Ik zou voor een langere periode dezelfde training aanhouden en niet elke week switchenquote:Op maandag 25 april 2011 14:24 schreef mrbombastic het volgende:
Training dus voorlopig op verdedigen laten staan? Vanaf donderdag kan ik training ook weer aanpassen.
ja oke das waar, maar ik ben wel zo dat als ik iets beloof dat ik het ook doe. zal welliswaar niet altijd zo gaan als gepland, maar ik probeer het welquote:Op maandag 25 april 2011 12:44 schreef Xummon het volgende:
mogguh, sorry vor het lange niet actief zijn, maar heb het de laatste tijd heel druk met werk enz..... komende paar dagen ben ik zeker wat actiever, aangezien ik thuis zit met een ontsteking in mijn voet
Hoe lang speel je het al en hoe lang train je al op verdedigen ?quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef mrbombastic het volgende:
Even een vraagje van een noob tussendoor.
Als je training staat ingesteld op verdedigen, is het dan het handigst om in een friendly 5-3-2 te spelen? Omdat de uitslag niet echt boeit en je dan de meeste verdedigers traint?
Tegenstander is beter en speelt hoogstwaarschijnlijk 3-4-3.
33 spelers is ook wel erg veelquote:Op maandag 25 april 2011 13:24 schreef BrandX het volgende:
Ik heb net 15 spelers op de TL gezet
allemaal promovendi uit mijn yt, en 3 trainees met uitmuntend verdedigen
I know, de yp die ik heb gepromoveerd omdat ik anders niet kon pullen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
33 spelers is ook wel erg veel
ik moet niet vergeten rond 18:00 Pietertje op de TL te zetten..
ze waren te goed om in de jeugd al te ontslaan?quote:Op maandag 25 april 2011 15:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
I know, de yp die ik heb gepromoveerd omdat ik anders niet kon pullen.
Deel had ik er anderhalve week geleden al op staan, maar toen schort de tl op naar midden in de nacht waardoor er niets weggingDe tweede helft had ik sowieso nu pas willen doen.
Naja, dan maar alles tegelijkertijd he
als de helft verkocht wordt ben ik heel happy.
Je kunt prutsers ook gewoon in de jeugd ontslaan, bespaart je 2k promotie-, 1k transfer- en salariskostenquote:Op maandag 25 april 2011 15:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
I know, de yp die ik heb gepromoveerd omdat ik anders niet kon pullen.[..]
't Blijft gewoon een spelletje, als je woensdag de nieuwe jeugdcompetitie maar niet vergeet :pquote:Op maandag 25 april 2011 14:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
ja oke das waar, maar ik ben wel zo dat als ik iets beloof dat ik het ook doe. zal welliswaar niet altijd zo gaan als gepland, maar ik probeer het wel
quote:Op maandag 25 april 2011 16:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't Blijft gewoon een spelletje, als je woensdag de nieuwe jeugdcompetitie maar niet vergeet :p
quote:Op maandag 25 april 2011 15:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze waren te goed om in de jeugd al te ontslaan?
daar heb je dan idd wel pech mee gehad, hopelijk gaat het dit keer beter.. ik zal voor je duimen
ach het waren van die gokjes die ik liet promoveren. En ik wilde een idee krijgen van wat er in de jeugd staat en wat dat betekent in 'het grote mannen-gedeelte'. Dat beeld heb ik nu, dus ik ontsla nu ook uit de jeugd. Heb daar maar 13 spelers rondlopen. Paar oude er uit geknikkerdquote:Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je kunt prutsers ook gewoon in de jeugd ontslaan, bespaart je 2k promotie-, 1k transfer- en salariskosten
Verdorie, het venster stond open, kreeg onverwacht bezoekquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
Nah Gijs_ zei Jaak niet te vergeten.... Maar hij is niet eens online....![]()
Zelf maar terug gekocht dus.![]()
Nee jouh das niet nodig.quote:Op maandag 25 april 2011 19:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Verdorie, het venster stond open, kreeg onverwacht bezoekik zal de onkosten wel vergoeden...
Als je hem er weer opzet bied ik gelijk wel even 900k.
Ik durf nu niks meer te zeggenquote:Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee jouh das niet nodig.Gewoon de bidwar winnen de volgende keer. Wanneer komt het jou het beste uit?
hee waar ken ik dat vanquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
Nah Gijs_ zei Jaak niet te vergeten.... Maar hij is niet eens online....![]()
Zelf maar terug gekocht dus.![]()
Hehehehe is niet nodig. Ik was zelf online dus er is toch niks aan de hand.quote:
Ik zou t niet weten.quote:Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hee waar ken ik dat van
verdikke wéér vergeten Pietertje op de TL te zetten
Uurtje of 21.00 doen dan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef Gijs_ het volgende:
Wat dat betreft is zondag tijdens de wedstrijd het veiligstdan ben ik altijd wel online eigenlijk
Doe maar net na 20:00, dan ben ik er ook nog niet verontwaardigd bij weg gelopenquote:
Zeker, had 65% bbz tegen en scoorde in de 89e minuut de 0-1.quote:Op maandag 25 april 2011 21:04 schreef Flappekz het volgende:
Een wedstrijd met mazzel winnen is ook weleens leuk
Ook goed.quote:Op maandag 25 april 2011 21:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Doe maar net na 20:00, dan ben ik er ook nog niet verontwaardigd bij weg gelopen
Hmmmmz das een lastige.... Voor 5 ton koop je nl niet veel... Je kan kijken wat 17 jarige skilltraids met matig passen kosten maar ik denk dat je dat dan nog niet red.quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Flappekz het volgende:
Ok, vraagje:
Stel, je hebt 5 ton beschikbaar voor 3 passen-trainees. Naar wat voor spelers zou je op zoek gaan?
Daar kwam ik ook achter....nu naar 18-jarigen aan het kijkenquote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmmmmz das een lastige.... Voor 5 ton koop je nl niet veel... Je kan kijken wat 17 jarige skilltraids met matig passen kosten maar ik denk dat je dat dan nog niet red.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |