Eén slaapje overdag in totaal?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Orea het volgende:
Hier lijkt de muppet te gaan schuiven in slaapjes overdag. Ze heeft bij elkaar maar 2,5 uur geslapen op de opvang vandaag en stortte net helemaal inben benieuwd naar de nacht, misschien is de truuk wel 1 lang slaapje, ipv 2 keer lang
Zo, dat zou echt vroeg zijn! Ivan is nog maar net over op één slaapje per dag. Dat ging trouwens heel slecht tot we zijn kamer zijn gaan verduisteren. Hij sliep altijd in een kamer waar daglicht binnen kon komen maar klaarblijkelijk zat dat toch ineens zijn slaap in de weg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:30 schreef Orea het volgende:
Nou ja, dat gevoel heb ik.. Misschien is er heel iets anders, maar ze heeft vanmorgen een half (!!) uurtje geslapen en vanmiddag 2 uur. Normaal slaapt ze 's morgens 2 en 's middags 2maar het is de laatste week eigenlijk al prutsen..
Ik ben jaloers op mevrouw duim! Ik wil ook een mevrouw duim, maar ze stopt van alles in haar mond, behalve haar vingers...
Heeft hij dat ineens ontdekt? Lena propt meestal wijsvinger, middelvinger en ringvinger in haar mond, maar heel tevreden is ze er nog niet mee. Ik probeer wel eens haar duim in haar mond te stoppen, maar dat lukt niet zo goed. Zelf gebruikte ik als klein meisje altijd mijn wijsvinger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:31 schreef mrien het volgende:
Leyla![]()
Jelle lijkt opeens z'n duim ook gevonden te hebben, eerst was het z'n wijsvinger maar net sliep hij in m'n armen met z'n duim in z'n mond
Ja ach, het is maar hoe je ertegenaan kijkt. Ik geef Lena liever geen speen, maar een speen kan ook wel weer heel handig zijn. Het is een makkelijk troostmiddel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris heeft gewoon niks, ook wel makkelijk
Dat schrijf je vaker, dat ze zo vrolijk is in bed. Fijn is dat! Heeft ze er ook dingen in liggen om mee te spelen? En houdt ze zichzelf daar zoet mee? Heb je het idee dat ze wel eens weer in slaap valt na het spelen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:56 schreef Orea het volgende:
Op zich is ze een prima slaper. Alleen 's morgens vroeg wakker. (soms al om 3 uur 's nachtsmaar gelukkig is ze áltijd vrolijk, dat scheelt de helft
)
Ik ben zelf van het ene op het andere moment met duimen gestopt omdat ik mezelf er te groot voor vond. Dat heeft mijn ouders helemaal geen moeite gekost! Oh, en ik was niet al 14.quote:Ik zou het heel fijn vinden als ze gaat duimen, heb het zelf tot mijn 14e (!!) gedaan.. maar het zou de speen schelen
mijn meneer duimt nog soms als ie slaapt, dat is zo cute! Zo'n beer van een kerel, en dan duimen
![]()
![]()
Ja daarom wilde wij spenen voor de kinders. Maar de kinders wilde die niet! Makkelijker af te leren en in controle te houden. Je kunt moeilijk de duimen eraf schroeven. Yade zuigt op haar ring en middelvinger, Jasmin duimt, en welke duim maakt haar niet uit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef wickie het volgende:
Duimen klinkt veel rustgevender, maar daardoor heb ik wel 3 beugels gehad...
Al heb ik wel zeer fijne herinneringen aan duimen.
Het heeft beiden zijn voor en nadelen denk ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:12 schreef Claudia_x het volgende:
Maar van die beugels heb ik geen last.Of wel?
Mijn ouders namen gewoon een tandarts die dat allemaal maar onzin vond, een rechte rij tanden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:13 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
Wel een topverzekering nemen dan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |