abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95937515
Vraag aan kerels:

Wat betekend het als je vriend na 1.5 jaar relatie nog steeds in de 'ik' vorm denkt?

Voorbeeld: Verjaardag van mijn vader; logisch als we samen wat kopen, teminste, ik iets koop en hij daarin mee doet. Dus ik wat gekocht, maar hij kwam nog met eigne cadeautje aanzetten.

Pasen met de familie, hij vermeld dat hij pasen gaat vieren met de familie en ik moet dan vervolgens vragen of ik daar ook bij mag zijn dit jaar, ofniet. Vorig jaar namelijk wel. Moet hij dan even navragen bij moeders..

Verjaardag van zijn vader. Hij had samen met moeders en zusje een cadeau gekocht, ik vroeg: mag ik daar dan in meedoen of moet ik eigen cadeautje kopen? Moest hij vragen aan moeders, maar uiteindelijk kocht hij dan toch nog iets namens ons..
If i eat soup with a little spoon, i feel like a giant!
pi_95937673
Kerels en vriend?
Jaa doe is normaal zeg!
  zondag 24 april 2011 @ 23:27:28 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95937683
Hij is wel een moederskindje. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95937756
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
Dat betekent dat die vriend van je gezond verstand heeft en zich niet meteen laat claimen.
Anderhalf jaar verkering he? Dan ist toch gebruikelijk dat je sommige dingen als "wij"doen? De rest laat ik m compleet vrij, kom zelfs niet mee naar vrienden-verjaardagen tenzij ik ook ben uitgenodigd en ook nog kan. Maar familie is toch wel... gebruikelijk toch?
  zondag 24 april 2011 @ 23:30:25 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95937855
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Hartjelief90 het volgende:

[..]

Anderhalf jaar verkering he? Dan ist toch gebruikelijk dat je sommige dingen als "wij"doen? De rest laat ik m compleet vrij, kom zelfs niet mee naar vrienden-verjaardagen tenzij ik ook ben uitgenodigd en ook nog kan. Maar familie is toch wel... gebruikelijk toch?
Voor hem misschien niet, praat eens met hem voordat je gaat bepalen wat wel en niet normaal is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95937872
Dat moet hij vragen? Brrrrr... :{
Nieuw is niet altijd beter.
pi_95937886
Waarom vraag je dat niet direct aan hem als jij je eraan stoort? Kerels van FOK! kunnen niet weten wat er in zijn hoofd speelt.

Praat erover? Met hem?
pi_95937950
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Arriviste het volgende:
Waarom vraag je dat niet direct aan hem als jij je eraan stoort? Kerels van FOK! kunnen niet weten wat er in zijn hoofd speelt.

Praat erover? Met hem?
Ja, vorige week was zn vaders verjaardag, dus toen hebk al daarover gehad. Nu dus mijn vaders verjaardag maar het gaat er nog niet in.
Zeg het elke keer wel :). Lijkt niet zo te landen bij m
pi_95938004
Hij neemt de relatie niet zo serieus al jij.
pi_95938053
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Hartjelief90 het volgende:
Vraag aan kerels:

Wat betekend het als je vriend na 1.5 jaar relatie nog steeds in de 'ik' vorm denkt?

Voorbeeld: Verjaardag van mijn vader; logisch als we samen wat kopen, teminste, ik iets koop en hij daarin mee doet. Dus ik wat gekocht, maar hij kwam nog met eigne cadeautje aanzetten.

Pasen met de familie, hij vermeld dat hij pasen gaat vieren met de familie en ik moet dan vervolgens vragen of ik daar ook bij mag zijn dit jaar, ofniet. Vorig jaar namelijk wel. Moet hij dan even navragen bij moeders..

Verjaardag van zijn vader. Hij had samen met moeders en zusje een cadeau gekocht, ik vroeg: mag ik daar dan in meedoen of moet ik eigen cadeautje kopen? Moest hij vragen aan moeders, maar uiteindelijk kocht hij dan toch nog iets namens ons..
Is hij enig kind?
pi_95938104
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:33 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Is hij enig kind?
Goed lezen ;) Nee, heeft nog zusje. Erg hecht gezin wel.
pi_95938230
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:31 schreef Hartjelief90 het volgende:

[..]

Ja, vorige week was zn vaders verjaardag, dus toen hebk al daarover gehad. Nu dus mijn vaders verjaardag maar het gaat er nog niet in.
Zeg het elke keer wel :). Lijkt niet zo te landen bij m
En in dat gesprek geef je duidelijk aan hoe jij je erbij voelt en praat je er niet subtiel omheen met vage hints?
pi_95938317
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Arriviste het volgende:

[..]

En in dat gesprek geef je duidelijk aan hoe jij je erbij voelt en praat je er niet subtiel omheen met vage hints?
Ben zo duidelijk als maar wezen moet. Weet inmiddels wel hoe ik moet communiceren om iets te laten landen.. alleen dit punt dus nog niet heelmaal schijnbaar.. :S
pi_95938384
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Mwah, in het begin van de relatie hebk wel keer heel lulverhaal gehouden over hoe ik in "wij" dacht en hij in "ik". Waarschijnlijk was die toen ebetje spoor bijster omdat ik ook geen voorbeelden kon geven. Maar nu geef ik het steeds aan na een gebeurtenis, of er voor natuurlijk
  zondag 24 april 2011 @ 23:46:37 #15
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_95938800
Je hebt gelijk, is nogal vreemd
Ook na het lezen van je topic over vakantie naar USA,
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_95939209
Ik vind dit best wel vreemd, als je anderhalf jaar een stel mogen cadeautjes en feestdagen samen doen wel als vanzelfsprekend beschouwd worden.
En als de 90 in je naam voor je geboortejaar staat vind ik het nog raarder, twintigers hoeven toch niet meer alles aan hun moeder te vragen?

[ Bericht 2% gewijzigd door n0ir op 25-04-2011 00:18:06 ]
pi_95940296
Och ik heb medelijden met je hoor.
Heb ook wel eens met zo persoon gehad, van die ouderwetse mensen die heel gesloten zijn. Ik bedoel het is toch normaal dat je erbij bent als vriendin bij Pasen en verjaardagen en dan toch nog eerst toestemming vragen.
Ik heb geen tips, misschien praten met hem en evt met zijn moeder erbij ;(
pi_95940537
Vraag het aan zijn moeder
  maandag 25 april 2011 @ 00:21:31 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95940832
Woont 'ie nog thuis?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 25 april 2011 @ 00:32:55 #20
341669 dabrezzaman
waarom makkelijk doen als..
pi_95941399
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef Hartjelief90 het volgende:
Vraag aan kerels:

Wat een kneus.. pfff
Vrouwen hebben make-up, mannen photoshop!
  maandag 25 april 2011 @ 08:25:02 #21
30252 Soempie
Procreating
pi_95946374
Ik vind het ook wel raar van z'n moeder of vader dat niet aangegeven wordt dat jij er natuurlijk ook bij hoort. :?

Moet voor hun toch ook vreemd zijn dat je vriend het steeds komt vragen. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  maandag 25 april 2011 @ 08:30:12 #22
30252 Soempie
Procreating
pi_95946392
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:46 schreef Nightwulf het volgende:
Je hebt gelijk, is nogal vreemd
Ook na het lezen van je topic over vakantie naar USA,
Dat topic heb ik ook vol verbazing zitten lezen. 't Is net of TS en d'r vriend elkaar nog maar net hebben leren kennen. Toestemming vragen, belangrijke gebeurtenissen niet bespreken, aparte cadeautjes kopen....

Laat hem anders dit topic lezen, misschien valt dan het kwartje.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_95946617
Ik ben overigens wel de eerste serieuze vriendin in die familie. Bij ons thuis ben ik de jongste en lopen dr al vriendjes door het huis sinds ik 16 was (van broers en zussen, maar ook van mijzelf). Die hoorde er altijd direct bij, zelfs de rare vriendjes, hehe.

En ik bij hen ook. Ik heb een ex waarvan de vader een keer gezegd heeft dat ik geen leuk meisje was, dus dat hij eigenlijk niet wilde dat ik over de vloer kwam (hoor jullie denken, is ze zo'n kreng dan? Nee, serieus die vader was gestoord. Echt gestoord. Hij heeft toen mn ex aant huilen gekregen over het inparkeren van de auto toen die net zn rijbewijs had, tot schreeuwen aan toe!)
Maar hij zei: ja jammer dan, tis mijn vriendin, ze komt er gewoon in. Dan ga jij maar boven zitten ofzo.

Ik heb vaag vermoeden dat mn huidige vriend dit voor mij zou zeggen...
  maandag 25 april 2011 @ 09:26:57 #24
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_95946728
Liever hij dan ik TS, meer kan ik er niet van maken.

Ja, je hebt een moederskindje. Maar de manier waarop jij er over praat daar krijg ik ook de rillingen van.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_95947630
Ik ben nu een paar maand samen maar word al overal voor uitgenodigd ; elk familie feest dat maar mogelijk is, en wederzijds idem ditto. Cadeautjes doen we nog gewoon apart maar dat maakt me vrij weinig uit eigenlijk. Maar 1,5 jaar wachten en dat je dan niet weet of je ook aanwezig mag zijn vind ik een beetje raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')