Heb ik dus dinsdag een herkansing over..quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
quote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha oke dan. Ik vind mechanica ook het chillste onderwerp. Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
Dat heb ik nooit gehad.quote:Op zondag 24 april 2011 21:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik dus dinsdag een herkansing over..
Wat is dat, thermodynamicaquote:Op zondag 24 april 2011 21:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Gelukkig maar dat gassen, vloeistoffen en thermische processen niet bij het CE horen want dat vind ik echt heel moeilijk!
Ach, zijn nog maar drie dagen (vrijdag LSD)?quote:Op zondag 24 april 2011 21:13 schreef Ezell het volgende:
Ik heb volgende week verplicht les..Ik wil op jouw school zitten.
Warmte, met geleiding, straling enzo.quote:Op zondag 24 april 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is dat, thermodynamica?
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gehad...
Nee, vier dagen. Ik heb de examenstunt al gehad. Vrijdag heb ik gewoon les.quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Ach, zijn nog maar drie dagen (vrijdag LSD)?
E&Mquote:
Ooh, warmtecapaciteit komt me bekend voor. Maar dat moet ik dan in de vierde hebben gehad.quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Warmte, met geleiding, straling enzo.
Warmtecapaciteit, jeweet.
Oh, hebben wij de eerste periode dit jaar gehadquote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, warmtecapaciteit komt me bekend voor. Maar dat moet ik dan in de vierde hebben gehad.
Maar da's geen CE-stof dus?
Chill.quote:Op zondag 24 april 2011 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh, hebben wij de eerste periode dit jaar gehad, is idd alleen SE gelukkig.
En ook nog een echte stunt gehadquote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, vier dagen. Ik heb de examenstunt al gehad. Vrijdag heb ik gewoon les.
[..]
E&M
Dat spul is juist goed te doen. Ging m'n laatste SE natuurkunde over en was de eerste keer dit jaar dat ik natuurkunde niet hoefde te herkansen! 8.8quote:Op zondag 24 april 2011 21:44 schreef DidoCarthago het volgende:
Haha lucky you! In het examenprogramma staat namelijk dat dat een verplicht schoolexamenonderdeel isnetals foto-elektrischeffect dingen enzo.
Nope, een echte examenstunt is niet meer toegestaan. Het is nu een optocht door de stad, feest voor de hele school en een feest voor de examenleerlingen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
[..]
En ook nog een echte stunt gehad?
N&G
Ah nee het cito heeft daar in vorige jaren echt moeilijke sommen bij bedachtquote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat spul is juist goed te doen. Ging m'n laatste SE natuurkunde over en was de eerste keer dit jaar dat ik natuurkunde niet hoefde te herkansen! 8.8!
Zolang het maar rekenvragen zijnquote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ah nee het cito heeft daar in vorige jaren echt moeilijke sommen bij bedacht.
Achja, op de meeste scholen is dat nu wel het geval volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope, een echte examenstunt is niet meer toegestaan. Het is nu een optocht door de stad, feest voor de hele school en een feest voor de examenleerlingen.
E&M jwz.quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, vier dagen. Ik heb de examenstunt al gehad. Vrijdag heb ik gewoon les.
[..]
E&M
Tijdens de pauze?quote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, op de meeste scholen is dat nu wel het geval volgens mij.
Wij zijn vrijdag nog wel een kleine stunt van plan: 2000 stuiterballen de aula in kieperen.
quote:
Dat is niet zo klein toch.. klinkt echt grappigquote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, op de meeste scholen is dat nu wel het geval volgens mij.
Wij zijn vrijdag nog wel een kleine stunt van plan: 2000 stuiterballen de aula in kieperen.
Denk het wel. Het is ook zo dat de rest van de klassen op die dag na het 3e (= 1e pauze) vrij zijn en dan naar de grote aula (kunnen) komen om LSD te vieren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |