maar door zn middenveld creëerde hij wel heel veel..quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn bagger aanval moet nooit door jou verdediging heen komen. Dat bedoel ik.
Oh ook nog stoer doen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uiteraard.. maar ik kom ook gewoon of je wil of niet
Ik vergeet veel, maar Jaak...quote:
Die is wel heel apart ja!quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, weer flink in de poep gepakt vanavond...
[ afbeelding ]
1-2 verlies!
Top!quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 21:51 schreef Gijs_ het volgende:
Zo, weer flink in de poep gepakt vanavond...
[ afbeelding ]
1-2 verlies!
Ik kom altijd pas de laatste minuten in actiequote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top!Was even bang ervoor omdat je (toen je t zei) er misschien niet aan dacht dat t 2e paas dag is dan.
Edit : Oh en ik had eigenlijk wel verwacht dat je een flink openingsbod geplaatst zou hebben.(Niet dat ik dat nodig heb maar meer om andere te laten weten dat jij m wil hebben.
)
Ah vandaar.quote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik kom altijd pas de laatste minuten in actietenzij je het nodig hebt
quote:
Allemaal last van 1 of andere paas ziekte oid? Normaal blijft iedereen veul langer en is t veul drukker.quote:
quote:De aanval van Rovers was de verdedigers in de 60e minuut duidelijk te slim af. De ingestudeerde vrije-trapcombinatie verplaatste de actie snel naar de zijlijn, waarna de bal weer werd teruggespeeld richting doelmond. Mavrudi Bosakov dook precies op het juiste moment op bij de paal, en passeerde de keeper, die geen schijn van kans had. 0-4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |