Je kent mijn situatie niet denk ik. Ik woon namelijk in een heel klein dorpje in Drenthe met amper 2000 inwoners en de tent staat perfect tussen de huizen in het zicht.quote:
In het ergste geval houden ze er een trauma aan over.quote:Op maandag 25 april 2011 00:39 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Je kent mijn situatie niet denk ik. Ik woon namelijk in een heel klein dorpje in Drenthe met amper 2000 inwoners en de tent staat perfect tussen de huizen in het zicht.
Onder begeleiding van 2 volwassenen zie ik niet in wat er mis kan gaan. Ze wonen allemaal in een straal van 5 en 500 meter van de tent. En 4 van de 6 slapen sowieso al regelmatig bij ons omdat mijn dochter als enig kind dat zo leuk vind.
Ik durf het wel aan in ieder geval.........dus waarom zou ik het niet doen?
Ja, het is patat of piza. Mijn dochter koos voor piza maar er zijn er enkele die dat niet lusten, dus patat er maar bij. Ja, vond dat met die marshmallows ook teveel maar we eten gelijk om 17:00 uur en dan moet ik het vuur nog maken ook, dus misschien is het handig om ff 2 uurtjes te wachten met die dingen en dat na de wandeling te doen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Het eten lijkt mij een beetje veel, eerst patat en pizza dan marshmallows?
Of is het patat of pizza? Voor meisjes van 9 is het in een tent slapen sowieso al superspannend, zou het verhaal niet te eng maken, al scheelt het natuurlijk wel dat je er zelf bij slaapt. Misschien kan je de wandeling om de visvijver nog leuker maken door er een soort van speurtocht van te maken. Verder klinkt het als een leuk feestje!
Kan ik me niet voorstellen dat ze hier een trauma van zouden kunnen krijgen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:02 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
In het ergste geval houden ze er een trauma aan over.
Ja leuk, eten, wandelen.speurtocht, en dan de marshmallows. Het kampvuur al geef voldoende spanning denk ik, grote kans dat die meiden zelf al verhalen gaan vertellen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ja, het is patat of piza. Mijn dochter koos voor piza maar er zijn er enkele die dat niet lusten, dus patat er maar bij. Ja, vond dat met die marshmallows ook teveel maar we eten gelijk om 17:00 uur en dan moet ik het vuur nog maken ook, dus misschien is het handig om ff 2 uurtjes te wachten met die dingen en dat na de wandeling te doen.
Een speurtocht is inderdaad een leuk idee, hoe kan je dat organiseren?
Ja, dat staat voor een komende verjaardag op de planningquote:Op maandag 25 april 2011 03:29 schreef n0ir het volgende:
Of een dropping ipv een speurtocht, vond ik vroeger reuze spannend.
Fruit eerst boven het vuur dan?quote:Op maandag 25 april 2011 15:25 schreef rubje het volgende:
@ TS: superidee alleen laat de marsmeloows weg en doe wat mango/fruit met ijs en siroop.
Is lichter en lekkerder en kids houden van zoet.
Dat klinkt ook goed, zal die ideeen meenemen bij de voorbereidingen.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:47 schreef knorretje het volgende:
wij hebben ongeveer hetzelfde idee gepland staan voor Alicia d'r feestje (word ook 9) Het plan tot nu toe is smiddags (rond 14.00u) bij de ontvangst een 'high tea' te doen, compleet met make-up, hoge hakken en nette jurken, cake-jes, bonbonnetjes en een lekkere pot (ijs)thee. (we gaan daar een spel element van maken, je kent misschien van 'vroeger' het chipseten met de dobbelsteen volledig in winterkledij wel. zoiets gaan we doen om ze om te turnen in dametjes. Wie 6 gooit mag kadootje geven, moet iets aantrekken en mag iets lekkers van tafel etc etc) Dan gewoon wat lekker rondspelen/rennen of misschien zwemmen in de plas(afhankelijk van het weer), hout te sprokkelen voor het kampvuur en de broodjes, dan allemaal brooddeeg aan een stok maken en dat roosteren, te samen met wat salades en worstjes is dat de maaltijd. dan zal er vast nog wel weer wat rondgerend worden voor we toekomen aan de slaapplek inrichten. In de tent gaan we een filmpje kijken en wellicht een late avondwandeling en dan hopen op wat uurtjes nachtrust. Smorgens een ontbijtje en dan zien we wel wanneer ze weer opgehaald worden.
(wij geven het feestje overigens op de camping en kijken gewoon even aan wat het weer doet wanneer we het geven)
We zijn al vaker met marshmallows in de weer geweest en dat ging allemaal goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef refro het volgende:
Lijkt mij een goed plan zo niet te gek maar wel leuk voor de meiden. Alleen de marshmellows zou ik zelf ook niet direct doen, ik ken iemand die zijn gehemelte met die plakdingen eruit getrokken heeft. Was wel leuk voor de mensen van de eerste hulp die hadden zoiets nog nooit gezienNiet om je bang te maken maar vuur in de buurt van een tent, gecombineerd met kinderen, met een marshmellow incident in het achterhoofd lijkt mij niet zo'n goed plan.
Ow, en ik leg de tuinslang en emmers water klaar voor als er iets mis gaat met t vuur uiteraard....quote:Op woensdag 27 april 2011 11:35 schreef refro het volgende:
Lijkt mij een goed plan zo niet te gek maar wel leuk voor de meiden. Alleen de marshmellows zou ik zelf ook niet direct doen, ik ken iemand die zijn gehemelte met die plakdingen eruit getrokken heeft. Was wel leuk voor de mensen van de eerste hulp die hadden zoiets nog nooit gezienNiet om je bang te maken maar vuur in de buurt van een tent, gecombineerd met kinderen, met een marshmellow incident in het achterhoofd lijkt mij niet zo'n goed plan.
Hier gaan de kids om 13.00 uit school en om nog wat extra zonuren mee te pikken laten we het vroeg starten.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed, zal die ideeen meenemen bij de voorbereidingen.
Vind alleen 14:00 uur te vroeg, en dat kan ook niet want ze moeten gewoon tot 15:15 naar school die dag.
En is die camping dan vlak bij je huis? Want wat als er iemand naar huis wil?
Lijkt me wel een zware en lange dag zo, maar in elk geval veel plezier alvast met jullie verjaardagsfeestje.
Oja, dat meisje was er voor negenen weer bij.quote:Op maandag 23 mei 2011 08:53 schreef livelink het volgende:
Een tweedaags feestje![]()
Je zou mij af moeten voeren daarna, vrees ik. Is het meisje dat voortijdig naar huis ging wel de volgende dag nog meegeweest naar het strand?
Tsja, dat krijg je he, in dorpen in Drenthe waar geen allochtoon rondloopt. Meisjes die bang zijn voor negers.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:05 schreef oppiedoppie het volgende:
Mijn vriendin zou een griezelverhaal vertellen en ze kwam 1 zinnetje ver, ''er was eens een hele grote donkere man.......'' en toen begon er al iemand te huilen........
Valt mee hoor, er zijn hier 2 gemengde families in het dorp en er zitten daardoor een stuk of 6 donkere kinderen op de lagere school hier. Ze zijn er nu dus wel aan gewend. Toen ik zelf vroeger klein was woonden er geen allochtonen in dit dorp.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je he, in dorpen in Drenthe waar geen allochtoon rondloopt. Meisjes die bang zijn voor negers.
6 donkere kinderen wat veel zeg! Die verpesten het zeker voor de autochtonen?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Valt mee hoor, er zijn hier 2 gemengde families in het dorp en er zitten daardoor een stuk of 6 donkere kinderen op de lagere school hier. Ze zijn er nu dus wel aan gewend. Toen ik zelf vroeger klein was woonden er geen allochtonen in dit dorp.
Waarom zouden die het verpesten voor de autochtonen?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:38 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
6 donkere kinderen wat veel zeg! Die verpesten het zeker voor de autochtonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |