ook goeden avond Captain Obviousquote:
net als je vader na z'n midlife crisisquote:
flikker klinkt slechter dan gay btw.quote:
dat inderdaad wel ja.quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
flikker klinkt slechter dan gay btw.
stoer verhaal!quote:Op maandag 25 april 2011 00:59 schreef Allessio het volgende:
TS , Drinky en Drinky zijn vader zitten in de woonkamer.
Drinky zijn vader glimlacht naar de 2 jongens. Drinky weet al wat er gaat komen.
TS glimlacht zenuwachtig terug.
Alle 3 weten ze wat er komen gaat.
zo hé, bedankt, dat had ik nog niet door!quote:Op maandag 25 april 2011 01:03 schreef goodmorningvietnam het volgende:
oke, ts, omdat jij het wilt
u bent een homoseksueel
duidelijk?
ga poepen en stop je eigen poep in je mond.quote:Op maandag 25 april 2011 01:05 schreef Allessio het volgende:
Drinky zijn vader ontkleed zich.
Doe je billen maar open jong vraagt hij beleefd aan TS.
ikziewatjijhierimpliceerquote:Op maandag 25 april 2011 01:05 schreef Allessio het volgende:
Drinky zijn vader ontkleed zich.
Doe je billen maar open jong vraagt hij beleefd aan TS.
Snap dat mijn post gericht tegen jou in dat ander topic je heeft geraakt.quote:Op maandag 25 april 2011 01:06 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
ga poepen en stop je eigen poep in je mond.
smaakt hetzelfde als je vriendin/moeder
-------------------------------------------------------------------quote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef goodmorningvietnam het volgende:
zojuist is bekend gemaakt dat dit topic aids heeft
iedereen REN VOOR JE LEVEN
ik ga niet rustig doen voor jou, platgeslagen banaan die je bentquote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef Allessio het volgende:
[..]
Snap dat mijn post gericht tegen jou in dat ander topic je heeft geraakt.
Die post bevat enkel de waarheid, dat jij die nog niet accepteert en probeert te vergeten door matige topics met verzonnen onderwerpen te posten is jouw probleem.
Gewoon rustig doen.
TS heeft geen fallus.quote:Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
ik ga niet rustig doen voor jou, platgeslagen banaan die je bent
ik heb van je vriendin gehoord dat je piemel net zo kort is als een potloodje van 1 cm in erectie-toestand
Jij faaltquote:Op maandag 25 april 2011 01:10 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
ik ga niet rustig doen voor jou, platgeslagen banaan die je bent
ik heb van je vriendin gehoord dat je piemel net zo kort is als een potloodje van 1 cm in erectie-toestand
Oh nee ik heb AIDSquote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
-------------------------------------------------------------------
IEDEREEN BOVEN DEZE LIJN HEEFT AIDS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guanine en Cytosine! *O*
doet ie alsnogquote:Op maandag 25 april 2011 01:12 schreef Allessio het volgende:
Ik heb een hoop losgemaakt bij je zie ik.
Mijn vriendin, pik en een hoop onzin combineer je nu om jezelf enigzins als een niet complete idioot te vertonen voor je Fok vriendjes.
buk maar eventjes, mag je voelenquote:
off-topic; Honda Preludequote:
quote:Op maandag 25 april 2011 01:12 schreef Allessio het volgende:
Mijn vriendin, pik en een hoop onzin combineer je nu om jezelf enigzins als een niet complete idioot te vertonen voor je Fok vriendjes.
had je het tegen mij? oh sorryquote:Op maandag 25 april 2011 01:12 schreef Allessio het volgende:
Protip: was ik al!quote:Op maandag 25 april 2011 01:15 schreef Snever het volgende:
[..]
Dat was een test. Je bent nu officieel een poepstamper. Succes!
ga gewoon weg domme amateur psycholoog die je bentquote:Op maandag 25 april 2011 01:12 schreef Allessio het volgende:
ja een liefhebberquote:Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
buk maar eventjes, mag je voelen
[..]
off-topic; Honda Prelude
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |