Nee, klopt. Zit soms een week of zo niet in singles. Ook ben ik voornamelijk smiddags even actief (ook niet iedere dag) en zeker met dit weer, zit ik meer buiten te lezen te puzzelen dan dat ik achter de PC zit.quote:
is te begrijpen, ik ook niet. Ik heb een groot deel van de week geklust thuis en in de tuinquote:Op zondag 24 april 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Zit soms een week of zo niet in singles. Ook ben ik voornamelijk smiddags even actief (ook niet iedere dag) en zeker met dit weer, zit ik meer buiten te lezen te puzzelen dan dat ik achter de PC zit.
Ja, dat is wel fijn. In kan en mag in bepaalde opzichten niet klussen in huis en tuin. Maar vind het wel fijn zo als het nu gaat.quote:Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
is te begrijpen, ik ook niet. Ik heb een groot deel van de week geklust thuis en in de tuin
precies, zolang je kan genieten van het lekkere weer is het primaquote:Op zondag 24 april 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel fijn. In kan en mag in bepaalde opzichten niet klussen in huis en tuin. Maar vind het wel fijn zo als het nu gaat.
Ja, maar ook los van het weer. Gaat het wel okee met me. Ben nog lang niet wie ik kan en wil zijn, maar de vooruitzichten zijn goed.quote:Op zondag 24 april 2011 16:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies, zolang je kan genieten van het lekkere weer is het prima![]()
Ik heb de 2de helft zonder geluid mogen kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
Die stream is echt zo brak dat ik idd weet wat de stand is, maar ik heb geen doelpunt zonder onderbrekingen gezien.
EN! Ik heb een brommerhelm geschoten. Hij is niet helemaal goed denk ik maar toch.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de 2de helft zonder geluid mogen kijken![]()
Maar we hebben mooi gespeeld.
FC Utrecht ook gewonnen toch?
quote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
EN! Ik heb een brommerhelm geschoten. Hij is niet helemaal goed denk ik maar toch.
Ze keek echt heel raar toen ik het vroeg maar ze was geloof ik er wel door overvallen dus ze stribbelde totaal niet tegen.quote:
Que?quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze keek echt heel raar toen ik het vroeg maar ze was geloof ik er wel door overvallen dus ze stribbelde totaal niet tegen.
Ik volg het niet, hele verhaal?quote:Op zondag 24 april 2011 16:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze keek echt heel raar toen ik het vroeg maar ze was geloof ik er wel door overvallen dus ze stribbelde totaal niet tegen.
Zie UI + had je bij moeten zijn (Hoepelmoets war dabei!).quote:Op zondag 24 april 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik volg het niet, hele verhaal?
Btw, heb jij geen familie verplichtingen? (zegt hij die bij z'n broertje in de tuin zit te fokken)
Ja maar ik snap het ook niet. Wie is ze? Hoe heb je die helm gehosseld? Is het de helm van je UI?quote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie UI + had je bij moeten zijn (Hoepelmoets war dabei!).
Familieverplichtingen? Wat is er dan? Zoveel familie heb ik niet hoor.
Vanwege Pasen, wist niet dat je weinig familie had.quote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zie UI + had je bij moeten zijn (Hoepelmoets war dabei!).
Familieverplichtingen? Wat is er dan? Zoveel familie heb ik niet hoor.
Weet ik veel wie het is! Ik was op het strand en daar komen er veel voorbij dus op een gegeven moment zag ik wel een geschikt exemplaar parkeren dus ik loop eropaf en vraag:quote:Op zondag 24 april 2011 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het ook niet. Wie is ze? Hoe heb je die helm gehosseld? Is het de helm van je UI?
DE GEILHEID!!
quote:Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanwege Pasen, wist niet dat je weinig familie had.
UI zie ik niet mobiel, dus ik doe t zonder toelichting![]()
Damn in de tuin van een hoekwoning is het niet te doen, overal beton en de volle zon, geen wind, t is hier ruim 30 graden *bijna doorbakken is*
Snel omdraaien!!quote:Op zondag 24 april 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanwege Pasen, wist niet dat je weinig familie had.
UI zie ik niet mobiel, dus ik doe t zonder toelichting![]()
Damn in de tuin van een hoekwoning is het niet te doen, overal beton en de volle zon, geen wind, t is hier ruim 30 graden *bijna doorbakken is*
Zo nu snap ik hemquote:Op zondag 24 april 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik veel wie het is! Ik was op het strand en daar komen er veel voorbij dus op een gegeven moment zag ik wel een geschikt exemplaar parkeren dus ik loop eropaf en vraag:
+ hoi mag ik je een vraag stellen
- jawoor *doet helm af*
+ mag ik een foto nemen van je helm met jouw hoofd eronder?
- . . . . ja dat kan wel *doet helm weer op*
+ kun je daar-en-daar gaan staan? *pakt DSLR uit tas* nog wat draaien?
+ *klik* oké dankjewel fijne dag op het strand
- oké doei
En díe foto staat nu onder mijn naam.
Jeps! Er staat niet voor niets Bibrex boven.quote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel omdraaien!!
Aan beide kanten goudbruin graag
[..]
Zo nu snap ik hem![]()
Dus je hebt fapmateriaal
LOL, die is wel tof, zeker met t verhaal erbijquote:
Aan mij zit geen vleesquote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel omdraaien!!
Aan beide kanten goudbruin graag
[..]
Zo nu snap ik hem![]()
Dus je hebt fapmateriaal
Vanavond bieren met leuke mensen.quote:
Dat jij vraagt welke ik hebquote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanavond bieren met leuke mensen.
Ik wil ook vroemenwat voor een had jij ook alweer?
Dat laatste jaquote:Op zondag 24 april 2011 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat jij vraagt welke ik hebOf bedoel je specifieker in motortype en zo?
Wel ingesmeerd? Ga dan ff uit de zon.quote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aan mij zit geen vleesdaarbij is rare/medium lekkerder en ik ben al bijna doorbakken.
Oh ik heb nog een fotootje voor jou! Moment.quote:Op zondag 24 april 2011 18:12 schreef Samzz het volgende:
Paard was braaf. En ik ben ondanks 't smeren ietsje verbrand.
Ik weet hoe groot ze zijnquote:Op zondag 24 april 2011 18:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh ik heb nog een fotootje voor jou! Moment.
[ afbeelding ]
De grootte van zo'n treinbuffer met wat vergelijkingsmateriaal.
Oh, helemaal weer voor niets gemaakt dus.quote:Op zondag 24 april 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet hoe groot ze zijnWat is het voor trein? Geen Loc, toch? Goederentrein of zo?
Niet voor niks, lief van jequote:Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, helemaal weer voor niets gemaakt dus.
En dit is een stopmachine.
ik keek in de spiegelquote:
wat een teleurstellingquote:Op zondag 24 april 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat gebeurt me nooit, dat ik daar stijve tepels van krijg.
ik ben met weinig tevredenquote:
Van zulke uitspraken word ik teleurgesteldquote:
Waarom, Tijn?quote:Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van zulke uitspraken word ik teleurgesteld
Gij onbereikbare liefde, mijn Juliaquote:
Dat past niet bij jou negatief zijnquote:
Ik was ook niet serieus. Ik weet heel goed wat ik waard ben.quote:Op zondag 24 april 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat past niet bij jou negatief zijn
en veel meer dan datquote:
Dat is mooiquote:Op zondag 24 april 2011 19:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik was ook niet serieus. Ik weet heel goed wat ik waard ben.
zonlichtquote:
Zonnesteek?quote:Op zondag 24 april 2011 19:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zonlicht
dat doet rare dingen met mensen
Nee, dat nietquote:
Nee, anders had ik je toch wel een PM gestuurd!quote:
damn...weer niet stiekem over je schutting glurenquote:Op zondag 24 april 2011 19:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, anders had ik je toch wel een PM gestuurd!
Ik ben aan het werk. Nou, ik ben op het werk aanwezig. Aan het werk niet.
zet hem op!quote:
Haiquote:
ik wist dat je eraan kwam want ik had dit al opstaan:quote:
Jaloers!quote:Op zondag 24 april 2011 19:58 schreef Yuki het volgende:
Ik rij zometeen een beetje, globaal, soort van, langs L-E haar werk
Jij wilt cliënt van LE zijnquote:
Wat goed!quote:Op zondag 24 april 2011 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist dat je eraan kwam want ik had dit al opstaan:
Nee!quote:
Wat is daar gebeurd?quote:Op zondag 24 april 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee!
De achtertuin van mijn oom en tante is veilig
Heb me nog wel even op de fiets door de wijk gewaagd, maar ook daar was het veilig
Naar Helmond?quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 20:16 schreef JoeBravo het volgende:
[egoïst]
en natuurlijk is de begrafenis op de dag dat ik de sleutel van m'n flat zou krijgen
[/egoïst]
Tot 23.15.quote:Op zondag 24 april 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
De trein reed door
Moet je nog lang, vanavond?
Is het nog rustiger met de paasdagen?quote:
Het is rustiger door het warme weer. Veel mensen weg, naar buiten.quote:Op zondag 24 april 2011 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het nog rustiger met de paasdagen?
gelijk hebben zequote:Op zondag 24 april 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is rustiger door het warme weer. Veel mensen weg, naar buiten.
Jaquote:
dat kanker maar eens kanker kreegquote:Op zondag 24 april 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Volgende week het behandelplan. Kans dat het uitzaait is niet tot nauwelijks aanwezig. Dus dat is op zich wel een goed teken.
Da's dan wel weer een beetje jammer.quote:Op zondag 24 april 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, best wel. Ze heeft het alleen op haar hoofd. En wel in de zon zitten heMet een hoofddoek, dat wel, maar toch.
Je kunt veel beter binnen gaan zitten kniezen ja.quote:
Ja, binnen zitten in een donkere kamer is dan beter, als je bij familie op bezoek bent om Pasen te vieren.quote:
Wat is dan je bezwaar?quote:Op zondag 24 april 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, best wel. Ze heeft het alleen op haar hoofd. En wel in de zon zitten heMet een hoofddoek, dat wel, maar toch.
Of de schaduw, om maar eens een ander alternatief te noemen.quote:Op zondag 24 april 2011 20:48 schreef MissMSX het volgende:
Je kunt veel beter binnen gaan zitten kniezen ja.
achter de rhodondenderonsquote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of de schaduw, om maar eens een ander alternatief te noemen.
alternatievenquote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap het wel hoor, van de zon genieten en zo. Maar ze kon ook gewoon in de schaduw zitten.quote:
Dan zijn geraniums toch wat makkelijkerquote:
iig om te spellenquote:Op zondag 24 april 2011 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zijn geraniums toch wat makkelijker
wel minder punten bij scrabblequote:
Alternatieve muziek daarentegen!quote:
spelen we dat dan? ik heb vandaag al tikkertje gespeeld met 4 mooie (deels tot geheel) naakte meiden.. ben er moe vanquote:
waar tikte je mee?quote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef clevy het volgende:
[..]
spelen we dat dan? ik heb vandaag al tikkertje gespeeld met 4 mooie (deels tot geheel) naakte meiden.. ben er moe van
past bij mequote:
Lekker intens genieten van DeWolff nuquote:
deels met de handjes maar merendeel met een fototoestelquote:
Ken ik niet Heb je een tip qua nummer?quote:
Ik zie het probleem niet, maar goed...quote:Op zondag 24 april 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet heel verstandig om met kanker in de volle zon te gaan zitten op het heetst van de dagquote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, maar goed...
Gewoon allesquote:Op zondag 24 april 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken ik niet Heb je een tip qua nummer?
Thanks, ff checken!quote:
Ik heb geen geluid hier.quote:
jij hebt jezelf al, waar heb je dan geluid voor nodig?quote:
Wat is er mis met Limburg?quote:Op zondag 24 april 2011 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jij hebt jezelf al, waar heb je dan geluid voor nodig?
Het is geen Foo
alternatief jong bandje (limburgs, dat is weer jammer) met een erg vette funky sixties sound
Het klinkt nergens naarquote:
Dat de Duitsers het teruggegeven hebbenquote:
Geen discussie?quote:Op zondag 24 april 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, geen zin in discussie
Ik hou het bij: Kut voor jullie Samzz
Artic zn muzieksmaak kan ik doorgaans wel waarderen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt nergens naardus je mist niets
vrouwen worden soft als ze getrouwd zijn L-Equote:
Daarom begin ik daar maar niet aan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vrouwen worden soft als ze getrouwd zijn L-E
Mja, dat is het.quote:Op zondag 24 april 2011 21:06 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, geen zin in discussie
Ik hou het bij: Kut voor jullie Samzz
Klinkt wel ok ja. Zal het album ter evaluatie es downloaden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |