oke, hoe kan het dan dat jij nog niet dood bent ?quote:Op maandag 25 april 2011 01:38 schreef amenth het volgende:
ik vind dat homogeweld enigzins mag toegstaan worden maar alleen als ze hun liefde te overdreven tonen en alleen bij mannen
Bah, Snever houdt van vagina's.quote:
Ik zag al dat er iets niet klopte. Vagina'squote:Op maandag 25 april 2011 01:40 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
Bah, Snever houdt van vagina's.
hahahahhaha je hebt een piemel in je hol gehad en je schaamt je voor je fok vriendjes (haal door wat je erger vindt)quote:Op maandag 25 april 2011 01:33 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
mensen die het homo woord ''gaye'' gebruiken,HAHAHAHA
Daar is niks ergs aan.quote:Op maandag 25 april 2011 01:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hahahahhaha je hebt een piemel in je hol gehad
inderdaad, is juist leuk joh.quote:Op maandag 25 april 2011 01:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar is niks ergs aan.
Dat is juist geil.
hahahahahahaha jouw vader heeft zijn piemel in jou hol gestopt terwijl je moeder jankend toe keek omdat zij die nooit mocht hebben, jij hebt daar een trauma aan over gehouden en je probeert je beter te voelen door de dingen die jij mee gemaakt hebt tegen andere mensen te zeggen, die wel iets van hun leven hebben gemaaktquote:Op maandag 25 april 2011 01:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
hahahahhaha je hebt een piemel in je hol gehad en je schaamt je voor je fok vriendjes (haal door wat je erger vindt)
oh kom dan maar langsquote:Op maandag 25 april 2011 01:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Daar is niks ergs aan.
Dat is juist geil.
mocht jij zeg maar een erge griep krijgen, dan zou ik er niet wakker van liggen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:44 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
hahahahahahaha jouw vader heeft zijn piemel in jou hol gestopt terwijl je moeder jankend toe keek omdat zij die nooit mocht hebben, jij hebt daar een trauma aan over gehouden en je probeert je beter te voelen door de dingen die jij mee gemaakt hebt tegen andere mensen te zeggen, die wel iets van hun leven hebben gemaakt
AHAHAHAHA
dat zou wel echt homo zijn, dat jij wakker zou liggen omdat een forum lid van een of andere forum ziek isquote:Op maandag 25 april 2011 01:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
mocht jij zeg maar een erge griep krijgen, dan zou ik er niet wakker van liggen.
Nee, ik bedoel 2 mannen.quote:
morgen lekker vrijquote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Topic is inmiddels te triest voor woorden. Naar bed lulletjes morgen moeten jullie immers eitjes zoeken?
hij dacht dat je 1 man was omdat hij zelf 1 man is en hij 1 homo is, dus hij is 1 vieze homo, snap je?quote:Op maandag 25 april 2011 01:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 2 mannen.
Ik ben geen man.
maarja, wat de boer niet kent, dat neemt ie niet héquote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
hij dacht dat je 1 man was omdat hij zelf 1 man is en hij 1 homo is, dus hij is 1 vieze homo, snap je?
de fuck, je trapt niet in mijn semi-hosselpoging.quote:Op maandag 25 april 2011 01:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 2 mannen.
Ik ben geen man.
ja madame - paon, en met zo'n vrouw teken naast haar nick en ik dacht dat zij homo was, hahahaquote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
hij dacht dat je 1 man was omdat hij zelf 1 man is en hij 1 homo is, dus hij is 1 vieze homo, snap je?
Mee eens. Kom ventjes ik weet dat jullie morgen vrij zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat je je homoseksuele fantasieën hier moet openbaren.quote:Op maandag 25 april 2011 01:48 schreef boekenplank het volgende:
Topic is inmiddels te triest voor woorden. Naar bed lulletjes morgen moeten jullie immers eitjes zoeken?
jij zit hier anders wel mooi heel je levensverhaal aan ons te vertellenquote:Op maandag 25 april 2011 01:51 schreef Allessio het volgende:
[..]
Mee eens. Kom ventjes ik weet dat jullie morgen vrij zijn maar dat hoeft niet te betekenen dat je je homoseksuele fantasieën hier moet openbaren.
Dit soort postsquote:Op maandag 25 april 2011 01:59 schreef gastwatdefok het volgende:
ik ga slapen, veel plezier met het voort zetten van het getroll hier!
toedels!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |