SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hier
Dan zijn ze zelf onzeker en hebben ze de zekerheid van de ander nodig. Tenzij je met onzekerheid om kunt gaan en er een leuk spel van maakt.quote:Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef julia22 het volgende:
Over dealbrekers nog gesproken: ik vind het echt zo'n onzin dat het 'maagd zijn' een afknapper is. Een kennisje van me heeft een keer een jongen laten zitten (die eigenlijk heel leuk was) omdat ie nog maagd was. Ik snapte er echt helemaal niks van.
Vind het juist wel lief.
man is stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad en een vrouw en hoer. Dat snap ik dus niet.quote:Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
Liever een maagd dan een dame die meer worsten heeft verwerkt dan de slager om de hoek. Ook weleens gehad dat ik een dame had versierd en ik rubbers wilde kopen. Toen wist ze "stoer" te melden dat dat niet nodig was omdat ze het altijd zonder deed... Juist daarom zou je rubbers gaan gebruiken. Was er toen wel klaar mee overigens.
Inderdaad, die stoere praatjes zijn heel irritant. Vrouwen klagen dat mannen dit doen, maar vrouwen doen het net zo vaak en net zo hard.quote:Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
Liever een maagd dan een dame die meer worsten heeft verwerkt dan de slager om de hoek. Ook weleens gehad dat ik een dame had versierd en ik rubbers wilde kopen. Toen wist ze "stoer" te melden dat dat niet nodig was omdat ze het altijd zonder deed... Juist daarom zou je rubbers gaan gebruiken. Was er toen wel klaar mee overigens.
Maar dat is het dus. Een man is ook niet stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad. Tenminste, als een meisje weet dat een jongen van bijvoorbeeld 20 jaar oud al meer dan tien meisjes heeft geneukt, dan is de kans groot dat dat meisje geen relatie met die jongen wilt.quote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
man is stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad en een vrouw en hoer. Dat snap ik dus niet.
Welke theorien?quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef minnemin het volgende:
ik kan maar slecht tegen alle ontmaagdingstheorieën op de vorige pagina... Niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken...
Waarom niet?quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef minnemin het volgende:
ik kan maar slecht tegen alle ontmaagdingstheorieën op de vorige pagina... Niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken...
Klopt. Je hoort vrouwen ook vaak genoeg stoer doen over "neukerdjes", gasten die ze hebben afgewezen, etc...Veel vrouwen playen ook wat tijdens het uitgaan om hun eigen ego op te krikken...quote:Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Inderdaad, die stoere praatjes zijn heel irritant. Vrouwen klagen dat mannen dit doen, maar vrouwen doen het net zo vaak en net zo hard.
Excuses daarvoor trouwens, dat ik eerder zo'n aanname nam over jouw post. Zo kwam het bij mij over, maar natuurlijk kan ik lichaamstaal niet lezen via internet.
Neh, dat is geen droommateriaal hoor, beetje je aandacht verdelen...quote:Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef Crutch het volgende:
Ach ja, mannen.![]()
Wie droomt er nou niet van een trio met twee vrouwen?
Is lastig uit te leggen. Heeft ook te maken met hoe mannen en vrouwen in elkaar zitten. Natuurlijk is dat generaliserend, maar grosso modo gaat het wel op. Als een man kan neuken, doet een man dat over het algemeen wel. Een vrouw is selectiever.quote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
man is stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad en een vrouw en hoer. Dat snap ik dus niet.
Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luisterde pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.quote:Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mannen willen van nature hun zaad zo wijd mogelijk verspreiden en zoveel mogelijk kids kweken. Vrouwen moeten juist het sterkste zaad zien te scoren, dus selectiever.quote:Op zondag 24 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luistere pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
Dat is nog eens een leuke stamquote:Op zondag 24 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luistere pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
...wut?quote:...
6. Eet elke dag een stengel selderij.
...
quote:Op zondag 24 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luisterde pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
Dat is de sociobiologische verklaring. Klinkt heel logisch. Een vrouw investeert 9 mnd in een zwangerschap en het is zaak om daarvoor de beste partner te kiezen. Een man kan het beste zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Allemaal onbewuste mechanismen natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mannen willen van nature hun zaad zo wijd mogelijk verspreiden en zoveel mogelijk kids kweken. Vrouwen moeten juist het sterkste zaad zien te scoren, dus selectiever.
quote:6. Eet elke dag een stengel selderij.
O, OK.quote:...wut?
quote:Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Pundit_wannabe het volgende:
O, OK.
nou ja, 'theorieen', verhalen dan. Doet me denken aan mijn eigen gemis aan lichamelijke intimiteit. Shiiiit ben er weer veel te veel mee bezig, ik lig al weer uren te dagdromen over hoe fijn het zou zijn om naast mijn eigen vent wakker te worden op zondagmorgen... Maar eerst moet mijn leven op de rails en dan pas is het verstandig aan een man te denken. Aan de andere kant, het vooruitzicht om nog jaren single te zijn vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ik weet niet meer wat wijsheid is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |