Nou dan ga ik wel weer weg uit deze topic als ik niet welkom benquote:Op maandag 16 mei 2011 11:23 schreef Bart het volgende:
Apenture. Je hebt wel goed gekeken naar dat logo zeker?
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel weer weg uit deze topic als ik niet welkom ben
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:21 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2011 11:31 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]Dat ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mond dicht over Picard hequote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Zith het volgende:
Alsof ik Piccard fout schrijf in een Trekky forum
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Zith het volgende:
Een typefout is iets heel anders dan Obama Henk noemen hoor.......quote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Zith het volgende:
ja erg hequote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Een typefout is iets heel anders dan Obama Henk noemen hoor.......
Oh nee! what have I done!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]![]()
Die namen zijn totaal verschillend en dan wil jij het daarmee vergelijken!?
Ik vond het ook wat overdreven...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:53 schreef Zith het volgende:
Zolang je maar uit de buurt blijft van alle gels, turrets, pletters, radioactief afval, lasers, moordende robots, wachtkamers, verbranders, emancipation grids, launchers en Cave Johnson zal het redelijk veilig zijn!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:45 schreef Vincent. het volgende:
Ik weet het zeker: ik wil bij Aperture werken
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij Amazon.com heb je 'em voor minder dan 35 euro in huis.
Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor die familie, maar ze doen er echt heel overdreven overquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |