Waar laat je de in stukken gesneden hoer in vuilniszak dan? Je wordt spoedig gepakt 'P'.quote:Op maandag 25 april 2011 03:29 schreef Paxempyrean het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar polen gaan, ik wil nog niet doodWat heb ik te zoeken in een tweede-wereldland
![]()
Ik ga liever naar Zweden ofzo
Stukje doorrijden naar Rusland en daar in de bossen dumpen zodat de wolven en beertjes ook wat te vreten hebben..quote:Op maandag 25 april 2011 03:30 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Waar laat je de in stukken gesneden hoer in vuilniszak dan? Je wordt spoedig gepakt 'P'.
Ik heb Anushka wel gemist hoor, potverdikkie, nou moet ik weer op zoek naar een andere...quote:Op maandag 25 april 2011 03:12 schreef Paxempyrean het volgende:
[..]
Tuurlijk, welk normale persoon gaat op dit tijdstip een rondje maken
Gelukkig besloot die geen controle uit te voeren had net de lokale prostituee in 13 stukken gezaagd en in vuilniszakken gestopt.
quote:Op maandag 25 april 2011 02:41 schreef Paxempyrean het volgende:
Propagandamachine liegt! Agenten zijn helemaal niet zo kwaadaardig!
Lollquote:Op maandag 25 april 2011 02:44 schreef nattermann het volgende:
Je moeder was gisteravond anders behoorlijk kwaadaardig
Waarom ben je weg gegaan? Zonde.quote:Op maandag 25 april 2011 10:00 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik heb gewoond in Zoetermeer![]()
Meerzicht je weet!!![]()
lagge dat je in zmeer was
ps ts is wel het grootste mietje die ik ken
Haaglanden, in Zoetermeer zijn ze echt faal. Volgens mij sturen ze de achterlijke agenten naar Zoetermeer, ik ben de tel kwijt hoe vaak ze al geen helikopter hebben ingezet om iemand te pakken en dan alsnog falen en die gozer laten ontsnappen.quote:
Tja als ik in pappies BMW 5-serie ga rijden word ik aan de kant gehaald..quote:Op maandag 25 april 2011 10:16 schreef Biels het volgende:
Dus je woont in Zoetermeer, en als je niet kan slapen besluit je een rondje te gaan rijden in je lelijke pauperbak?
Sjonnie.
Tja, ik heb niet die grote Turken ballen. Anders had ik die agent wel doodgeredenquote:Op maandag 25 april 2011 10:00 schreef Zwollesjappie het volgende:
Ik heb gewoond in Zoetermeer![]()
Meerzicht je weet!!![]()
lagge dat je in zmeer was
ps ts is wel het grootste mietje die ik ken
Nee hij bleef op een afstand kijken en had een zonnebril op, terwijl het donker was en 02:00 in de nachtquote:Op maandag 25 april 2011 09:21 schreef mime_negert het volgende:
Hebben ze de buit van de woninginbraak niet op de achterbank zien liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |