(sjips geen fipo) zoals jij hè die lapo, TT en fipo paktquote:
kokje en ik zaten er klaar voor, hij was één tik snellerquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
(sjips geen fipo) zoals jij hè die lapo, TT en fipo pakt![]()
en dat nu nog een keer zonder blozen zeggenquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje en ik zaten er klaar voor, hij was één tik sneller
quote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat nu nog een keer zonder blozen zeggen
ja, maar hier maken we elkaar niet 200 posts af, dat mag maar tot #50 daarna zijn we weer lief voor elkaarquote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
topichunters he hahahahahah hier ook al?
topichunters? hier?quote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
die was vandaag in minder dan 10 uur heen en weer naar Frankrijk.... misschien dat er nog wentelwieken op zaten,quote:
Ik vind het juist vervelend om te openen. Moet je weer een tt verzinnen enzo.quote:Op maandag 25 april 2011 00:18 schreef Stability het volgende:
zijn we toch altijd?quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, maar hier maken we elkaar niet 200 posts af, dat mag maar tot #50 daarna zijn we weer lief voor elkaar
heb vandaag een heerlijk bad gehad met voet en hoofd massagequote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, maar hier maken we elkaar niet 200 posts af, dat mag maar tot #50 daarna zijn we weer lief voor elkaar
Dan gaat dit toch ook dicht?quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
wat zal het hier druk worden als secret slaaphuis afgelopen is
Oh, als je dan meteen iemand een DM stuurt dan opent diegene hem wel.quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het juist vervelend om te openen. Moet je weer een tt verzinnen enzo.
dan maken we toch gewoon weer een nieuwe?quote:
als sst ophoudt te bestaan is het hier ook over ben ik bangquote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
wat zal het hier druk worden als secret slaaphuis afgelopen is
Was er mee bezig maar was te laat. Ik had wel een TT: GLASSEXquote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die is echt gestoord.quote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
Chasers..... overstappen naar David Drummond staat praktisch naast een tornado
ja, die moet je eigenlijk vantevoren al in je hoofd hebbenquote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tnx darlingquote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, als je dan meteen iemand een DM stuurt dan opent diegene hem wel.
welnee....openen we gewoon ons eigen topic in ONZquote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als sst ophoudt te bestaan is het hier ook over ben ik bang
Joanna jij, met je sluikreclame!quote:Op maandag 25 april 2011 00:20 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
[..]
Was er mee bezig maar was te laat. Ik had wel een TT: GLASSEX
quote:Op maandag 25 april 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna jij, met je sluikreclame!
quote:Op maandag 25 april 2011 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joanna jij, met je sluikreclame!
quote:Op maandag 25 april 2011 00:21 schreef Stability het volgende:
[..]
welnee....openen we gewoon ons eigen topic in ONZ
daar komen in ieder geval geen muggen voorlopigquote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)-park-de-meinweg.xml
Ook niet best
quote:
ikquote:
Stond een knipoog boven he?quote:
je gaat nu toch dingen door elkaar halen ben ik bang...quote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef MargrietV het volgende:
en Jo roept: Sjer lieffie riep je wat naar mij. Sjer slaapt lekker door en antwoord niet.
heb je de streams nog aanquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef MargrietV het volgende:
en Jo roept: Sjer lieffie riep je wat naar mij. Sjer slaapt lekker door en antwoord niet.
zal nog wel even duren voor ik rookoverlast hebquote:
Oh bah, het is ook veel te droog....quote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Candyfreak het volgende:
Bosbrand Nationaal Park De Meinweg
De brandweer heeft in Nationaal park De Meinweg bij het Limburgse Herkenbosch een bosbrand bedwongen. Een gebied van 600 bij 600 meter is in vlammen opgegaan.
BOSBRAND NATIONAAL PARK DE MEINWEG
<knip>
Ook niet best
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stond een knipoog boven he?
Voordat je met die troep in mijn ogen gaat spuiten
quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
zal nog wel even duren voor ik rookoverlast heb
dat hoort nou eenmaal bij glassexquote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stond een knipoog boven he?
Voordat je met die troep in mijn ogen gaat spuiten
quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
zal nog wel even duren voor ik rookoverlast heb
quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh bah, het is ook veel te droog....
die heb ik allang uitgezet..stelletje snurkers hahaquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:
die is onder controle. Nu hevige brand in Assenquote:Op maandag 25 april 2011 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb jij ook last van he, hebben die buien nog een beetje geholpen of bleef het bij gesputter?quote:
Als dat zo is is het niet best. Komen er nog veel meer branden in natuurgebieden.quote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Stability het volgende:
in de krant stond dat we geen regen krijgen tot juli dit jaar....of het waar is??
Uhm.. laat me raden; de Telegraaf?quote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Stability het volgende:
in de krant stond dat we geen regen krijgen tot juli dit jaar....of het waar is??
het is niet te hopen!quote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Stability het volgende:
een mier had nog meer gegevenquote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb jij ook last van he, hebben die buien nog een beetje geholpen of bleef het bij gesputter?
uhm...jaquote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm.. laat me raden; de Telegraaf?
quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhm.. laat me raden; de Telegraaf?
blij dat ik aan het water woon dan..quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als dat zo is is het niet best. Komen er nog veel meer branden in natuurgebieden.
quote:Op maandag 25 april 2011 00:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik in het rode ik woon in de buurt waar die brand was.
Ik zie het...quote:Op maandag 25 april 2011 00:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die is onder controle. Nu hevige brand in Assen
quote:Brandweer Drenthe PRIO 1 (Assist.met: sb) (NB: zeer groot) (Peloton: 200 brand) Natuurbrand WITTERWEG ASSEN
0500250 Brandweer Aa & Hunze Rolde - Blusgroep A
0500251 Brandweer Aa & Hunze Rolde - Blusgroep B
0501450 Brandweer Noordenveld Veenhuizen - Blusgroep
sowwiequote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Jullie schuld dat ik nog niet in bed lig, btw.
Oke, geaccepteerd.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, jammer... Dan krijgt MM toch gelijk....
tuurlijk geef een ander maar de schul. lekker makkelijkquote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef PoezeligDing het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk geef een ander maar de schul. lekker makkelijk![]()
khad ook niet anders verwacht he....jij houdt ons ook wakker !quote:
Ja duh, dat is het probleem, oudste zoon van een vriendin heeft morgen zijn 1e communie, ik word in de kerk verwacht.quote:
heb je je kerkschoenen klaarstaan? of moet ik ff langs laura gaan?quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja duh, dat is het probleem, oudste zoon van een vriendin heeft morgen zijn 1e communie, ik word in de kerk verwacht.
quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja duh, dat is het probleem, oudste zoon van een vriendin heeft morgen zijn 1e communie, ik word in de kerk verwacht.
Ik ben er toe in staat ... Kerkdiensten zijn zo niks voor mij.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben er toe in staat ... Kerkdiensten zijn zo niks voor mij.
quote:Op maandag 25 april 2011 00:32 schreef Stability het volgende:
[..]
heb je je kerkschoenen klaarstaan? of moet ik ff langs laura gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |