Die optie is niet beschikbaar op een eipet.quote:Op zondag 24 april 2011 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Op is zo makkelijk met open nieuw topic knop?
Ze hebben 16 veteranen uit Srebrenica in de uitzending,quote:Op zondag 24 april 2011 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, daarom staat ie niet in mn serie![]()
Wat was er zo indrukwekkend bij de Reunie? Wij zijn The Ultimate Dance Battle aan het kijken.
Ow dat is wel heftig inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze hebben 16 veteranen uit Srebrenica in de uitzending,
Ja, ik zit ook met een brok in mijn keel te kijken.quote:
Moet je zeker doen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga hem binnenkort wel een keertje op uitzending gemist kijken...
Doe ik!quote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet je zeker doen.
De uitzending is nu afgelopen. Ik drink nog even een borrel en ga dan maffen.
Dank, nu eerst even een tissue pakken om mijn traantjes weg te vegen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Doe ik!
Borrelze en slaap lekker voor straks!
Pff, dan is het echt heftig.quote:Op zondag 24 april 2011 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dank, nu eerst even een tissue pakken om mijn traantjes weg te vegen.
Dan heb je de juiste keuze gemaakt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef Soempie het volgende:
Dacht er nog even over om de uitzending aan te zetten, maar ben achteraf wel blij dat niet gedaan te hebben.
Gister moest ik al huilen bij de animatiefilm Rio (eigenlijk aan een stuk door) en vandaag al bij het bericht van het katje in de glasbak.
Hoezo labiel.
Die door de jungle? Dat Clarkson z'n mobieltje liet liggen?quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit de herhaling van Top Gear te bekijken, ze moeten door Zuid Amerika
Zeker.quote:
* MadMaster zegtquote:
Fok! mobiel is nog niet klaar voor de eipet bedoel je?quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Wel het bewijs dat de o zo opgehemelde iPad er nog lang niet is...
Ok. Deal.quote:Daarom is het vanaf nu verboden met zo'n inferieur apparaat een lapo en dus een OP te creëeren.
Daar moet de Minister van Informatica maar antwoord op geven.quote:Op maandag 25 april 2011 07:59 schreef iamredleader het volgende:
Geldt het verbod ook voor eenvoudige mobieltjes zoals een Nokia C5?
ik heb ook een C5, internet je vanaf dat ding? ik vind het voor geen meter werken met zo'n klein schermpje.quote:Op maandag 25 april 2011 07:59 schreef iamredleader het volgende:
Geldt het verbod ook voor eenvoudige mobieltjes zoals een Nokia C5?
Ja, je bent te vroeg voor een brunch.quote:Op maandag 25 april 2011 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Cobra, het land alweer aan het verdedigen?
Het moet haast wel druk zijn want ik had eigenlijk wel een paasbrunch verwacht.
Of ben ik zoals gewoonlijk weer te vroeg?
Ja hè!quote:Op maandag 25 april 2011 08:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gave clip Cobra![]()
heb hem nog even op youtube opgezocht, daar duurt ie 5 minuten langer
is dat de rest van je familie?quote:Op maandag 25 april 2011 08:59 schreef Cobra4 het volgende:
Nou de brunch staat klaar. De vroege vogels kunnen vast eten.
[ afbeelding ]
Nee, er zijn geen mensen met grote oren in mijn familie.quote:Op maandag 25 april 2011 09:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat de rest van je familie?
Mogguh Diaan. Ik heb een lekker stukje muziek voor je klaar gezet.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 10:04 schreef Cobra4 het volgende:
Hier: http://www.dumpert.nl/med(...)make_some_noise.html
Daar denken ze op de Veluwe en in Bergen wel anders over. Op beide locaties nu een zeer grote natuur brand.quote:
Die 2 aan de voorkant komen doordat je van een meisje in een vrouw aan het veranderen bent.quote:Op maandag 25 april 2011 15:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Deze week toch maar eens dokter bellen denk ik. Heb het idee dat ik steeds meer bultjes krijg. En jeuk jeuk jeuk. Bah.
Dan moet je idd maar even naar de dokter. Je hebt vast de mazelen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Die heb ik al wat langer en die jeuken niet
Da's bah inderdaadquote:Op maandag 25 april 2011 15:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Deze week toch maar eens dokter bellen denk ik. Heb het idee dat ik steeds meer bultjes krijg. En jeuk jeuk jeuk. Bah.
Het is zeker goed, maar met mate!quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Was zon niet juist heel goed voor eczeem?
I'm tryingquote:
Ik wil geen babyquote:Op maandag 25 april 2011 18:11 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, een goed alternatief voor sport is een peuterik ren me rot, maar wat hebben we een lol
elleboog holtes zijn echt naar inderdaad, heb ik vorig jaar in de zomer beetje zonne-allergie/eczeem iets gehad. God wat een jeukquote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb eczeem over practisch beide handen, en in m'n elleboog-holten. Dat jeukt echt heel erg
Dat lijkt me niet verstandig. Ik neem tenminste aan dat je 'm heel terug wiltquote:Op maandag 25 april 2011 18:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zei peuter, en je mag hem ook een dagje lenen
Ben jij dan peutersloper?quote:Op maandag 25 april 2011 18:19 schreef Etcetera het volgende:
Dat lijkt me niet verstandig. Ik neem tenminste aan dat je 'm heel terug wilt
Ik ben onhandig genoeg in elk gevalquote:
Laat ik het dan anders zeggen: ik ben niet zo heel goed met kinderenquote:Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar maar maar... Het waren toch Soempie-acties?
Je kan alles lerenquote:Op maandag 25 april 2011 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Laat ik het dan anders zeggen: ik ben niet zo heel goed met kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Foto van mij en Mr. Etcie samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Etcetera het volgende:
Foto van mij en Mr. Etcie samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk hequote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
Lieve foto Etcdat soort maak ik ook altijd graag!
Het is maandag, 2e paasdag. Iedereen is naar het strand of bij (schoon)ouders aan het eten.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk joh, als je op je vaste avond naar de kroeg gaat en er zit niemand.
Vanavond geen repetitie gehad maar we gaan dan meestal wel gewoon borrelen. Vandaag is iedereen blijkbaar onbereikbaar ofzoKreeg welgeteld 1 meisje aan de lijn en die zat nog in de trein.
Nee maar bedoelde dus dat het een feestdag is op een gewone dag. Voor de meeste mensen reden om af te wijken van hun vaste stramienquote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
We borrelen altijd op maandag, dat zou het probleem niet moeten zijn
Ook ee optie ja. Ik kwam er ook pas zaterdag achter dat het pasen was dit weekend.quote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en op vrijdag denken ze nog dat maandag maandag is...
tot morgen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mwah ik heb geen zin om jullie weer te bedelven in mijn geklaagdus laten we zeggen dat mijn vakken nog steeds erg goed gaan
3 weekjes ongeveer. Mappaquote:
Lekker burgerlijk. Godskolere...quote:Op maandag 25 april 2011 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is maandag, 2e paasdag. Iedereen is naar het strand of bij (schoon)ouders aan het eten.
quote:
Goeiemorgen PS.quote:
ik ga lekker slapen. Net twee uur lang 'Apples to Apples' gespeeld met de boysquote:
Wat is dat nou weer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ga lekker slapen. Net twee uur lang 'Apples to Apples' gespeeld met de boys
woord/kaartspelquote:
Oh, komt geen appel aan te pas dus.quote:
Wat zijn wij brave werkneemstersquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook geen zin Diaanmaar kan ook niet echt wegblijven, zit weer braaf in de bus
quote:Mystery Whisky voorjaar 2011 is:
BenRiach 15yo 50% OB Solstice Heavily Peated / Port Finish
En de winnaars zijn:
xxx (120 punten)
xxx (120 punten)
Bovenstaande leden hebben de maximale score gehaald!
Op een eervolle 2e plaats:
MadMaster (100 punten)
xxx (100 punten)
Dat mensen tussen de nummers door praten vind ik geen probleem, maar als ze tijdens het concert zelfs gaan schreeuwen om boven de muziek uit e komen, omdat ze zo nodig over hun nieuwe vriendje moeten ouwehoeren...quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
@MM het is niet alleen in Tivoli... ook in Atak kletsen ze er behoorlijk op los. Zo irritant, ga dan naar een café ofzo en niet naar een concert.
Dat isquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mensen tussen de nummers door praten vind ik geen probleem, maar als ze tijdens het concert zelfs gaan schreeuwen om boven de muziek uit e komen, omdat ze zo nodig over hun nieuwe vriendje moeten ouwehoeren...![]()
![]()
![]()
In Paradiso en de Melkweg valt het rumoer meestal wel mee. Het verschil viel me afgelopen zaterdag echt op...
Dat hangt helemaal van de band af. Ik heb meegemaakt dat een artiest in Paradiso zei(parafrase): "Het is hier geen cafe. Als je je geld terug wilt, dan kun je dat bij de kassa halen en weg gaan"quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mensen tussen de nummers door praten vind ik geen probleem, maar als ze tijdens het concert zelfs gaan schreeuwen om boven de muziek uit e komen, omdat ze zo nodig over hun nieuwe vriendje moeten ouwehoeren...![]()
![]()
![]()
In Paradiso en de Melkweg valt het rumoer meestal wel mee. Het verschil viel me afgelopen zaterdag echt op...
Gelukkig heb ik dat concert niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de band af. Ik heb meegemaakt dat een artiest in Paradiso zei(parafrase): "Het is hier geen cafe. Als je je geld terug wilt, dan kun je dat bij de kassa halen en weg gaan"
Tof!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Word net gebeld, morgen in de VIP-box in de HMH naar de Golden Earring...
Ja, dat vind ik ook.quote:
Dan hoop ik voor je dat die gast een vrouw is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Een vriend werkt bij een bedrijf dat mede-founder van de HMH is waardoor ze 4 vaste VIP-plekken hebben (wist ik niet eens...) en hij zou er met 2 klanten naar toe gaan, maar 1 klant heeft afgebeld.
Mag nu morgen helpen host te spelen voor die ene klant (waar ik niets mee te maken heb en die ik ook niet ken)...
Geen idee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat die gast een vrouw is.
Tjolk...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, mijn zelfgemaakt t-shirt is vandaag verzonden. Hopelijk krijg ik 'm deze week binnen
(Komt uit Duitsland volgens mij)
Ja vette shit toch? Ik ben echt benieuwd naar de kwaliteitquote:
Ja, top!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja vette shit toch? Ik ben echt benieuwd naar de kwaliteit
De mail en/of afzender veilig verklaren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Als hotmail bijlages blokkeert omdat ze dat niet veilig achten, wat kan ik er dan aan doen om alsnog die bijlage te bemachtigen, want ik weet wat het is en ik heb het nodig
dat was deze afzender al voor het versturen van de mailquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De mail en/of afzender veilig verklaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
Pinkpop afgelast!!!!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44679104SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make love, not war ☮
Nee, dat deed ik al, helaas, want als dat mailtje binnen is kan ik iemand bellen en aan het werk zettenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Diaan73 het volgende:
TM, kun je het berichtje ook niet online openen? Dat wil soms nog weleens lukken.
MM, wat leuk in zo'n VIP-box.
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
Pinkpop afgelast!!!!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44679104Dat was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stond afgelopen zaterdag nog bij de benzinepomp bij Breukelen samen met Jan Smeets, die net als ik, tevergeefs op zoek was naar een vers broodje. Wat kan die man prachtig in het Limburgs vloeken...![]()
En als je het mij stuurt? ik wil weleens kijken of ik het kan openen, opnieuw opslaan en weer naar jou sturen? Mag naar mn hotmail, maar ook wel werkmail. Wil ik je wel per pm sturen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik al, helaas, want als dat mailtje binnen is kan ik iemand bellen en aan het werk zetten
ik mag de ontvangen bijlages ook niet doorsturen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En als je het mij stuurt? ik wil weleens kijken of ik het kan openen, opnieuw opslaan en weer naar jou sturen? Mag naar mn hotmail, maar ook wel werkmail. Wil ik je wel per pm sturen.
Ow dat is irritant... dan ziet er niets anders op dan dat die persoon de mail opnieuw moet versturen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik mag de ontvangen bijlages ook niet doorsturen...
jep, done thatquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is irritant... dan ziet er niets anders op dan dat die persoon de mail opnieuw moet versturen...
Ik hoop ook van niet. Ik vermoed ook van niet want anders was de site vast niet zo groot geweest. Maar het blijft altijd een gok.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, top!!
Als het maar niet zo'n strijkembleem is wat je zelf ook had kunnen printen en wat er na 1 keer wassen weer af ligt...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef iamredleader het volgende:
en
want we hebben het koopcontract getekend
oplevering/transport vrijdag 1 juli om 11.00
Wat fijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef iamredleader het volgende:
en
Wat is de beoogde doorlooptijd van dat topic?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef iamredleader het volgende:
Binnenkort open ik ons eigen "klustopic" met foto's en verhaal
Ik vroeg me al af waarom vandaag bijzonder zou zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef iamredleader het volgende:
en
Transport = passeren van koopakte tekenenen bij de notarisquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom vandaag bijzonder zou zijnGefeliciteerd
Wat betekend 'transport'ik vermoed dat je geen caravan gekocht hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:15 schreef Soempie het volgende:
Is dat, is dat........????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niets van die dingen, moet ik juichen of niet??? Vertel!!!
Jaquote:
Ja, het is een plusje!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat, is dat........????
Ik weet niets van die dingen, moet ik juichen of niet??? Vertel!!!
GEFELICITEERD!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja
En nu moet ik helemaal emo terug naar de klusjesmannen in het nieuwe huis.waarom kon ik nou niet wachten tot morgen met testen.
Begin januari....quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel blij voor je, zeker omdat je het zo graag wil.
Eind januari wordt dat dus?
Ik ben geloof ik 1 januari uitgerekend. Maar ik laat het nog even aan de huisarts ofzo over.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben heel blij voor je, zeker omdat je het zo graag wil.
Eind januari wordt dat dus?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik 1 januari uitgerekend. Maar ik laat het nog even aan de huisarts ofzo over.Sowieso morgen nog eens testen of het wel echt waar is.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef Soempie het volgende:
Het allergrappigst..ik kwam net bij de stucadoor. Hij stond buiten en zei: "ga snel je plafond bekijken!" Vervolgens kwam hij binnen: 'je straalt er helemaal van! Mooi geworden he?'.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:06 schreef Soempie het volgende:
Het allergrappigst..ik kwam net bij de stucadoor. Hij stond buiten en zei: "ga snel je plafond bekijken!" Vervolgens kwam hij binnen: 'je straalt er helemaal van! Mooi geworden he?'.
Ja dat wel.quote:
Geweldig! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:06 schreef iamredleader het volgende:
en
Dat gaat opeens hard dan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Mijn schoonpapa kan stucen en wil ook het plafond van mijn begane grond stucen![]()
Verder deze week de waterleiding op de meter aansluiten en de buitenkraan monteren, de badkamervloer aanbrengen en dan beton storten!
Dan moet ik wel eerst gipsen voor er iets te stucen valt hoor, en daar heb ik die nieuwe meterkast weer voor nodig, waarvoor ik morgen tussen 9 en 11 met de planning kan bellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat gaat opeens hard dan!Bij ons gaan ze de komende dagen verder leidingen leggen, muurtje opbouwen en stucen.
De planning is om eind september over te zijn en de flat te hebben teruggegeven aan de woningbouwquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Wat is de beoogde doorlooptijd van dat topic?
Ik zal even voor je kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 16:57 schreef Etcetera het volgende:
Als hier nog iemand Coca Cola drinkt maar niet de codes spaart: ik ontvang ze graag![]()
Waar zitten die codes in? wij drinken Coca Cola maar sparen ze niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:57 schreef Etcetera het volgende:
Als hier nog iemand Coca Cola drinkt maar niet de codes spaart: ik ontvang ze graag![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
LB nu zijn wij aan de beurt, toch? Jij mag/ moet echter eerst!!! Kunnen we met z'n drietjes in Z&G
die worden groter tijdens een zwangerschap toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Prima hoor. Gaan wij het over eveneens relevante dingen hebben: tieten.
[..]
Waar zitten die codes in? wij drinken Coca Cola maar sparen ze niet.
LB nu zijn wij aan de beurt, toch? Jij mag/ moet echter eerst!!! Kunnen we met z'n drietjes in Z&G
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die worden groter tijdens een zwangerschap toch?
Top, dank jequote:
[..]
Waar zitten die codes in? wij drinken Coca Cola maar sparen ze niet.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Soempie het volgende:
Donder, op de muur zie ik in de schaduw een giga grote spin een web maken, maar ik kon de spin niet vinden. Helemaal ongemakkelijk en voorzichtig overal kijken. Brrr. Zit er een mini-spinnetje op de lamp.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:32 schreef Soempie het volgende:
En de mannen hier helemaal gek maken met onze zwangerschaps- en babypraatjes.![]()
Picsquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Prima hoor. Gaan wij het over eveneens relevante dingen hebben: tieten.
Pics! Before en after graag.quote:
Sven is later thuis. Ik ben zo ongeveer met m'n broek op m'n enkels naar de kamer gerend voor de telefoon.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Overigens zou ik de grote spin niet durven zoeken denk ik
Is Sven eigenlijk al thuis? En hoe reageerde hij???
Lieve Soempie, met al die verhalen over traan-uitbarstingen en 2 positieve testen denk ik dat je gewoon echt écht ECHT zwanger bent hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven is later thuis. Ik ben zo ongeveer met m'n broek op m'n enkels naar de kamer gerend voor de telefoon.Heb hem het direct verteld, omdat ik echt niet kon wachten. Hij reageerde heel blij en ook zo van: 'echt? weet je het heel zeker? Ja? Ik moet toch even gaan zitten denk ik!'. Hij heeft direct daarna z'n vader en moeder gebeld. En z'n vader kon niet ophouden met lachen en heeft iets gezegd van: wat heb je je nu op je hals gehaald! Reactie van z'n moeder weet ik niet, maar toen ze hoorde dat ik gestopt was met de pil ging ze helemaal stralen, dus dat zit ook wel goed.
Maar, ik ga toch echt morgen nogmaals testen. Straks is het vals positief.
En dan heb je dus alleen de code nodig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Top, dank jeOnder de doppen van de anderhalf liter flessen Regular, Ligt en Zero
Maar je moet wel goed kijken, heb gisteren met een zaklamp in de dop zitten schijnen om de code te kunnen lezen
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef De_Hertog het volgende:
In ander nieuws, de strijd tussen kat en hond krijgt een nieuwe wending door technologische vooruitgang:
[ afbeelding ]
Nu moet ik gewoon weer huilen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
Je gaat gewoon zwanger trouwen, wat een heerlijke gedachte!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En dan heb je dus alleen de code nodig?
Mooi hequote:Soempie, je bent gewoon heerlijk zwanger hoor. Vals positief kan niet!!!
Je gaat gewoon zwanger trouwen, wat een heerlijke gedachte!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Soempie het volgende:
Diaan en LB
Nu moet ik gewoon weer huilen.Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed.
Ja ja. Bedank alleen de vrouwen maar!quote:
Hey PSquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Soemp!![]()
Werd even helemaal blij vanbinnen! Gefeliciteerd
Goed plan, kruip vroeg onder de wol, knuffel nog extra lang met Sven en ga over een "werknaam" voor jullie baby nadenkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Soempie het volgende:
Nu moet ik gewoon weer huilen.Vanavond ga ik lekker vroeg naar bed.
een werknaam?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Goed plan, kruip vroeg onder de wol, knuffel nog extra lang met Sven en ga over een "werknaam" voor jullie baby nadenken
Iedereen natuurlijk, voor de leuke reacties.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja ja. Bedank alleen de vrouwen maar!
Helloquote:
Maar dan wel de juiste. Theine schijnt slecht te zijn voor de baby.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Iedereen natuurlijk, voor de leuke reacties.
THEE!!!
Kruidenthee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan wel de juiste. Theine schijnt slecht te zijn voor de baby.
tja, ik was toch al niet van plan binnenkort langs te droppenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
Nou PS, weer een hangplek minder voor je. De Vondeltuin is uitgefikt.
Volgens mij zijn daar ook wel aparte testen voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef wyccie het volgende:
Soempie, felie!![]()
![]()
Overigens zie ik het plusje maar heel vaag, moest heen en weer bewegen over mijn scherm alsof het een hologram is. Het zou veel duidelijker zijn als er 'Bingo' stond (wel lullig voor degenen die niet zwanger willen zijn).
De komende 5 jaar is het verboden over iets anders hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef Soempie het volgende:
Er is ook een test waarbij in het scherm komt te staan 'zwanger' of 'niet zwanger'.
Het streepje is op de foto ook wat onduidelijker dan in het echt. Zelfs Sven zag hem.
Maarre, ander onderwerp?
En jij ziet zelf na verschillende tests natuurlijk veel beter het verschil.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:08 schreef Soempie het volgende:
Het streepje is op de foto ook wat onduidelijker dan in het echt. Zelfs Sven zag hem.
Ben je het nu al beu?!quote:Maarre, ander onderwerp?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn vriendin hier heeft onmiddelijk de term 'mappa' overgenomen toen ik er haar over vertelde
Samentrekking van Mama en papa....iets wat PS gaat spelen binnenkort bij de bevallingquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb even gemist wat het betekend
In other news today: Etcie heeft haarspeldjes gekocht. En ze blijven - nog wel - zitten ook. Wauw.
en een woordspeling op kappa toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Samentrekking van Mama en papa....iets wat PS gaat spelen binnenkort
Daar had ik totaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en een woordspeling op kappa toch?
Daar is PS toch uitgeschopt? Haar vriendin zal die afkorting daar dus niet op baseren gok ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en een woordspeling op kappa toch?
Truste bouwvakker.quote:
Dan heb je dus nog even de tijd...quote:Op dinsdag 26 april 2011 16:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De planning is om eind september over te zijn en de flat te hebben teruggegeven aan de woningbouw
Sven drinkt geen koffiequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel een goede werknaam voor de foetus van Soempie en Wiebel...
Jawel, want Soempie drink wel koffie en dan kan Sven het opvatten als een eis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom juist dan!![]()
Als Soempie dan 'Koffie' roept, kan Sven het nooit verkeerd begrijpen...
Soempie zegt net dat ze thee drinkt...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, want Soempie drink wel koffie en dan kan Sven het opvatten als een eis.
Het ene sluit het andere niet uit hequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie zegt net dat ze thee drinkt...
Ik dacht dat ze helemaal geen koffie dronk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit he
Ben je wel eens in Westerliefde geweest?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze helemaal geen koffie dronk.
Dat jij daar nou de deur plat loopt en alle ins en outs weet...
Waar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Westerliefde geweest?
http://www.westerliefde.nl/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |