Ik ben benieuwd hoe lang dat kreng het houdt, qua streamen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
http://livetv.ru/webplaye(...)lid=84738&ci=52&si=1
Nee, geen dank. Hoewel, vernoem je eerste kind maar naar mij.
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:13 schreef Swomp het volgende:
De site van eredivisielive doet nu al kut :| Meer mensen er last van ?
Ik ook, ik had een kijkcode van EL maar die doet het nietquote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang dat kreng het houdt, qua streamen.
ook dank, mijn potentieel eerste kind spoel ik net door de wcquote:Op zondag 15 mei 2011 14:02 schreef Morendo het volgende:
http://livetv.ru/webplaye(...)lid=84738&ci=52&si=1
Nee, geen dank. Hoewel, vernoem je eerste kind maar naar mij.
Ja hier dusquote:Op zondag 15 mei 2011 14:18 schreef June. het volgende:
Iemand meer last van dat die kijkcode via EL het niet doet? Wat een falers zeg
Idem.quote:
Wat een gefaal ja. Ik snap zoiets niet, als je 6 euro per wedstrijd vraagt, zorg dan dat de boel in orde is.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze van Eredivisie Live genoeg capaciteit hadden.
Deze kreeg ik ook voorgeschoteld inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Idem.
Vorige keer livecodes gekocht. Krijg net 2 errors:
Shop is gesloten
Stadion Uitverkocht
En er zijn weinig alternatievenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze kreeg ik ook voorgeschoteld inderdaad.
Vooralsnog een betere verbinding dan mijn betaalde Ziggo abonnement, dat het net op dagen als vandaag niet doet.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang dat kreng het houdt, qua streamen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 14:25 schreef Elusive het volgende:
de rusmet z';n herinnering bericht
hoop niet dat die gast afk is
Bij upc kun je niet eens meer losse wedstrijden kopen. Dom van ze, hadden ze goudgeld mee kunnen verdienen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:23 schreef Cara het volgende:
Je kan het ons bijna niet kwalijk nemen dat we voor de streams gaan.
Ik heb zelf thuis EL Live maar ik ga niet nog eens 6 euro per pot ophoesten als ik op mijn werk zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop