Anderhalf jaar verkering he? Dan ist toch gebruikelijk dat je sommige dingen als "wij"doen? De rest laat ik m compleet vrij, kom zelfs niet mee naar vrienden-verjaardagen tenzij ik ook ben uitgenodigd en ook nog kan. Maar familie is toch wel... gebruikelijk toch?quote:Op zondag 24 april 2011 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
Dat betekent dat die vriend van je gezond verstand heeft en zich niet meteen laat claimen.
Voor hem misschien niet, praat eens met hem voordat je gaat bepalen wat wel en niet normaal is.quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Hartjelief90 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar verkering he? Dan ist toch gebruikelijk dat je sommige dingen als "wij"doen? De rest laat ik m compleet vrij, kom zelfs niet mee naar vrienden-verjaardagen tenzij ik ook ben uitgenodigd en ook nog kan. Maar familie is toch wel... gebruikelijk toch?
Ja, vorige week was zn vaders verjaardag, dus toen hebk al daarover gehad. Nu dus mijn vaders verjaardag maar het gaat er nog niet in.quote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Arriviste het volgende:
Waarom vraag je dat niet direct aan hem als jij je eraan stoort? Kerels van FOK! kunnen niet weten wat er in zijn hoofd speelt.
Praat erover? Met hem?
Is hij enig kind?quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Hartjelief90 het volgende:
Vraag aan kerels:
Wat betekend het als je vriend na 1.5 jaar relatie nog steeds in de 'ik' vorm denkt?
Voorbeeld: Verjaardag van mijn vader; logisch als we samen wat kopen, teminste, ik iets koop en hij daarin mee doet. Dus ik wat gekocht, maar hij kwam nog met eigne cadeautje aanzetten.
Pasen met de familie, hij vermeld dat hij pasen gaat vieren met de familie en ik moet dan vervolgens vragen of ik daar ook bij mag zijn dit jaar, ofniet. Vorig jaar namelijk wel. Moet hij dan even navragen bij moeders..
Verjaardag van zijn vader. Hij had samen met moeders en zusje een cadeau gekocht, ik vroeg: mag ik daar dan in meedoen of moet ik eigen cadeautje kopen? Moest hij vragen aan moeders, maar uiteindelijk kocht hij dan toch nog iets namens ons..
Goed lezenquote:
En in dat gesprek geef je duidelijk aan hoe jij je erbij voelt en praat je er niet subtiel omheen met vage hints?quote:Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef Hartjelief90 het volgende:
[..]
Ja, vorige week was zn vaders verjaardag, dus toen hebk al daarover gehad. Nu dus mijn vaders verjaardag maar het gaat er nog niet in.
Zeg het elke keer wel. Lijkt niet zo te landen bij m
Ben zo duidelijk als maar wezen moet. Weet inmiddels wel hoe ik moet communiceren om iets te laten landen.. alleen dit punt dus nog niet heelmaal schijnbaar.. :Squote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Arriviste het volgende:
[..]
En in dat gesprek geef je duidelijk aan hoe jij je erbij voelt en praat je er niet subtiel omheen met vage hints?
Mwah, in het begin van de relatie hebk wel keer heel lulverhaal gehouden over hoe ik in "wij" dacht en hij in "ik". Waarschijnlijk was die toen ebetje spoor bijster omdat ik ook geen voorbeelden kon geven. Maar nu geef ik het steeds aan na een gebeurtenis, of er voor natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Arriviste het volgende:
[..]
En in dat gesprek geef je duidelijk aan hoe jij je erbij voelt en praat je er niet subtiel omheen met vage hints?
Wat een kneus.. pfffquote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Hartjelief90 het volgende:
Vraag aan kerels:
Wat betekend het als je vriend na 1.5 jaar relatie nog steeds in de 'ik' vorm denkt?
Voorbeeld: Verjaardag van mijn vader; logisch als we samen wat kopen, teminste, ik iets koop en hij daarin mee doet. Dus ik wat gekocht, maar hij kwam nog met eigne cadeautje aanzetten.
Pasen met de familie, hij vermeld dat hij pasen gaat vieren met de familie en ik moet dan vervolgens vragen of ik daar ook bij mag zijn dit jaar, ofniet. Vorig jaar namelijk wel. Moet hij dan even navragen bij moeders..
Verjaardag van zijn vader. Hij had samen met moeders en zusje een cadeau gekocht, ik vroeg: mag ik daar dan in meedoen of moet ik eigen cadeautje kopen? Moest hij vragen aan moeders, maar uiteindelijk kocht hij dan toch nog iets namens ons..
Dat topic heb ik ook vol verbazing zitten lezen. 't Is net of TS en d'r vriend elkaar nog maar net hebben leren kennen. Toestemming vragen, belangrijke gebeurtenissen niet bespreken, aparte cadeautjes kopen....quote:Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef Nightwulf het volgende:
Je hebt gelijk, is nogal vreemd
Ook na het lezen van je topic over vakantie naar USA,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |