Zegt de autist die overal Tristan bij haaltquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Ah, op dat non-argument wachtte ik al. Je mag alles zeggen, en als iemand je daar op aanspreekt is je excuus dat je aan het 'trollen' bent.
Flikker toch op man, ga die verhaaltjes van je op een familiefeestje vertellen. Kan je daarna iedereen uitlachen dat ze zo dom waren om de troll te feeden
Maar nee, dan zal je wel gewoon autistisch in een hoekje je fruitgebakje zitten te eten

Optiefen kutnewbie, je baggergrap was niet leuk.quote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Zegt de autist die overal Tristan bij haalt

En dat bepaal jij?quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Optiefen kutnewbie, je baggergrap was niet leuk.

geregistreerd op: zaterdag 16 april 2011 @ 17:52quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Optiefen kutnewbie, je baggergrap was niet leuk.

Wedden dat ik hier al bijna 10 jaar langer dan jij zit?quote:Op maandag 25 april 2011 21:32 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Dus ja.quote:

Als je geforceerd een grappige naam probeert te verzinnen voor je huisdier, maar hierin hopeloos faaltquote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Che_ het volgende:
Ik zit nog met de brandende vraag waarom je je hond Prins Charles noemt. Of je kat Princess Pickles (dit kan nog wel als je heeeeeeeeeel veel van augurken houdt). Dan kan ik eindelijk rustig slapen straks.

Princess Pinky Pie heb ik vroeger bedacht omdat de roze pony uit 'my little pony' ook Pinky Pie heette. Pickles omdat ik iets met de 'P' wilde hebben en mijn konijn heette Noodle dus dan blijf je in het eten hangen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:37 schreef Che_ het volgende:
Ik zit nog met de brandende vraag waarom je je hond Prins Charles noemt. Of je kat Princess Pickles (dit kan nog wel als je heeeeeeeeeel veel van augurken houdt). Dan kan ik eindelijk rustig slapen straks.

To chetiquote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Princess Pinky Pie heb ik vroeger bedacht omdat de roze pony uit 'my little pony' ook Pinky Pie heette. Pickles omdat ik iets met de 'P' wilde hebben en mijn konijn heette Noodle dus dan blijf je in het eten hangen.
Prince Charles omdat m'n vader 'm dan buiten normaal kon roepen met 'charlie' en toch in het koninklijke blijven hangen.
+ mijn eerste liefde heette Charlie.
Geweldige namen hoor

Haha mn chet nimaquote:Op maandag 25 april 2011 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
To cheti
Mijn neefje heeft zijn konijn Rex genoemd, omdat hij aan een T-Rex dacht toen hij het konijn kocht

Waait whuuut?! Ik loop achter. Wat is dan een typische goodlockcharm topic en hoe moet je reageren?quote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef Allessio het volgende:
Wie reageert er nou weer ot in een goodluckchrm topic :s

Wie ben jij, want ik vind je een kutuser vanavond!?quote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef Allessio het volgende:
Wie reageert er nou weer ot in een goodluckchrm topic :s

Hoezo voeg je die smiley toequote:Op maandag 25 april 2011 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waait whuuut?! Ik loop achter. Wat is dan een typische goodlockcharm topic en hoe moet je reageren?

Dat is de gezicht die ik trek in afwachting op jouw antwoord.quote:

Shut the fuck up ho.quote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is de gezicht die ik trek in afwachting op jouw antwoord.
Schiet op aub..ik krijg last van mijn kaakspieren.

De rest van de week had je een bijzonder goed humeur?quote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie ben jij, want ik vind je een kutuser vanavond!?

quote:

Nice!quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef probeer het volgende:
[..]
edit: 10 minuten later vind ik dit nog steeds de beste naam aan een dier gegeven, ooit.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il n'est pire eau, que l'eau qui dort,
Je vais reussir, tout simplement parce que je refuse de perdre!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |