Nee, klopt. Zit soms een week of zo niet in singles. Ook ben ik voornamelijk smiddags even actief (ook niet iedere dag) en zeker met dit weer, zit ik meer buiten te lezen te puzzelen dan dat ik achter de PC zit.quote:
is te begrijpen, ik ook niet. Ik heb een groot deel van de week geklust thuis en in de tuinquote:Op zondag 24 april 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Zit soms een week of zo niet in singles. Ook ben ik voornamelijk smiddags even actief (ook niet iedere dag) en zeker met dit weer, zit ik meer buiten te lezen te puzzelen dan dat ik achter de PC zit.
Ja, dat is wel fijn. In kan en mag in bepaalde opzichten niet klussen in huis en tuin. Maar vind het wel fijn zo als het nu gaat.quote:Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
is te begrijpen, ik ook niet. Ik heb een groot deel van de week geklust thuis en in de tuin
precies, zolang je kan genieten van het lekkere weer is het primaquote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel fijn. In kan en mag in bepaalde opzichten niet klussen in huis en tuin. Maar vind het wel fijn zo als het nu gaat.
Ja, maar ook los van het weer. Gaat het wel okee met me. Ben nog lang niet wie ik kan en wil zijn, maar de vooruitzichten zijn goed.quote:Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, zolang je kan genieten van het lekkere weer is het prima![]()
Ik heb de 2de helft zonder geluid mogen kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Die stream is echt zo brak dat ik idd weet wat de stand is, maar ik heb geen doelpunt zonder onderbrekingen gezien.
EN! Ik heb een brommerhelm geschoten. Hij is niet helemaal goed denk ik maar toch.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de 2de helft zonder geluid mogen kijken![]()
Maar we hebben mooi gespeeld.
FC Utrecht ook gewonnen toch?
quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
EN! Ik heb een brommerhelm geschoten. Hij is niet helemaal goed denk ik maar toch.
Ze keek echt heel raar toen ik het vroeg maar ze was geloof ik er wel door overvallen dus ze stribbelde totaal niet tegen.quote:
Que?quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze keek echt heel raar toen ik het vroeg maar ze was geloof ik er wel door overvallen dus ze stribbelde totaal niet tegen.
Ik volg het niet, hele verhaal?quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze keek echt heel raar toen ik het vroeg maar ze was geloof ik er wel door overvallen dus ze stribbelde totaal niet tegen.
Zie UI + had je bij moeten zijn (Hoepelmoets war dabei!).quote:Op zondag 24 april 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik volg het niet, hele verhaal?
Btw, heb jij geen familie verplichtingen? (zegt hij die bij z'n broertje in de tuin zit te fokken)
Ja maar ik snap het ook niet. Wie is ze? Hoe heb je die helm gehosseld? Is het de helm van je UI?quote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie UI + had je bij moeten zijn (Hoepelmoets war dabei!).
Familieverplichtingen? Wat is er dan? Zoveel familie heb ik niet hoor.
Vanwege Pasen, wist niet dat je weinig familie had.quote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie UI + had je bij moeten zijn (Hoepelmoets war dabei!).
Familieverplichtingen? Wat is er dan? Zoveel familie heb ik niet hoor.
Weet ik veel wie het is! Ik was op het strand en daar komen er veel voorbij dus op een gegeven moment zag ik wel een geschikt exemplaar parkeren dus ik loop eropaf en vraag:quote:Op zondag 24 april 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het ook niet. Wie is ze? Hoe heb je die helm gehosseld? Is het de helm van je UI?
DE GEILHEID!!
quote:Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanwege Pasen, wist niet dat je weinig familie had.
UI zie ik niet mobiel, dus ik doe t zonder toelichting![]()
Damn in de tuin van een hoekwoning is het niet te doen, overal beton en de volle zon, geen wind, t is hier ruim 30 graden *bijna doorbakken is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |