abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95928264
Wat vinden jullie ervan dat jullie partner een "Goede vriend of vriendin" (Het tegenovergestelde geslacht van je partner dus) Zo af en toe een kus op de mond geeft? Gewoon voor de lol?

Edit- Een betere vraag is: Vinden jullie dit acceptabel?
No woman no cry
pi_95928338
Denk dat ik dat niet zo fijn zou vinden.
  zondag 24 april 2011 @ 20:17:48 #3
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95928403
Bij vrouwen wel, bij mannen niet.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_95928412
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:15 schreef Tja..1986 het volgende:
Ok, is dat dan volgens jou iets waarover je zou kunnen struikelen?
No woman no cry
  zondag 24 april 2011 @ 20:18:40 #5
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_95928437
quote:
(Denk) weet dat ik dat niet zo fijn zou vinden.
pi_95928443
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kan je dat uitleggen? Waarom het bij mannen niet acceptabel is, en vrouwen wel?
No woman no cry
pi_95928462
Mannen zoen ik alleen op de wangen, vrouwen wel op de mond.
Een man op de mond zoenen is net wat raarder dan bij een vrouw.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95928492
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:18 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Ok, is dat dan volgens jou iets waarover je zou kunnen struikelen?
Hm.. weet ik niet. Maar dingen die je prima kan laten zonder daar zelf last van te hebben zou je als je partner dat graag wil gewoon moeten laten denk ik. Tenzij het heel veel dingetjes worden. Dus denk niet dat het de relatie goed zou doen.
  zondag 24 april 2011 @ 20:20:29 #9
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95928495
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
En je bent een man??
Waarom zou je mannen in godsnaam op de wangen zoenen?
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_95928506
quote:
Mannen zoenen :{w
pi_95928512
Ik doe het zelf bij beiden geslachten. 1 vriend en vriendin standaard bij het begroeten, andere vrienden bijvoorbeeld bij het stappen wanneer we het onwijs leuk hebben en lekker dronken zijn. Betekent niets meer of minder als "god wat zie ik je graag".

Dus ik zou het van mijn partner ook zeker accepteren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_95928527
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:20 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

En je bent een man??

quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 20:20 schreef gamezz het volgende:

[..]

1968 belde...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_95928594
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik doe het zelf bij beiden geslachten. 1 vriend en vriendin standaard bij het begroeten, andere vrienden bijvoorbeeld bij het stappen wanneer we het onwijs leuk hebben en lekker dronken zijn. Betekent niets meer of minder als "god wat zie ik je graag".

Dus ik zou het van mijn partner ook zeker accepteren.
Oké, nu een andere vraag aan jou. Zou je het ook accepteren als er 1 specifiek persoon (dus 1 goede vriendin van je partner) nèt iets vaker ééntje krijgt dan de andere meute?
No woman no cry
pi_95928619
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

[..]

1968 belde...
Verkeerd verbonden dan, want toen bestond ik nog niet eens. :)
pi_95928644
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:23 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Oké, nu een andere vraag aan jou. Zou je het ook accepteren als er 1 specifiek persoon (dus 1 goede vriendin van je partner) nèt iets vaker ééntje krijgt dan de andere meute?
Nou ja bij mij is het geen hele meute, maar in die beperkte groep zit er wel 1 die er net iets vaker eentje krijgt dan een ander, dus ja wanneer ik zou weten dat het voor mijn partner slechts een goede vriendin betreft, zie ik daar geen probleem in.
pi_95928707
Uberhaupt op de mond zoenen :X
alleen bij sexueel interessante vrouwen.
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 24 april 2011 @ 20:30:13 #17
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_95928788
Ik zoen mijn beste vrienden ook op de mond bij begroeting, zou niet weten waarom dat raar is eigenlijk. Mensen die ik leer kennen geef ik een hand en de meeste mensen geef ik 3 zoenen en alleen een groepje van mn beste vrienden/vriendinnen geef ik een kus op de mond [en mn lief natuurlijk].
Alle meiden uit de groep geven elkaar en de jongens een zoen als groet, alleen jongens onder elkaar geven elkaar een hand oid.

Maar als je denkt dat je partner dat alleen bij 1 specifiek iemand doet zou ik er gewoon naar vragen. Niet aanvallen oid maar als normale vraag. Zie je vanzelf hoe hij reageer en ga van daar uit verder.
an urge to help mankind overcomes me
pi_95928793
Ik zou het niet zo waarderen als vrienden me op de mond gingen zoenen
  zondag 24 april 2011 @ 20:32:11 #19
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95928858
Als het iets van haar cultuur is, of een gewoonte die ze al jaaaaaren bij bepaalde vrienden heeft, misschien. Maar zou het niet leuk vinden, en vragen of ze het dan niet bij nog meer mensen wil gaan doen als dat ze reeds doet.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_95929479
Ik groet alle vrouwen altijd met een zoen op de mond gevolgd door een ferme tik op de billen. Wordt niet altijd geapprecieerd, helaas...
pi_95929515
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:20 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

En je bent een man??
quote:
2s.gif Op zondag 24 april 2011 20:20 schreef gamezz het volgende:

[..]

Zeker bang dat je wordt uitgemaakt voor homo :') of überhaupt niet zo'n goede band met mensen hebben dat je dat kan dan.
pi_95929950
Bromance FTW!!
pi_95929974
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 20:50 schreef Beach het volgende:

[..]

[..]

Zeker bang dat je wordt uitgemaakt voor homo :') of überhaupt niet zo'n goede band met mensen hebben dat je dat kan dan.
Ik vind het sowieso vreemd. Zie het verder ook bijna nooit bij mannen die niet homo zijn.
pi_95930135
Ik vind het niet echt kunnen, zoenen op de wangen prima maar een kus op de mond heeft toch iets intiems en ik zou het behoorlijk raar vinden als een van mijn vrienden mij ineens een kus op de mond zou geven.
pi_95930532
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef saaw het volgende:
Ik zoen mijn beste vrienden ook op de mond bij begroeting, zou niet weten waarom dat raar is eigenlijk. Mensen die ik leer kennen geef ik een hand en de meeste mensen geef ik 3 zoenen en alleen een groepje van mn beste vrienden/vriendinnen geef ik een kus op de mond [en mn lief natuurlijk].
Alle meiden uit de groep geven elkaar en de jongens een zoen als groet, alleen jongens onder elkaar geven elkaar een hand oid.

Maar als je denkt dat je partner dat alleen bij 1 specifiek iemand doet zou ik er gewoon naar vragen. Niet aanvallen oid maar als normale vraag. Zie je vanzelf hoe hij reageer en ga van daar uit verder.
Same here, niks op tegen.
pi_95930590
Vind het zelfs al niet echt horen als kinderen dat bij hun ouders doen eigenlijk. Maar ben dan ook enigszins ouderwets.
pi_95930741
quote:
Dit.
Verder omzeil ik het probleem altijd.
Ik kus altijd de borsten van mijn vrouwelijke vrienden.
Toch iets diepgaander dan de wang, en niet het probleem van "kan dat wel" als je ze op de mond kust.
pi_95930784
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou het niet zo waarderen als vrienden me op de mond gingen zoenen
Ik ook niet en ik zou het ook niet waarderen als mijn vriend het bij zijn vrienden zou doen, ongeacht het geslacht.
  zondag 24 april 2011 @ 21:27:48 #29
74276 saaw
pi_95931229
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik ook niet en ik zou het ook niet waarderen als mijn vriend het bij zijn vrienden zou doen, ongeacht het geslacht.
Waarom dan niet? Ben je zo onzeker over je relatie of heb je een andere uitleg?
Serieuze vraag trouwens, ik begrijp het oprecht niet.
pi_95931981
Het is geen onzekerheid ik vind het ongepast, ik vind een kus op de mond vrij intiem en niet horen bij een vriendschappelijke relatie (en ook niet bij een ouder-kind relatie, wat je veel vaker ziet).
pi_95932981
Hangt toch ook af van de band die je met iemand hebt. Een vriendin van me knuffel ik stevig en zoen haar uitgebreid op de mond (ook waar mijn eigen vriendin bij staat). De vriendin van mijn zwager(sinds 3 maanden), geef ik alleen een handje. Met die eerstgenoemde vriendin heb ik heel veel meegemaakt en heb ik al heel lang een goede band. Dat is wel allesbepalend, je band.
pi_95933000
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 22:01 schreef eRKa het volgende:
Hangt toch ook af van de band die je met iemand hebt. Een vriendin van me knuffel ik stevig en zoen haar uitgebreid op de mond (ook waar mijn eigen vriendin bij staat). De vriendin van mijn zwager(sinds 3 maanden), geef ik alleen een handje. Met die eerstgenoemde vriendin heb ik heel veel meegemaakt en heb ik al heel lang een goede band. Dat is wel allesbepalend, je band.
Dat telt vooral mee ja.
  zondag 24 april 2011 @ 22:21:52 #33
74276 saaw
pi_95933981
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het is geen onzekerheid ik vind het ongepast, ik vind een kus op de mond vrij intiem en niet horen bij een vriendschappelijke relatie (en ook niet bij een ouder-kind relatie, wat je veel vaker ziet).
Oke duidelijk, maar stel nu dat je vriend al jaaaren een vriendin heeft en die op de mond zoent en daar kom je door omstandigheden pas laat achter. Zou je hem dan vragen het niet meer te doen?
pi_95934812
waarom niet een handkus?, in Polen zag ik dat het vaak werd gedaan, wel zo charmant O-)
pi_95935763
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef pinine het volgende:
waarom niet een handkus?, in Polen zag ik dat het vaak werd gedaan, wel zo charmant O-)
[ afbeelding ]
Ik denk dat mensen je raar aankijken als je dat hier probeert :')
pi_95936001
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen je raar aankijken als je dat hier probeert :')
zou best kunnen, kwa charme hebben sommige landen misschien wel een streepje voor op NL
pi_95936410
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef pinine het volgende:

[..]

zou best kunnen, kwa charme hebben sommige landen misschien wel een streepje voor op NL
Precies. Een handkus is hier gewoon volledig uit de tijd. Net zoals mannen in het M-O elkaar hartelijk begroeten met drie zoenen en hier het maar matig is.

Conclusie: het is redelijk cultuurgebonden, maar dat betekent niet dat je je daar per se aan hoeft te houden.
pi_95937536
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:15 schreef Roönaän het volgende:
Vind het zelfs al niet echt horen als kinderen dat bij hun ouders doen eigenlijk. Maar ben dan ook enigszins ouderwets.
Dat vind ik echt raar. Heb jij je ouders nooit op de mond gezoend (gewoon kort/vluchtig eh, voor de kut opmerkingen weer binennstromen :') ) vroeger toen je bijv. ging slapen als kind?

Mijn vader kust me nu nog altijd op mijn voorhoofd. :') _O-
  zondag 24 april 2011 @ 23:43:04 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_95938591
quote:
Zoen jij mannen? :') Ik geef kerels gewoon een hand hoor, en vrouwen drie wangkusjes. :P
pi_95948076
Ik zou het niet erg vinden als hij meiden op de mond zoent want ik weet toch dat hij niet op vrouwen valt :P Zoent hij goede mannelijke vrienden opeens op de mond...ja, dan zal ik er mijn vraagtekens bij hebben.
  maandag 25 april 2011 @ 10:53:59 #41
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_95948213
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
Maar doe het dan wel goed, de man hoort de hand van de dame niet op te tillen maar te buigen naar de hand toe.

on-topic, ik zou het niet echt waarderen als mijn vrouw er met jan en alleman op los zoent, en andersom is het, naar ik weet, eensgelijks.
Maar ja, hier in NZ is men sowieso iets conservatiever dan in NL
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_95948386
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:21 schreef saaw het volgende:

[..]

Oke duidelijk, maar stel nu dat je vriend al jaaaren een vriendin heeft en die op de mond zoent en daar kom je door omstandigheden pas laat achter. Zou je hem dan vragen het niet meer te doen?
Geen idee, nogal een hypothetische vraag aangezien hij er hetzelfde over denkt als ik (en als er na tien jaar iemand komt bovendrijven de ik niet ken is het sowieso niet gepast als hij haar op de mond zoent). Ik zou het in ieder geval niet tof vinden.
pi_95948786
Ze zou er geen punten mee scoren. Vind zoenen op de mond bij de meeste mensen toch vaak fout, geforceerd en enigszins aandachtsgeil overkomen. Nooit spontaan/gemeend.

Hetero mannen die andere mannen zoenen willen naar mijn idee lekker vlot overkomen en vind ik lachwekkend. Ik zie deze trend de aankomende jaren nog wel sterker worden, zie het nu al steeds vaker op tv voorkomen.

Daarnaast wordt het vaak in culturen, zo ook hier merkbaar is, anders gebruikt. Daar wordt zoenen volgens mij als teken van respect/onderdanigheid gebruikt. 2 mensen van dezelfde leeftijd en sociale achtergrond zoenen elkaar ook amper op de mond.
pi_95960977
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dat vind ik echt raar. Heb jij je ouders nooit op de mond gezoend (gewoon kort/vluchtig eh, voor de kut opmerkingen weer binennstromen :') ) vroeger toen je bijv. ging slapen als kind?
Nope. Gewoon op de wang of voorhoofd.
pi_95961873
Ik heb nooit in die situatie gezeten, maar ik zou het niet accepteren als ze dat zou doen.
  maandag 25 april 2011 @ 18:47:52 #46
74276 saaw
pi_95962574
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:26 schreef Physics het volgende:
Ik heb nooit in die situatie gezeten, maar ik zou het niet accepteren als ze dat zou doen.
Maar als zij het normaal vindt en al jaren doet, wat dan?

Ik kan nog wel begrijpen dat iemand het niks vindt, maar het je partner echt verbieden lijkt me raar.
pi_95962930
ik ben sowieso wel klaar met al die zoen trends.
1 kus,
2 kussen,
3 kussen,
2 kussen in de lucht
1 kus links ,1 rechts en dan 1 op de mond.
:*
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 25 april 2011 @ 19:04:46 #48
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_95963196
quote:
99s.gif Op zondag 24 april 2011 23:43 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zoen jij mannen? :') Ik geef kerels gewoon een hand hoor, en vrouwen drie wangkusjes. :P
In delen van Vlaanderen is het eigenlijk best gebruikelijk (een zoen op de wang dus, ongeacht geslacht). Maar ik ben normaliter niet echt van de kussen :@
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_95965763
quote:
:Y
pi_95966527
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:12 schreef nohansienokraaij het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat jullie partner een "Goede vriend of vriendin" (Het tegenovergestelde geslacht van je partner dus) Zo af en toe een kus op de mond geeft? Gewoon voor de lol?

Hangt ervan af.. is het een cultuurding? De manier waarop ze een specifieke goede vriend of vriendin begroet? Of zou het stiekem een soort flirt kunnen zijn? Deed ze dit altijd al, of is het een nieuw ding?
Als je zeker weet dat er niks achter zit, waar zou je je dan druk over maken?
Als ik me onzeker zou voelen over de relatie, zou ik het wat minder vinden. Anders .boeit het me echt niet.
Waarom vraag je het eigenlijk?
  maandag 25 april 2011 @ 20:21:54 #51
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_95967176
Nee ik vind een kus op de mond niet binnen de vriendschap passen en zou hier bij de nederlandse cultuur best raar tegen aan kijken. Vraag jezelf wel even af of het niet iets is wat ze standaard bij al haar vriendinnen doet, dan zou het misschien nog kunnen. Is het echter maar bij 1 a 2 mannelijke vrienden en de rest niet, dan vind ik het een heel raar iets.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 25 april 2011 @ 21:16:03 #52
74276 saaw
pi_95969910
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef Frag_adder het volgende:
Nee ik vind een kus op de mond niet binnen de vriendschap passen en zou hier bij de nederlandse cultuur best raar tegen aan kijken. Vraag jezelf wel even af of het niet iets is wat ze standaard bij al haar vriendinnen doet, dan zou het misschien nog kunnen. Is het echter maar bij 1 a 2 mannelijke vrienden en de rest niet, dan vind ik het een heel raar iets.
Hoezo dat dan? Ik groet in totaal ook maar iets van 8 mensen met een zoen op de mond en de rest van mn vrienden/kenissen/famillie met 3
  maandag 25 april 2011 @ 21:18:07 #53
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_95970014
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef saaw het volgende:

[..]

Hoezo dat dan? Ik groet in totaal ook maar iets van 8 mensen met een zoen op de mond en de rest van mn vrienden/kenissen/famillie met 3
Hoezo dat? ik dacht dat het vrij duidelijk was. Stel de vrouw heeft zo 1 mannelijke vriend die ze altijd op de lippen zoent maar met andere van haar vrienden groep doet ze het nooit bij, dan zou ik mij gaan afvragen of er niet meer speelt. Terwijl als ze het bij al haar close vrienden, man en vrouw doet, dan zou ik het eerder als vriendschappelijk zien. Snap je? :D
Ik groet maar heel weinig mensen met een zoen op de mond, en dat zijn zeker geen vrienden :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_95970948
Persoonlijk vind ik het niet prettig als mijn vriend dat zou doen, Ik heb er ooit een keer bijgestaan dat er een goede vriendin van hem langskwam en hem begroette met een zoen op de mond, Ik sprong zowat uit mijn vel, Ook omdat hij weet en ik inmiddels dus ook dat zij hem al een lange tijd leuk vind! Ja sorry maar dan vind ik het echt te ver gaan, Een zoen op de mond met andere mensen dan je ouders/zus/broer/ vriend vind ik gewoon niet kunnen!
S. 2014
J. 2016
  maandag 25 april 2011 @ 21:38:10 #55
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_95971026
Dat zou me bijzonder weinig kunnen boeien eigenlijk. Waarom zou je het erg vinden?
  maandag 25 april 2011 @ 22:13:10 #56
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_95972936
Ik heb zaterdag nog een kameraad van mij op de mond gezoend :7
Ook een jongedame die ik mee nam naar huis, dus dan mag het :P
Ja, behalve soms.
pi_95973081
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 18:47 schreef saaw het volgende:

[..]

Maar als zij het normaal vindt en al jaren doet, wat dan?

Ik kan nog wel begrijpen dat iemand het niks vindt, maar het je partner echt verbieden lijkt me raar.
Ik zou het natuurlijk wel subtieler zeggen dan hoe ik me nu uit, maar dat kan me eerlijk gezegd weinig interesseren. Ik vind het gewoon geen normale manier van elkaar begroeten (als vrienden dan). Verder geloof ik ook niet in echte vriendschap (dus zonder enige andere gevoelens van enige zijde) tussen man en vrouw (homosex daar buiten gelaten). Zou toch altijd zoiets hebben van: die gast wil gewoon mijn vriendin neuken.

Zelf een gelijk akkefietje gehad. Vriendinnetje ging uitgebreid lunchen met een oude vriend van school, waarvan ik dacht dat het haar ex was want ik had ooit foto van hun samen bij hun thuis gezien. Nee zei ze en begon te lachen, hij was echt 100% homo, zeiden ook andere mensen die ik ken. Achteraf blijkt dat hij gewoon een vriendin had. Tja, ook maar duidelijk gemaakt dat ik dat niet echt grappig vind.
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:16:29 #58
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95998435
Ik heb daar bezwaar tegen.
wat je zegt ben je zelf.
pi_96146950
Toen ik bij de begrafenis van de oma van mijn vriend was, en de aandachtsgeile sloerie van de buren besloot om mijn vriend, zijn broer én zijn vader op de mond te kussen was ik niet echt enthousiast. Vooral omdat alle vrouwen een slap handje van haar kregen.
Ik hoorde later dat mijn schoonzus en schoonmoeder hels waren over haar, ze wordt dus nu ook nooit meer ergens uitgenodigd.

Voor de rest heb ik er geen problemen mee en kus ik mijn ouders ook op de mond.
pi_96160875
quote:
Believe that anything you can imagine, you can make real.
pi_96162994
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 17:33 schreef Blossom86 het volgende:
Toen ik bij de begrafenis van de oma van mijn vriend was, en de aandachtsgeile sloerie van de buren besloot om mijn vriend, zijn broer én zijn vader op de mond te kussen was ik niet echt enthousiast. Vooral omdat alle vrouwen een slap handje van haar kregen.
Ik hoorde later dat mijn schoonzus en schoonmoeder hels waren over haar, ze wordt dus nu ook nooit meer ergens uitgenodigd.

Voor de rest heb ik er geen problemen mee en kus ik mijn ouders ook op de mond.
wat
pi_96167384
Lekker simpel voor mij. Mijn lippen houd ik bij mezelf en mijn vriendin ook.

In mijn cultuur is mannen op de wang kussen trouwens wel normaal :9.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:19:11 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96168856
Dat doen mijn beste vrienden en ik eigenlijk altijd: een ferme zoen op de mond. Hetero en homo, man en vrouw.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 30 april 2011 @ 09:24:11 #64
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96168926
Lekker hoor. In mijn vriendenkring heeft men daar helaas MDMA voor nodig.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96172308
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2011 09:24 schreef eleusis het volgende:
Lekker hoor. In mijn vriendenkring heeft men daar helaas MDMA voor nodig.
O god ja nog lekkerderdur!!!
pi_96172340
Ik zou ook niet snappen waarom ik mijn beste vriendin wel een (of twee of drie of negen als de stemming er in zit) ik-zie-u-graag-zoen op de mond zou mogen geven en mijn beste vriend niet...
  zaterdag 30 april 2011 @ 12:27:18 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96172387
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef saaw het volgende:

^O^
pi_96179970
Waarom heeft Bansheeboy nog niet gereageerd met zijn subliem commentaar?
pi_96180105
Is wel leuk om afentoe te doen, juist door deze reacties :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_96180233
Ik vind het not done.
pi_96182315
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 20:12 schreef nohansienokraaij het volgende:

Ik vind het niet normaal eigenlijk.

Laatst was ik op stap in Praag. Stond ik wat te praten met een meisje. Haar man was ook in de tent. Toen ik wegging gaf ze me 'n kus op de mond. Toch apart als je het mij vraagt.
pi_96201053
Mijn ex zei gewoon dat het een cultuurding was, en pakte iedereen op de bek. Ze ging ook achter elkaar vreemd, tja..
  zondag 1 mei 2011 @ 11:59:22 #73
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_96201307
Nee, dat is in Nederland niet normaal. Sowieso hebben mensen die anderen dan hun partner op de mond zoenen een erg hoog tokkiegehalte.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  zondag 1 mei 2011 @ 13:01:22 #74
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96203143
Zou er iets te zeggen zijn over het algehele preutsheids-/promiscuïteitsgehalte in correlatie met het wel/niet op de mond zoenen onder (goede) vrienden?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96203346
Het kan aan mij liggen hoor maar ik zoen liever degene die ik heel erg leuk vind op zijn mond en de rest krijgt gewoon zoenen op de wang. Ik hou zowieso niet van gefrunnik aan me van andere laat staan dat ik me op mijn mond laat zoenen.
Ik moet er niet aan denken dat vrienden dit bij mij gaan doen en ik zou dus hard gillend wegrennen
  zondag 1 mei 2011 @ 13:11:42 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96203483
quote:
5s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
Zou er iets te zeggen zijn over het algehele preutsheids-/promiscuïteitsgehalte in correlatie met het wel/niet op de mond zoenen onder (goede) vrienden?
Mijn vrienden met wie ik mondzoen ter begroeting en afscheid zijn wel redelijk vrijgevochten, bevinden zich vooral in de creatieve sector, maar hebben bijna allemaal een jarenlange monogame relatie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 1 mei 2011 @ 13:49:13 #77
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_96204609
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2011 13:11 schreef Copycat het volgende:
Mijn vrienden met wie ik mondzoen ter begroeting en afscheid zijn wel redelijk vrijgevochten, bevinden zich vooral in de creatieve sector, maar hebben bijna allemaal een jarenlange monogame relatie.
Ja, eigenlijk voert het natuurlijk veel te ver om maar meteen te insinueren dat het dan ook maar vreemdgangers moeten zijn, maar qua preutsheid (of vrijgevochtenheid) bestaat er misschien wel een verband, of zou dat te kort door de bocht zijn?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_96205494
ze kunnen het ook doen omdat dat hip is in hun kring, idd.
Ik denk wel dat er een verhouding bestaat tussen een vrijgevochten levensstijl en vrijheid op seksueel gebied.
pi_96208302
O ik ben preuts als een malle maar ik pak mn homies graag vol op de bek hoor.
pi_96703467
In Nederland doe ik het niet. 3 zoenen aan familie op de wang.

In Chili (waar ik een tijdje gewoond heb) is het vrij normaal. Ook mannen die mannen zoenen. Maar niet op de mond. Tweemaal op de wang ter begroeting..
Veni, vidi, vodka.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')