Met strak in de lak bedoel ik overdressed...
Hij kleedt zich alsof hij prins william is... Opzich niets mis mee, maar hij probeert daarmee uit te dragen dat hij zich ver boven iedereen verheven voelt... Dit zegt hij overigens ook..
Verder is het hier helemaal niet zo bedoeld dat ik over hem wil roddelen oid, of me te goed voor hem voel.. Ik voel me ergens ook schuldig want eigenlijk heb ik mezelf langzaam maar zeker in deze situatie gemanouvreerd...
Verder kijk ik helemaal niet neer op mensen die het sociaal wat zwaarder hebben of niet zo veel ( geen ) vrienden hebben, sommige mensen komen nu eenmaal uit een lastige situatie of hebben een lastige achtergrond...
Maar het gaat om de manier waarop deze jongen daarmee omgaat, andere mensen tot op het bot beledigen terwijl je zelf ook niet zo veel hebt gepresteerd..
Het is ook niet echt zo dat ik de ''relatie'' met hem zie als een hechte vriendschap... Hij is afhankelijk van mij, en ik laat dat ( nog ) toe... Anderzijds denk ik ook dat als hij andere mensen vindt om mee om te gaan, dan spreek ik hem ook niet meer.. Hij voelt immers denk ik diep van binnen ook wel aan dat mijn vrienden hem niet met open armen ontvangen ( al doen ze ook nooit lullig tegen hem).
... Alleen dit zal niet gebeuren want er staan niet veel mensen te popelen om met hem om te gaan, juist door de manier waarop hij zich gedraagt...
Normaal zou je zeggen ach laat het lekker lopen, maar hij begint de laatste tijd zelfs van mij te verwachten dat ik zijn sociale leven ook invulling ga geven..
Over een paar weken is hij jarig, en hij heeft al gezegd dat hij al die ''nerds'' van een oude collega' s niet wil uitnodigen ( dit waren juist zijn vroegere vrienden ) , maar alleen mij en mijn vrienden... Daar zit ik helemaal niet op te wachten, aangezien ik ten eerste weet dat mijn vrienden geen tijd gaan vrijmaken voor zijn verjaardag

En ten tweede omdat hij dan dat laaste beetje contact met de oude garde ook nog eens verbreekt, waardoor hij nog meer op mij gaat leunen...
Maar moet ik hem nu gaan vertellen wie hij voor zijn verjaardag uit moet gaan nodigen?