Enoh kon niet eens lopen met de bal aan de voetquote:
Dat een mod dit vraagtquote:Op zondag 24 april 2011 15:12 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom komt dit in MAT??? Had nog geen eens gepost
dat mag ik hopen voor die 5 mil. excl. salaris die ze er aan kwijt zijnquote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef Smoofie het volgende:
Nou, hij zal wel beter worden. Speelt er nog niet zo lang. Al ben ik het met je eens dat hij nu nog niet in de basis moet staan.
Ik was juist positief over zijn looplijnen, ik heb geen enkele traan weggepinkt.quote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vorige week zat je ook al de hele tijd over die looplijnen te janken, toen liep ie vanaf de 16 helemaal buitenom de bal gewoon buiten. Daar zei je helaas niks over.
Ik ben niet zo'n techneut.quote:Op zondag 24 april 2011 15:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat een mod dit vraagtYou disappoint me Jo.
Heeft ze toch wel eens gedaan bij jouw topicsquote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou je de TT naar 154 kunnen veranderen? Of weet je niet hoe dat moet?
quote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zou je de TT naar 154 kunnen veranderen? Of weet je niet hoe dat moet?
quote:Op zondag 24 april 2011 15:16 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Leg hem eens op je schoot, misschien helpt dat
Heb ik ook, maar het onderbreken van eem muis zorgt voor traagheidquote:Op zondag 24 april 2011 15:16 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Leg hem eens op je schoot, misschien helpt dat
maar enoh is een geval apart, en een cvm, terwijl de Moun toch echt een aanvaller is...quote:Op zondag 24 april 2011 15:12 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Enoh kon niet eens lopen met de bal aan de voet
Doe eens zonder onderbreking anders.quote:Op zondag 24 april 2011 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar het onderbreken van eem muis zorgt voor traagheid
we hadden het over anita op het middenveld ...quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar enoh is een geval apart, en een cvm, terwijl de Moun toch echt een aanvaller is...
quote:Op zondag 24 april 2011 15:17 schreef AppleBite het volgende:
[..]
we hadden het over anita op het middenveld ...
Net zat je er nog op..quote:Op zondag 24 april 2011 15:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar het onderbreken van eem muis zorgt voor traagheid
[ 24 april, 14:30 uur] Feyenoord - PSV spui hier je gal.quote:Op zondag 24 april 2011 15:21 schreef Geo3kant het volgende:
Lens, echt slecht.
PSV speelt niet om te winnen uberhaubt kampioen te worden, het straalt weer niks uit
Scheids is een vieze thuis fluiter (succes met selectief quoten)
Mooie goal Feyenoord.
Yes sirquote:Op zondag 24 april 2011 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ 24 april, 14:30 uur] Feyenoord - PSV spui hier je gal.
jammer voor je dat het niet gaat gebeurenquote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef consio het volgende:
Hopelijk komt het aan op de laatste wedstrijd, hoop bij dat volk uit Amsterdam en vervolgens twente die de schaal wint in dat stadion daar.
Zou geweldig zijn
"dat volk uit amsterdam"quote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef consio het volgende:
Hopelijk komt het aan op de laatste wedstrijd, hoop bij dat volk uit Amsterdam en vervolgens twente die de schaal wint in dat stadion daar.
Zou geweldig zijn
quote:Op zondag 24 april 2011 15:42 schreef 16meter het volgende:
fucking zielig ditarmoedige selectie blijft het ook
Op basis van kwaliteit moet psv of twente kampioen worden.
de twweede helft is pas net begonnen manquote:Op zondag 24 april 2011 15:44 schreef Temlin het volgende:
Ik hou hier van als Feyenoord fanAjax fans juichen bij de Feyenoord goal en dan zelf gelijk spelen
beetje voorbarig, waarschijnlijk wint Ajax nog wel..quote:Op zondag 24 april 2011 15:44 schreef Temlin het volgende:
Ik hou hier van als Feyenoord fanAjax fans juichen bij de Feyenoord goal en dan zelf gelijk spelen
Ja en PSV met Feyenoord/Heerenveen/Heracles/willem2 en Twente met de Graafschap en dergelijke.quote:Op zondag 24 april 2011 15:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
beetje voorbarig, waarschijnlijk wint Ajax nog wel..
maar inderdaad sneu dat Ajax moeite heeft met Excelsior
Neehoorquote:
gewoon pure armoede dit Ajax, pijnlijk als Ajacied zijndequote:Op zondag 24 april 2011 15:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja en PSV met Feyenoord/Heerenveen/Heracles/willem2 en Twente met de Graafschap en dergelijke.
Dus wat lul je nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |