Het is beide, denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 02:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mo kan gewoon niet tegen haar verlies. Het is alles of niets bij haar. Ik weet redelijk zeker, dat dat de reden is dat ze zelf weg wil gaan, voor het moment komt dat ze het van een tegenspeler zou kunnen verliezen. Dat heeft niets met Maik te maken, maar alles met een te groot ego.
Is door al velen gezegd.quote:Op zondag 24 april 2011 02:37 schreef Mita het volgende:
[..]
Is hier vanmiddag door mij en anderen als gezegd. Maar ik moet dat nog zien of die gaat
Fixedquote:Op zondag 24 april 2011 02:38 schreef E.T.terBak het volgende:
Monique: de MEGA grote jank-loser van SST 2011
Dat zou kunnen, ik heb de cos niet nagelezen.quote:Op zondag 24 april 2011 02:37 schreef Mita het volgende:
[..]
Is hier vanmiddag door mij en anderen als gezegd. Maar ik moet dat nog zien of die gaat
Yup, dat wordt Maiks leven, tientallen sms'jes en belletjes per dag, waar zit je, wat doe je, wanneer zien we elkaar....quote:Op zondag 24 april 2011 02:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Is door al velen gezegd.
Dat dus , maar haar ziekelijke jaloezie speelt ook een rol. Ze wil echt 24/7 Maik in de gaten houden. En aandacht en feestjes verpesten.... pfoe, vermoeiend wijf.
Inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 02:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
haha, Karim adviseert haar om het nuchter te doen.
Ik open geen topic als ik weer eens door het slotje heenpostquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 02:42 schreef Mita het volgende:
[..]
Eieren verven. En ze is zo geil als boter, verward sex met liefde
Ik ben MOJO zat.quote:Op zondag 24 april 2011 02:42 schreef ToughLove het volgende:
Jo is het gezeik van Mo ook zat, die gaat lekker zwemmen
Anders zou ik niet kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |