moest nog ff:Pquote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
4 en 5 vind ik allebei wel mooi
quote:Op maandag 25 april 2011 01:24 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
nee, niet met steen NOOB
stenen werken niet, want dan pakt de homo de steen en stopt ie hem in zijn kont en dan gaan alle stenigers dood aan een hartaanval
je moet 2 homo's elk aan 1 kant van een diep ravijn zetten en als ze elkaar zien willen ze huppelend naar elkaar toe rennen en elkaar omhelzen en andere vieze homo dingetjes doen en dan vallen ze opeens allebei in het ravijn en wassen wij ons hand in onschuld
kijk, daarom noemen ze mij de wijze tovenaar
jouw nicht is een nicht met een nichtquote:Op maandag 25 april 2011 01:27 schreef Thunderbowl het volgende:
En nicht dan? is dat ook gay om te zeggen? klinkt ook zo poterig....
Hij denkt een fokbaas te zijn?quote:Op maandag 25 april 2011 01:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zet jij dit in elk topic neer?
De echte klacht moet trouwens zijn: mensen die Engelse woorden gebruiken waar goede Nederlandse varianten van zijn.
dus we mogen voortaan ook neger gaan zeggen, en dan zeggen dat het iets anders betekent!?quote:Op maandag 25 april 2011 01:27 schreef n0ir het volgende:
Denk je nou echt dat woorden alleen maar kunnen betekenen wat de officiële definitie in het woordenboek is?
Stoksloberaar dan maar?quote:Op maandag 25 april 2011 01:27 schreef Thunderbowl het volgende:
En nicht dan? is dat ook gay om te zeggen? klinkt ook zo poterig....
dan wil ik mn negerzoenen ook terug :Squote:Op maandag 25 april 2011 01:29 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dus we mogen voortaan ook neger gaan zeggen, en dan zeggen dat het iets anders betekent!?
joepie!
dat is een erg gaye comebackquote:Op maandag 25 april 2011 01:26 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
ik noem jou homo, omdat het de waarheid is
dat of ze moeten crackers ook hernoemen!quote:Op maandag 25 april 2011 01:29 schreef killurz het volgende:
[..]
dan wil ik mn negerzoenen ook terug :S
Als jij bijvoorbeeld alle mensen met een snor neger gaat noemen en je omgeving neemt dit over is de betekenis van het woord inderdaad veranderd.quote:Op maandag 25 april 2011 01:29 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dus we mogen voortaan ook neger gaan zeggen, en dan zeggen dat het iets anders betekent!?
joepie!
Homo Sapiens van het mannelijk geslacht met een sexuele voorkeur voor andere Homo Sapiens van het mannelijk geslacht.quote:
jaquote:Op maandag 25 april 2011 01:31 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
dat of ze moeten crackers ook hernoemen!
dat scheldt wel lastig.quote:Op maandag 25 april 2011 01:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Homo Sapiens van het mannelijk geslacht met een sexuele voorkeur voor andere Homo Sapiens van het mannelijk geslacht.
quote:
naamtopic in onz voor jouquote:
ookal heb jij dit topic gestart:quote:
je zit je aan te stellen als een heteroquote:Op maandag 25 april 2011 01:36 schreef goodmorningvietnam het volgende:
[..]
ookal heb jij dit topic gestart:
ik stel voor om deze jongeman te verbannen omdat hij zelfs een voorstel DURFT te geven om hetero als scheldwoord te gebruiken!
KILL HIM!
(ik kijk wel toe hoe jullie hem afmaken)
jij bent t(d)rolquote:Op maandag 25 april 2011 01:37 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
je zit je aan te stellen als een hetero
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |