote:Op maandag 25 april 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
Ik ga weer los, en serena luistert mee via skype
Ohja, trein gaat niet meer he.. En je moet bijtijds weer terug.. hmmquote:Op maandag 25 april 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je wel hoever ik dan moet fietsen
tegelijk jongnenquote:Op maandag 25 april 2011 03:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Omdat ik nu ff wil falen quote ik mezelf.
En nu ik skype betekent het dat ik geen Crysis 2 meer kan spelen
Bazenclip tochquote:Op maandag 25 april 2011 03:26 schreef naatje_1 het volgende:
die clip ziet eruit als een slecht geacteerde B-flim
altijd altijd zeker yeahquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
=alle leuke dingen gebeuren verder naar het westen![]()
doe serena eens gauw de groetjens en een kusjen van mijquote:
Volgens mij heb ik al een adresquote:Op maandag 25 april 2011 03:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wil ook heen.. moet alleen nog bedenken waar ik dan ga pitten
gedaan en jij krijgt groetjes en kusjes terugquote:Op maandag 25 april 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe serena eens gauw de groetjens en een kusjen van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |