abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95913437

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
  zondag 24 april 2011 @ 11:48:15 #2
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95913442
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:28 schreef julia22 het volgende:
Over dealbrekers nog gesproken: ik vind het echt zo'n onzin dat het 'maagd zijn' een afknapper is. Een kennisje van me heeft een keer een jongen laten zitten (die eigenlijk heel leuk was) omdat ie nog maagd was. Ik snapte er echt helemaal niks van.

Vind het juist wel lief.
Dan zijn ze zelf onzeker en hebben ze de zekerheid van de ander nodig. Tenzij je met onzekerheid om kunt gaan en er een leuk spel van maakt.
The view from nowhere.
pi_95913494
Liever een maagd dan een dame die meer worsten heeft verwerkt dan de slager om de hoek. Ook weleens gehad dat ik een dame had versierd en ik rubbers wilde kopen. Toen wist ze "stoer" te melden dat dat niet nodig was omdat ze het altijd zonder deed... Juist daarom zou je rubbers gaan gebruiken. Was er toen wel klaar mee overigens.
pi_95913569
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
Liever een maagd dan een dame die meer worsten heeft verwerkt dan de slager om de hoek. Ook weleens gehad dat ik een dame had versierd en ik rubbers wilde kopen. Toen wist ze "stoer" te melden dat dat niet nodig was omdat ze het altijd zonder deed... Juist daarom zou je rubbers gaan gebruiken. Was er toen wel klaar mee overigens.
man is stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad en een vrouw en hoer. Dat snap ik dus niet.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 24 april 2011 @ 11:53:32 #5
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95913593
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:49 schreef Halcon het volgende:
Inderdaad, die stoere praatjes zijn heel irritant. Vrouwen klagen dat mannen dit doen, maar vrouwen doen het net zo vaak en net zo hard.

Excuses daarvoor trouwens, dat ik eerder zo'n aanname nam over jouw post. Zo kwam het bij mij over, maar natuurlijk kan ik lichaamstaal niet lezen via internet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95913603
ik kan maar slecht tegen alle ontmaagdingstheorieën op de vorige pagina... Niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken...
  zondag 24 april 2011 @ 11:54:40 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95913626
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

man is stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad en een vrouw en hoer. Dat snap ik dus niet.
Maar dat is het dus. Een man is ook niet stoer als hij 10 vrouwen heeft gehad. Tenminste, als een meisje weet dat een jongen van bijvoorbeeld 20 jaar oud al meer dan tien meisjes heeft geneukt, dan is de kans groot dat dat meisje geen relatie met die jongen wilt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 24 april 2011 @ 11:54:58 #8
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95913636
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef minnemin het volgende:
ik kan maar slecht tegen alle ontmaagdingstheorieën op de vorige pagina... Niet aan denken, niet aan denken, niet aan denken...
Welke theorien?
pi_95913660
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef minnemin het volgende:
Waarom niet?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95913670
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Inderdaad, die stoere praatjes zijn heel irritant. Vrouwen klagen dat mannen dit doen, maar vrouwen doen het net zo vaak en net zo hard.

Excuses daarvoor trouwens, dat ik eerder zo'n aanname nam over jouw post. Zo kwam het bij mij over, maar natuurlijk kan ik lichaamstaal niet lezen via internet.
Klopt. Je hoort vrouwen ook vaak genoeg stoer doen over "neukerdjes", gasten die ze hebben afgewezen, etc...Veel vrouwen playen ook wat tijdens het uitgaan om hun eigen ego op te krikken...

Heb werkelijk geen idee hoe je dat er op die manier uit hebt weten te vissen. Stond absoluut niet in de post. Zeker als je mijn postings richting bv. Richard in het verleden hebt gevolgd, zou je weten dat het bedoeld is als opsteker. Ik ben geen fotomodel, beheers geen PUA-technieken en heb geen Lamborghini, maar ik doe gewoon normaal en ook dan lukt er weleens wat.
  zondag 24 april 2011 @ 11:56:48 #11
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95913687
Ach ja, mannen. :')
Wie droomt er nou niet van een trio met twee vrouwen?
Je moeder is een hamster
pi_95913715
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Welke theorien?
Ik zie ook echt geen theorie haha
pi_95913749
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2011 11:56 schreef Crutch het volgende:
Ach ja, mannen. :')
Wie droomt er nou niet van een trio met twee vrouwen?
Neh, dat is geen droommateriaal hoor, beetje je aandacht verdelen...

Maar dat veel vrouwen/mannen gehad hebben.... Waar maak je je druk om? Dat iemand even flink geleefd heeft, wat geproefd heeft, dan weet diegene wat die wil. Vind het niet zo een probleem als ze iedere week een ander gehad heeft, als ze bij mij maar trouw is :P
pi_95913753
quote:

[..]

Is lastig uit te leggen. Heeft ook te maken met hoe mannen en vrouwen in elkaar zitten. Natuurlijk is dat generaliserend, maar grosso modo gaat het wel op. Als een man kan neuken, doet een man dat over het algemeen wel. Een vrouw is selectiever.
  zondag 24 april 2011 @ 11:59:31 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95913760
quote:

[..]

Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luisterde pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
The view from nowhere.
pi_95913806
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:59 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luistere pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
Mannen willen van nature hun zaad zo wijd mogelijk verspreiden en zoveel mogelijk kids kweken. Vrouwen moeten juist het sterkste zaad zien te scoren, dus selectiever.

pi_95913852
quote:

[..]

Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luistere pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
Dat is nog eens een leuke stam :D
14 SHADES OF GREY
  zondag 24 april 2011 @ 12:02:44 #18
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_95913855
quote:
...
...
...wut?
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
  zondag 24 april 2011 @ 12:03:45 #19
118585 Crutch
pi_95913885
quote:

[..]

Ik weet ook niet of dat biologisch of cultureel bepaald is. Ik luisterde pas naar een college waarin werd verteld dat in een bepaalde primitieve cultuur mensen dachten dat het zaad van de man voedsel is om de foutus in de moederbuik te laten groeien. Dus als vriendendienst ging iedere man in de gemeenschap met de zwangere vrouw naar bed en haar partner is daar blij mee.
_O-
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 12:04:33 #20
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95913911
quote:
17s.gif Op zondag 24 april 2011 12:01 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Mannen willen van nature hun zaad zo wijd mogelijk verspreiden en zoveel mogelijk kids kweken. Vrouwen moeten juist het sterkste zaad zien te scoren, dus selectiever.
Dat is de sociobiologische verklaring. Klinkt heel logisch. Een vrouw investeert 9 mnd in een zwangerschap en het is zaak om daarvoor de beste partner te kiezen. Een man kan het beste zoveel mogelijk vrouwen bezwangeren. Allemaal onbewuste mechanismen natuurlijk.
The view from nowhere.
  zondag 24 april 2011 @ 12:06:21 #21
118585 Crutch
pi_95913958
Ja, maar nu een aantal generaties later zijn vrouwen ook niet zo moeilijk meer hoor.
Je moeder is een hamster
  zondag 24 april 2011 @ 12:09:38 #22
120774 Pundit_wannabe
Pretentious? Moi?
pi_95914052
5s.gif Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Pundit_wannabe het volgende:

quote:
quote:
...wut?
O, OK.
Exterminieren! Exterminieren! Halt! Sonst werden wir Sie exterminieren! Sie sind jetzt ein Gefangener der Daleks!
pi_95914087
Goedenmiddag op deze stralende zondag!
En wat gaan we allemaal doen vandaag op versierend vlak?
  zondag 24 april 2011 @ 12:12:57 #24
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95914143
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:09 schreef Pundit_wannabe het volgende:
[ afbeelding ] Op zondag 24 april 2011 12:02 schreef Pundit_wannabe het volgende:

O, OK.
:)

Die link mag wel in het OP worden opgenomen. Anders blijven mensen erover vallen.
The view from nowhere.
pi_95914161
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet?
nou ja, 'theorieen', verhalen dan. Doet me denken aan mijn eigen gemis aan lichamelijke intimiteit. Shiiiit ben er weer veel te veel mee bezig, ik lig al weer uren te dagdromen over hoe fijn het zou zijn om naast mijn eigen vent wakker te worden op zondagmorgen... Maar eerst moet mijn leven op de rails en dan pas is het verstandig aan een man te denken. Aan de andere kant, het vooruitzicht om nog jaren single te zijn vind ik ook niet echt aantrekkelijk. Ik weet niet meer wat wijsheid is.

Nog even terugkomend op iwannabehigh, ja ik krijg wel eens aandacht van mannen, maar meer dan een vriendelijke glimlach als ik er goed uitzie, make-upje, rokje, haar in de krul, is het eigenlijk niet. en ja op het werk is er dan die ene die me koffie bracht en ik hem, maar da's een beetje grappen en grollen. En dan is er nog de woest aantrekkelijke leidinggevende (niet aan mij hoor), die weet dat ik ook van rock en indie houd, en hij kijkt me wel even leuk aan als ik binnenwandel incl. 'hoi'. Maar dan..... CONTACT ipv hoi-doei. Lastig. Bovendien ben ik geneigd op uiterlijk af te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')