abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 april 2011 @ 08:56:18 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95910266
Moederdag valt dit jaar in de vakantie en daarom hebben veel kinderen nu al de knutselwerkjes van school meegenomen. En het valt lang niet altijd mee om ze twee lange weken verborgen te houden ;)

Zo heeft Job ook al moederdagknutsels meegegeven. Een kat van brooddeeg als sleutelhanger heeft hij voor mij geknutseld [foto volgt].

Bij Katja op school doen ze er niet aan, dus die moet nog beginnen.

Oh ja, en als het echt moederdag is, dan laat ik Job het cadeautje verstoppen en dan ga ik het zoeken en dan ben ik er weer net zo blij verrast mee als vrijdag toen ik het voor het eerst kreeg.

[ Bericht 16% gewijzigd door livelink op 24-04-2011 09:03:30 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_95910422
Ok
Huh?
pi_95910444
Ok
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_95910504
Hier moeten ze de komende week gewoon naar school, dus vrijdag nemen ze het cadeautje mee en dan mogen zij het ergens verstoppen om het dan met moederdag te geven.
Ik vind het zelf niet leuk als ze voor moederdag iets maken als ik het dan eerder zou uitpakken dus ben altijd resoluut geweest dat ze het dan maar aan een ander moesten vertellen wat ze gemaakt hadden maar dat het voor mij tot die morgen geheim moest blijven.
Lukt ze aardig :)
  Moderator zondag 24 april 2011 @ 10:05:49 #5
5428 crew  miss_sly
pi_95911086
Niet eens bij stilgestaan dat het ook vakantie is, ik vond het al zo vroeg om een moederdagknutsel klaar te hebben :D Mijne zit nog niet op school, dus ;)

Leuk hoor, ben benieuwd naar de foto, livelink!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95911096
Mijn eerste moederdag dit jaar O+
  zondag 24 april 2011 @ 10:07:36 #7
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95911112
Onze Daan moet helemaal druk aan de knutsel want papa is jarig op moederdag :)

Vorig jaar zat Daan nog niet op het KDV dus toen heeft hij niets gemaakt, maar toen was hij pas 2,5 maand dus ik neem het hem niet kwalijk ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 april 2011 @ 10:19:27 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_95911353
Wat lief Livelink!

Ik heb mijn beide moederdag cadeatjes al uitgepakt. Die van Jan omdat ik té nieuwsgierig was :@ en die van mijn dochter omdat zij perse mijn reactie wilde zien. Ze woont niet thuis en de meerwaarde van het geven en mijn gezicht zien is voor haar groter dan wanneer ik wacht tot het daadwerkelijk moederdag is en zij er niet bij is.

Links het cadeatje van Jan, een houten doosje met drie chocolaatjes erin. Rechts een bos tulpen, door haar zelf gefiguurzaagd en ingeschilderd. Ze war er reuze trots op, en ik ben dat ook op haar O+

close-up van Jan z'n cadeautje, en een close-up van mijn dochters cadeautje.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator zondag 24 april 2011 @ 10:23:04 #9
5428 crew  miss_sly
pi_95911425
Orea, bijzonder is dat he O+

Leuk gedaan DJMO. Ik zou zelf het kadootje van jan maar gewoon hebben laten liggen, eigenlijk. Van je dochter snap ik het wel, het is leuker als ze erbij is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95911698
alsof jan er wat van snapt :P
als elin iets had meegekregen voor moederdag had ik t ook al opengemaakt hoor :P ik heb er ook weinig mee trouwens.
pi_95911743
Hier idd ook vanwege vakantie al het moederdagcadeautje mee naar huis genomen.

Ik heb uitgelegd dat hij het niet moest verklappen omdat het een verrassing was en het bijv kon verstoppen. Hij flapte er toch uit wat het was en ik moest en zou het zien. Heb een paar keer gezegd dat ik het nu nog niet mocht zien omdat het een verrassing was. Ik stond zelf te koken, maar hij werd een beetje boos en wilde het echt even open maken om te laten zien. Heb niet uitgebreid gereageerd en deed zogenaamd mn ogen dicht maar heb het dus wel gezien. Kon het ook niet over m'n hart verkrijgen om totaal niet te reageren, hij was gewoon trots en dan ga ik hm niet negeren.
Later heb ik het doosje bij hem in zn kamer hoog weggelegd zodat hij het op moederdag nog wel met papa kan geven. Kan ik dan nog uitgebreid reageren hoe mooi ik het vind :P

Vorig jaar dacht Kyllian nog dat moederdag de dag van mama's verjaardag was (dat was toen ook zo). Nu ben ik de dag na moederdag jarig, dus ben benieuwd of hij nu wel snapt dat het iets anders is.

Orea, eerste moederdag is ook zo bijzonder O+
  zondag 8 mei 2011 @ 07:34:52 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_96497014

En twee stoffen tassen zelf beschilderd ook met een foto erop, maar die zijn niet op de foto te krijgen helaas.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96497080
Leuk allemaal O+

Ik heb van Lotte en Jelle een beschilderde zakdoek gekregen O+ en een paar hartjessnoepjes

pi_96497189
Mooie cadeautjes O+

Gekregen van Sten. Zo O+
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_96497216
Ah Mrien, dat voetje! O+ *smelt*

Wat leuk die geknutselde fotolijstjes Troel! En wat zijn je kerels groot geworden! :o Die had ik
allebei niet herkend, wat is hun haar kort!

Hier geen ontbijt op bed want papa moest al heel vroeg werken.Toen ik vanmorgen Wolf uit bed haalde zaten er kadootjes tussen zn slaapkamerdeur O+
Een kleurplaat gemaakt door papa en ingekleurd door Wolf O+ O+ en een hele mooie tashanger van Return to Sender
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96497252
Die kleurplaat O+

Wat een leuke kei/steen zeg kaarr!
pi_96497461

Er staat: "voor de liefste moeder" O+ *; O+

Geen ontbijt op bed want kind is nog te jong en man ligt nog te slapen :')

PS. Kaarr, wie heeft dat gedichtje geschreven? Staat een taalfout in :P
  zondag 8 mei 2011 @ 09:29:15 #18
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96497591
Mooi begin van de dag hoor, lekker nog even met z'n 3-en op ons bed gespeeld en onze cadeautjes uitgepakt. Daarna uitgebreid ontbeten, zo lekker badderen en dan komen mijn ouders. Vanmiddag gaan we nog naar mijn schoonouders, dus een gezellig dagje.

Hier Daan's creatie. Hij heeft een tasje, oftewel een dubbel gevouwen verftekening gemaakt en daar zat een kopje in waar hij op getekend had. In het kopje zat een zakje thee en een Merci chocolaatje O+

pi_96497723
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 09:17 schreef octopussy het volgende:
PS. Kaarr, wie heeft dat gedichtje geschreven? Staat een taalfout in :P
Hij is nog maar 2 jaar ;)
de juffies van de peuterspeelzaal
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_96497917
Wat een leuke dingen :D Ik zal zo fotos maken van het geknutselde. O+ O+
En mijn moeder en ik laten altijd x zelf iets kopen.
Ik voor mijn moeder en mijn moeder voor mij..
Ze belde halverwege het winkelen op :') :')
Mama ik heb een hartjes voor jou en een sjaal
Ik kreeg een knalroze met paarse sjaal, een lolly in de vorm van een hart en een koektrommel :D
pi_96498583
Mijn meisje heeft ook wat (soort van) geknutseld. :') O+

en dit zat er in:

O+
*poef* nu is het weg
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 10:58:29 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_96498732
Uiteraard was ik als eerste wakker, maar er was me gister al verteld dat ik moest wachten, het moest!!

Ontbijt op bed, met vers gebakken croissantjes en niet zoals ik had verwacht met pindakaas ( :') ) maar met een plakje kaas! En kadootjes O+

Een krijtbordjeshart met foto en glitters, véél glitters O+ straks even mn bed stofzuigen :D

En een gegraveerde beker met chocolalala! O+

O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 11:06:20 #23
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_96498891
Van Lucie kreeg ik een zelfgemaakt magneetbord.
Maja gaf een kleurplaat en een zelfbeschilderd bloempotje die ze allebei zo mooi vond dat zij ze direct weer terugpakte :')
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_96499453
Wat een schattige, mooie en originele cadeautjes allemaal O+ Dat glas vind ik echt knap gemaakt Moussy _O_
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96500788
Ik kreeg van dana een washandje wat ze zelf gekleurd had met potpouri erin. Ze keek zo trots toen ik zei dat ik het erg mooi vondt O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')