ehm, ja...hangt van wat factoren afquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:59 schreef ToerkCep het volgende:
800 euro? Ben ook van plan om een aankoopmakelaar in te schakelen alleen die wilt 1750 ex btw..
232.500,- en duidelijk aangeven dat het hierbij blijft.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:10 schreef Michael30 het volgende:
Wij hebben een huis op het oog van ¤ 266.000,- (kwam van ¤ 280.000,-). het huis staat imiddels al 8 maanden te koop en wij hebben nu een bod gedaan van ¤ 232.500.
Wij kregen nu een tegenbod van 262.500,-
Wat vinden jullie dat we als volgende bod zouden moeten doen?
Als je zo denkt kan je ook naar de bakker gaan en zeggen '50 cent, en niets meer.'quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
232.500,- en duidelijk aangeven dat het hierbij blijft.
Wij hebben een huis gekocht van nog een stukje meer geld en hebben een bod een half jaar laten staan. Daarmee hebben we 17% van de vraagprijs afgekregen. Ons openingsbod is hetgeen we het huis voor gekocht hebben - geen euro meer geboden, vanaf dag 1 duidelijk geweest, dit is wat we bieden. Het is geen spelletje, jij hebt een bepaald bedrag over voor het huis en dat is het. Kunnen ze 'tegenbieden' wat ze willen. Vind het zo vreemd dat alles in NL een vaste prijs heeft, maar over huizen gaan we in ene handjeklap doen. Er staan bijna 250.000 huizen op Funda - in tegenstelling tot wat de makelaar je wellicht wijs probeert te maken is er dus echt wel een ander huis mocht dit niets worden.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:15 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als je zo denkt kan je ook naar de bakker gaan en zeggen '50 cent, en niets meer.'
Je bepaalt natuurlijk eerst wat je wil betalen, en dan ga je daar een eindje onder zitten. Op die mannier hoef je niet een half jaar te wachten op je huis. Was zelf in een dag of 2 rond, en nog onder het bedrag uitgekomen wat ik zelf wilde.
Het gaat erom dat je biedt wat het jou waard is. Als je daar tevreden over bent, is het toch prima?quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:09 schreef Libres het volgende:
wij hebben de vraagprijs betaald voor ons huis. Iets wat totaal tegen mijn natuur ingaat, maar in dit geval zou het huis wat van 300.000 -> 249000 was gegaan gewoon meteen verkocht worden. De vraagprijs was 4500 euro boven de uiteindelijk getaxeerde marktwaarde. Het was voor ons zo'n bijzonder huis dat we het echt graag wilde hebben. Bovendien wou de verkoper het appartement inclusief garage verkopen en die garage wilde wij niet hebben. Door de vraagprijs te bieden konden we de verkoper dwingen ons het huis te verkopen zonder de garage en in een appartement wonen van 140m2 in een buurt waar je ruim 70.000 euro meer voor die oppervlakte zou betalen.
dat dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je biedt wat het jou waard is. Als je daar tevreden over bent, is het toch prima?
Ik had vastgehouden aan de 180K take it or leave it.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:03 schreef ToerkCep het volgende:
Heb een mooie ruime appartement gezien van 101 m2 hij is wel helemaal kaal. vraagprijs 209.000 heb 180.000 geboden, ze zijn gezakt naar 200.000 en was hun definitieve voorstel. Heb maar nog een bod gedaan van 190.000 en nu zijn ze gezakt naar 195.000. Is dit goed genoeg denken jullie?
Dat kon ik inderdaad doen, en ik denk dat ze er uiteindelijk wel mee akkoord zouden gaan, maar niet snel. Zou een paar maanden duren denk ik, en er bestaat altijd een kans dat ie verkocht zou worden. Heb het toch maar gedaan voor 195.000quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had vastgehouden aan de 180K take it or leave it.
15.000 Euro weggegeven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:10 schreef ToerkCep het volgende:
[..]
Dat kon ik inderdaad doen, en ik denk dat ze er uiteindelijk wel mee akkoord zouden gaan, maar niet snel. Zou een paar maanden duren denk ik, en er bestaat altijd een kans dat ie verkocht zou worden. Heb het toch maar gedaan voor 195.000
Hahaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat jij wilt
Als ik nu een bod op een huis zou doen zeg ik erbij, je kan er rustig over nadenken, iedere dag dat je er over na denkt is het bod 1000 euro lager,
Ja. Dat zal indruk maken...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat jij wilt
Als ik nu een bod op een huis zou doen zeg ik erbij, je kan er rustig over nadenken, iedere dag dat je er over na denkt is het bod 1000 euro lager,
Ja, maar ook daar worden malle pietjes niet serieus genomen hoor.quote:
Kwestie van een verkoper die het water aan de lippen staat.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, maar ook daar worden malle pietjes niet serieus genomen hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |