SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
106491quote:
Er moet een Mac versie komen.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:02 schreef Dale. het volgende:
Super fijn trouwens dat sopcast ook op linux werkt
Ziggo zeker?quote:Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef Chapelle het volgende:
Hoeren eredivisie live stream. Eerst betalen en vervolgens niet leveren. Klantenservice geeft ook geen gehoor.
Nee gekocht op de site.quote:
http://www.nu.nl/internet(...)iet-beschikbaar.htmlquote:
Channel is offline krijg ikquote:Op zondag 15 mei 2011 15:06 schreef dennisvdweg het volgende:
Deze sopcast channel werkt perfect voor Ajax - Twente 100804
Bar slecht natuurlijk, en wel stellen in hun brief dat ze super veel geld steken in het leveren van dit soort diensten, die het als het erop aankomt niet doenquote:Op zondag 15 mei 2011 15:04 schreef Chapelle het volgende:
Hoeren eredivisie live stream. Eerst betalen en vervolgens niet leveren. Klantenservice geeft ook geen gehoor.
Ziggo is niet Eredevisielive.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/internet(...)iet-beschikbaar.html
Toch raar dat hij het bij mij wel doetquote:
Bij mij is het ook werkende, die 106491quote:Op zondag 15 mei 2011 15:11 schreef dennisvdweg het volgende:
[..]
Toch raar dat hij het bij mij wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop