Geen probleem mee, zolang een pup maar consequent wordt opgevoed. En dat is nou juiste hetgeen eraan scheelt daar in het huis..quote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ervaring met het opvoeden van een pup maar kan me hierin niet vinden.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:44 schreef knagsje het volgende:
[..]
wie zijn nou die 2 lelijke wijven op je avatar dan?
ik zou je hyves eens beter doorpluizen als ik jou was dan;) er lopen echt 13 in een dozijn van die huppelkutjes als jo rondquote:
en die zijn nog minder dom ookquote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ik zou je hyves eens beter doorpluizen als ik jou was dan;) er lopen echt 13 in een dozijn van die huppelkutjes als jo rond
Hoop maar niks, de regie heeft het opgegeven, die zitten die laatste paar weken mooi uit in het zonnetje op een Portugees terras.quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat ze nog een keertje liedjes moeten raden. Dat was leuk..
Ik wijs per dag meer Hyves-buddies af dan Jan Smit en Thomas Berge erbij krijgen..quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
ik zou je hyves eens beter doorpluizen als ik jou was dan;) er lopen echt 13 in een dozijn van die huppelkutjes als jo rond
Inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat ze nog een keertje liedjes moeten raden. Dat was leuk..
Ik vind Jo niet echt een 13 in een dozijn typje.quote:Op zondag 24 april 2011 22:47 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
Denk het ook en eigenlijk verwacht ik ook niet zoveel boeiends meer.quote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoop maar niks, de regie heeft het opgegeven, die zitten die laatste paar weken mooi uit in het zonnetje op een Portugees terras.
was het leuk in frankfurt?quote:Op zondag 24 april 2011 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wijs per dag meer Hyves-buddies af dan Jan Smit en Thomas Berge erbij krijgen..
kvind het meer een type waldorpstraat....quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Jo niet echt een 13 in een dozijn typje.
En dat bedoel ik niet op een positieve manier.
Volgens mij lag Flipje als eerste in bed en is Sharon nog even buiten geweest.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef wildstar het volgende:
Vroeg onder de wol
24 april om 22.21
Boek wordt ingeruild voor vriendje.
Eerste paasdag wordt rustig afgesloten door de bewoners van het Huis der Geheimen. In de vrouwenslaapkamer lezen Joanna, Monique en Sharon elk een boek. In de tuin spelen Gerard en Karim een potje dammen. Philip komt even bij de mannen kijken, maar besluit dan toch zijn vriendinnetje Joanna op te zoeken. Hij kruipt bij haar in bed en de blondine legt haar boek weg. Al snel dimt De Stem de lichten in de slaapkamer...
Er is volgens mij geen een bericht waar niks over Joanna in staat op de sst site.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef wildstar het volgende:
Vroeg onder de wol
24 april om 22.21
Boek wordt ingeruild voor vriendje.
Eerste paasdag wordt rustig afgesloten door de bewoners van het Huis der Geheimen. In de vrouwenslaapkamer lezen Joanna, Monique en Sharon elk een boek. In de tuin spelen Gerard en Karim een potje dammen. Philip komt even bij de mannen kijken, maar besluit dan toch zijn vriendinnetje Joanna op te zoeken. Hij kruipt bij haar in bed en de blondine legt haar boek weg. Al snel dimt De Stem de lichten in de slaapkamer...
En dat zegt mij helemaal nietsquote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
kvind het meer een type waldorpstraat....
Tja, stel je voor.. er zouden in een weekend waarin heel Nederland vrij is wat extra streamers bij komen die geīnteresseerd raken. Daar moet je als Niet5 toch niet aan denken als je kijkcijfers al zo hoog liggen..quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef Candyfreak het volgende:
Ze zijn nog nooit zo vroeg naar bed gegaan als nu.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
kvind het meer een type waldorpstraat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |