er gebeurt hier al 35 minuten helemaal nietsquote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
Dit soort "talk" is toch altijd pas NA de wedstrijden?
Ik hou mn bek alweer....quote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
Hij kan het wel willen, maar dat wil niet zeggen dat hij het te weten komt natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 21:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
possie is heel nieuwsgierig van aard hoor
dus neem maar van mij aan dat hij dat wel degelijk wil weten..
Dat is toch standaard bij die potten van jou? Haags kwartiertje straks weer.quote:Op zondag 24 april 2011 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
er gebeurt hier al 35 minuten helemaal nietsIk moet me toch ergens mee bezig houden
En we hadden het over de HT enginequote:Op zondag 24 april 2011 21:09 schreef Drassss het volgende:
Klopt!quote:Op zondag 24 april 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat is toch standaard bij die potten van jou? Haags kwartiertje straks weer.
dat is wat andersquote:Op zondag 24 april 2011 21:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hij kan het wel willen, maar dat wil niet zeggen dat hij het te weten komt natuurlijk.
waarvan 15 minuten rust.. dus het valt nog best wel meequote:Op zondag 24 april 2011 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
er gebeurt hier al 35 minuten helemaal nietsIk moet me toch ergens mee bezig houden
Sssssst!quote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarvan 15 minuten rust.. dus het valt nog best wel mee
En dan meteen gaan zeuren over offtopic gepraat....quote:Op zondag 24 april 2011 21:12 schreef Drassss het volgende:
Ik had even 4 dagen een ht-dipje, maar ik ben weer terug
quote:Op zondag 24 april 2011 21:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
possie is heel nieuwsgierig van aard hoor
dus neem maar van mij aan dat hij dat wel degelijk wil weten..
Ik zeur niet, ik was alleen ff aan hetquote:Op zondag 24 april 2011 21:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan meteen gaan zeuren over offtopic gepraat....![]()
.
zeiken?quote:Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik was alleen ff aan het![]()
zoals verwacht..quote:Magne Nergaard van R'dam City kwam in de 61e minuut van links in met een onnavolgbare reeks kap- en draaibewegingen. Zijn wervelende show werd op de tribune geestdriftig ontvangen, zeker toen hij die wist af te ronden met een doeltreffend schot. Met 2-2 was het weer gelijk.
Zeuren?quote:Op zondag 24 april 2011 21:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zeur niet, ik was alleen ff aan het![]()
daar had die inactiviteit ook mee te maken?quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heulemaal niet, ik ben juist gruwelijk
met dit heerlijke weer de laatste paar dagen.
idd..quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
Balen Moon... hopen dat het dan maar 2-2 blijft.
verdikke dat deed Boymans beter..quote:In de 62e wedstrijdminuut bracht Jopie van Groningen de bezoekers na een combinatie door het midden bijna op voorsprong met een spectaculaire omhaal, maar de bal scheerde rakelings over de lat.
Uiteraardquote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
daar had die inactiviteit ook mee te maken?
Laters!quote:Op zondag 24 april 2011 21:20 schreef IPeePie het volgende:
1-0 achter met 46% bbz. Het kan slechter.
En nu ga ik
hehe wie weet dit jaar nog langer..quote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig is het gemiddeld 3 maanden zomer in Nederland
Gemiddeld ja maar als 2005.quote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig is het gemiddeld 3 maanden zomer in Nederland
0 - 2 hoor..quote:Op zondag 24 april 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
Snotver ik sta pas 0-1 ...... Zo haal ik nooit het laagste doelsaldo uit mn poule...
Dat wordt dus geen 0- 10.quote:Bij deze voorsprong waren de spelers van Rovers meer geïnteresseerd in het uitspelen van de wedstrijd en het vasthouden van de voorsprong.
Ik niet meer.quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat je een 0-7 gaat halen
quote:
quote:In de 75e minuut kwam de thuisploeg met 3-2 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Alessandro Zanobi de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
quote:Ermanno Pattaro domineerde op zijn flank en bleef maar prima voorzetten geven richting het strafschopgebied. Mavrudi Bosakov kon één hiervan goed raken en zo in de 34e minuut de 0-3 maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |