Een verkapt huwelijksaanzoek?quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuken is voor mij een verkapt huwelijksaanzoek. Dat kunnen anderen raar vinden ja.
Dat was niet mijn schuldquote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze heeft geleerd van de vorige keer
Que? Dit is Queensryche niet, volgens mij.quote:
hmm, ik dacht toch echt dat ik queensryche hoordequote:Op zondag 24 april 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Que? Dit is Queensryche niet, volgens mij.
Schoolquote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik schrok me net rot.. keek op de site van school, voor het nieuwe rooster... zag toetsten staan..
Ik denk wtf... waren het de toetsen van afgelopen week
en mijn nieuwe rooster zuigt
dat wou ik even melden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
ja wat.. moet toch een vak leren hequote:
je loopt hups net misquote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef mr-green het volgende:
is er nog iemand die het rooster kan aanpassen?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Gibson Les Paulquote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ga van de week weer een nieuwe halen
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 24 april 2011 23:29 schreef Zokunen het volgende:
ok dat was idd een faal, had een schuifje op het scherm over het hoofd gezien,
en dan?quote:
Nog een slaapliedje nodig?quote:
Ik snap je twijfelquote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef mr-green het volgende:
[..]ja ik zit te twijfelen tussen deze twee
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
stuur hem een pm waarin je vraagt om zijn msnquote:Op zondag 24 april 2011 23:35 schreef 129383 het volgende:
heeft iemand fanta gezien.....
ik ben triest ik val in herhaling
Uhuuuhquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Lepeltje lepeltje toch?
Waarom zou ik heel Fok vragen als ik onlogisch al heb? Dat klinkt onlogisch.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik heel Fok vragen als ik onlogisch al heb? Dat klinkt onlogisch.
That's my girlquote:Op zondag 24 april 2011 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik heel Fok vragen als ik onlogisch al heb? Dat klinkt onlogisch.
Slaap zequote:
quote:
ik bun d'r nog waquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en toen ging het topic echt dood?
als iedereen naar bed gaat
Ik blijf nog wel hoorquote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
neej nu is het forum van fanta & ik!quote:Op zondag 24 april 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gast.. ben je verliefd op _Fanta?quote:
hoi knetterquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gast.. ben je verliefd op _Fanta?
ik zie nog net je puppyoogjes niet
joaquote:
joah wel goed.quote:Op zondag 24 april 2011 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joabeetje verbrand maar verder gaat t zijn gangetje..
met jou?
Eenschquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze muziek klinkt trouwens best wel extreem lekker
om even een on topic opmerking te maken
Doe je goedquote:Op zondag 24 april 2011 23:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah wel goed.
vandaag mooi tot half 2 in bed gelegen
dirty dancingquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben druk bezig met filmmuziek en tv muziek downloaden. Iemand nog een suggestie?
mijn vader heeft een filmCD gemaakt, morgen eens vragen of hij die ff aan mij geeftquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben druk bezig met filmmuziek en tv muziek downloaden. Iemand nog een suggestie?
De documentaire van de Foo Fighters: Back & Forthquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Oh en die muziek van PotCquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef ValHallen het volgende:
Had ik alquote:
Tof! Ik moet zeggen dat ik al best veel heb. Ook veel openingstunes van seriesquote:Op zondag 24 april 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn vader heeft een filmCD gemaakt, morgen eens vragen of hij die ff aan mij geeft
hmm.. ik zal kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 23:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh en die muziek van PotC
van karl nogiets.. tis een duitser
Ik zal eens kijken of ik nog een overzicht heb, heb ook ziek veel van datquote:Op zondag 24 april 2011 23:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Had ik al
[..]
Tof! Ik moet zeggen dat ik al best veel heb. Ook veel openingstunes van series
Carl Orloff ?quote:
draai daar eens gauw een rol tape omheenquote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Mijn adapter is nou trouwens echt levensgevaarlijk![]()
dat ding wat je gelijmd hebt.. ligt nu uit elkaar (los)
kreeg me daar vrijdag toch een optetter![]()
nu heb ik een blaar op het topje van mijn middelvinger
ghehe.. ik heb dus een optetter gehad.. raakte dat ding aan waar spul op gesoldeerd isquote:Op zondag 24 april 2011 23:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
draai daar eens gauw een rol tape omheen![]()
daar kun je een optetter van 230V krijgen
Hendigquote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog een overzicht heb, heb ook ziek veel van dat
Hans zimmer zou het eerst doen ja.. maar die had het te drukquote:
Intro van Jackassquote:
ik ook, dat spaar ik al een jaar of 10.quote:Op zondag 24 april 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik nog een overzicht heb, heb ook ziek veel van dat
Altijd goedquote:Op zondag 24 april 2011 23:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Turbonegro - Age of pamparius is intro van Wildboys, die kan ik ook nog draaien
Ik ook nietquote:
Dit.quote:Op maandag 25 april 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whoehoe.. de muziek is echt..... uhm... onbeschrijfelijk
Ik heb je gemist..quote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Zokunen het volgende:
hoop dat de (classic) rock een beetje te nassen was
dat was hetquote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Zokunen het volgende:
ja hoor. het uurtje ging wat mij betreft veelste snelquote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Zokunen het volgende:
Ja kloptquote:
Jij hebt die ingesproken van de verzoekjensautomaat of watquote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Johan
![]()
* Knetterkrankjorum doet meezingen
joaquote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij hebt die ingesproken van de verzoekjensautomaat of wat
Is gewoon awesomequote:
kan niet anders dan eens zijnquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet anders dan eens zijn
waarom? tenzij je dan telkens alleen die nummers aanvraagtquote:Op maandag 25 april 2011 00:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ik kan natuurlijk ook de hele cd uploaden, maar dat is denk ik net iets te veel van t goede
Nja, ik weet niet hoeveel andere mensen dit ook aanvragen. De keren dat ik t hoorde, heb ik zelf aangevraagdquote:Op maandag 25 april 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom? tenzij je dan telkens alleen die nummers aanvraagtanders kan het best toch
kinderen voor kinderen ja?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kinderen voor kinderen ja?
ik denk rodquote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Popje-popje het volgende:
Wie de fuck vraagt er kinderen voor kinderen aan?![]()
Ik niet. Misschien wel weer Fanta`s gehackte accountquote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Popje-popje het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:31 schreef Popje-popje het volgende:
goed geradenquote:
het is een beetje.. tja.. wel een beetje...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Doe normaalquote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en stiekem vind ik nog best leuk ook![]()
![]()
![]()
ach, ik vind het af en toe wel grappig.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
Zonnesteek ?quote:Op maandag 25 april 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 april 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
zo, ik kan donderdag een show van 5 uur vullen met epische film en tv muziek
Met dank aan knetter
de muziek van de dark night vind ik trouwens epischquote:Op maandag 25 april 2011 00:36 schreef ValHallen het volgende:
zo, ik kan donderdag een show van 5 uur vullen met epische film en tv muziek
Met dank aan knetter
Ook een goeie!quote:Op maandag 25 april 2011 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de muziek van de dark night vind ik trouwens episch
de muziek van superman dan?quote:Op maandag 25 april 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook een goeie!
Ik heb al wel RKelly
met Gotham city
meh..quote:Op maandag 25 april 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de muziek van superman dan?
alle goede suggesties heb ik je al gedaanquote:
Misschien wel op WoW , op zoek naar ( de echte ) _Fantaquote:Op maandag 25 april 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is die (geen) _fanta kloon eigenlijk?
uiteraardquote:Op maandag 25 april 2011 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en de james bond soundtracks natuurlijk
die met jack white?quote:Op maandag 25 april 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
uiteraard
Ik twijfel tussen duran duran, tina turner of shirley bassey
*Proest*quote:Op maandag 25 april 2011 00:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Misschien wel op WoW , op zoek naar ( de echte ) _Fanta
Sorry, was niet mijn bedoelingquote:Op maandag 25 april 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
*Proest*![]()
daar ging mijn slok drinken
dit is een verzoekje van mijquote:
Complete Radio Silencequote:Op maandag 25 april 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit is een verzoekje van mij
Arme koelkastquote:
ik hoorde gwoon muziek hoorquote:
Sorry voor de self quote, maar ik had mn geluid zacht gescrolledquote:
Heftig. Jammer dat ik die film niet kenquote:
hej 'm ook nog waquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry voor de self quote, maar ik had mn geluid zacht gescrolled![]()
![]()
Uiteraard.quote:
quote:
het is ook wel een beetje dom.. geef toequote:
Mwah, zo te lezen gaat hij een lange nacht tegemoedquote:
daarom leven we nog steedsquote:Op maandag 25 april 2011 00:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard.
Onkruid vergaat niet hè
* Ezechielk voelt zijn polsquote:
Ja dat is t ook welquote:Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje dom.. geef toe![]()
![]()
maar toch.. aaaaw
Niet lang, wel heftig.quote:Op maandag 25 april 2011 00:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, zo te lezen gaat hij een lange nacht tegemoed
rustiger dan een normaal paasweekend. zaterdagavond verjaardag.quote:Op maandag 25 april 2011 00:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk voelt zijn pols
Ja, lijkt er wel op ja.
Hoe was jouw weekend dan?
Gezelligquote:Op maandag 25 april 2011 00:53 schreef Popje-popje het volgende:
Whihih Mistermaniac komt hier zaterdag op bezoek
Een van de beste dit jaar manquote:Op maandag 25 april 2011 00:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
rustiger dan een normaal paasweekend. zaterdagavond verjaardag.
en voetbaltechnisch gezien was het natuurlijk ook een mooi weekend.
en hoe was/is jouw weekend?
quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Come on everybody![]()
Let's do the twist
we krijgen nog een paar mooie knallers van wedstrijdenquote:Op maandag 25 april 2011 00:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een van de beste dit jaar man
Bier + relaxen + vrouwen. Beter kan het haast niet.
En voetbaltechnisch kan het al helemaal niet kapot
Ik dacht vorig weekend, Twenthe doet niet meer mee, maar nu wel weer..huh.. we hebben het over voetbal..quote:Op maandag 25 april 2011 01:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we krijgen nog een paar mooie knallers van wedstrijden
dat mag.. toch wel een brul hoop ik.. van een leeuwquote:
Nou, de buren zijn ineens wakker, dus was wel hard genoeg...quote:Op maandag 25 april 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mag.. toch wel een brul hoop ik.. van een leeuw
quote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nou, de buren zijn ineens wakker, dus was wel hard genoeg...
zullen ze leuk vindenquote:Op maandag 25 april 2011 01:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nou, de buren zijn ineens wakker, dus was wel hard genoeg...
ghehehequote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben zo vaak wakker door hun...Revengeeeee
dat vond ik een beetje overhaaste conclusie. ze stonden nog wel 2equote:Op maandag 25 april 2011 01:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik dacht vorig weekend, Twenthe doet niet meer mee, maar nu wel weer..huh.. we hebben het over voetbal..
quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis alweer 1 uur geweest
ik wou eigenlijk vroeg slapen vannachtik faal
Dat herken ik...quote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis alweer 1 uur geweest
Oei tijd gaat hard, ik moet nog douchen ookquote:Op maandag 25 april 2011 01:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tis alweer 1 uur geweest
Dat is tquote:
moet ik even troep voor je aanvragen?quote:Op maandag 25 april 2011 01:12 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, en te leuk muziek ook nog..
muziekquote:Op maandag 25 april 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik even troep voor je aanvragen?
Mag wel, maar ik blijf toch stiekem hier.. .quote:Op maandag 25 april 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik even troep voor je aanvragen?
ik zei troep.. ik zei niet muziekquote:
dan ga ik dat mijn oren niet aandoenquote:Op maandag 25 april 2011 01:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik blijf toch stiekem hier.. .
Topquote:Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ga ik dat mijn oren niet aandoen
quote:Op maandag 25 april 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ga ik dat mijn oren niet aandoen
Dit is goede muziekquote:Op maandag 25 april 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met deze muziek heb ik echt niks
met het feit dat ik het niet aan ga vragen?quote:Op maandag 25 april 2011 01:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, doe je waarschijnlijk wel meer mensen een plezier mee hoor
hmm.. ja.. oke.. tis niet mijn dingquote:
Toch heeft het wel iets...quote:Op maandag 25 april 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met deze muziek heb ik echt niks
Nou ja, van sommige nummer / genres weet ik dat je dr niet al te veel van moet horen.quote:Op maandag 25 april 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met het feit dat ik het niet aan ga vragen?
je weet mijn defenitie van troep niet
true.. maar waar de ene een stijfje van hardcore krijgt.. wordt de ander er juist mega slap vanquote:Op maandag 25 april 2011 01:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nou ja, van sommige nummer / genres weet ik dat je dr niet al te veel van moet horen.
Dat is een open deur...quote:Op maandag 25 april 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
true.. maar waar de ene een stijfje van hardcore krijgt.. wordt de ander er juist mega slap van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |