Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Werkt volgens mij alleen als je het knopje 'nieuw topic' gebruikt in plaats van zelf een nieuw topic aanmaken.quote:
dabedoellikquote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werkt volgens mij alleen als je het knopje 'nieuw topic' gebruikt in plaats van zelf een nieuw topic aanmaken.
Dan alweer?quote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Adelante het volgende:
Nu is het een reeks geworden
Volgende week laatste uitzending
Heb zo'n vermoeden dat de bank lekker gaat bieden vanavond.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik heb het idee dat deze Daniel veel geld gaat pakken.
kwam te laat binnen lopen, is een van zijn kinderen ziek?quote:
Zijn vrouw heeft terminale kanker.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:13 schreef frensje het volgende:
[..]
kwam te laat binnen lopen, is een van zijn kinderen ziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |