trustequote:Op zondag 24 april 2011 03:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jochies, ik duik mijn nest inAju met ten du
haha dat wil ik meemaken!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:18 schreef De_Rennies het volgende:
ram Mo gewoon met d'r kop door de exitdeur, opgeruimd staat netjes...
Gewoon even met de sleutel open maken en haar dan zachtjes buiten de deur zitten mag van mij ook hoorquote:Op zondag 24 april 2011 03:18 schreef De_Rennies het volgende:
ram Mo gewoon met d'r kop door de exitdeur, opgeruimd staat netjes...
Hier ook niet?quote:Op zondag 24 april 2011 03:19 schreef Vultarian het volgende:
nou ik krijg geen cam aan de gang, zelfs op de site van nep5 niks
is niet zo spectaculairquote:Op zondag 24 april 2011 03:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gewoon even met de sleutel open maken en haar dan zachtjes buiten de deur zitten mag van mij ook hoor
4 witte schermpjesquote:Op zondag 24 april 2011 03:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier ook niet?
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
eindelijk weer een beetje spanning!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
Karim is niet blij met hoe alles gaat. Als Monique gaat, komt er een vervanger en die mag niet genomineerd worden in de eerste week. Dus, is het in ieders belang om Monique ervan te weerhouden om naar huis te gaan.
Ik hoop zó dat er geen vervanger komt, in het belang van Net5. Eindigen ze de reeks maar wat eerder.quote:Op zondag 24 april 2011 03:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
Karim is niet blij met hoe alles gaat. Als Monique gaat, komt er een vervanger en die mag niet genomineerd worden in de eerste week. Dus, is het in ieders belang om Monique ervan te weerhouden om naar huis te gaan.
Het zou wel triest zijn, als er in de laatste weken nog een vervanger in zou komen.quote:Op zondag 24 april 2011 03:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat er geen vervanger komt, in het belang van Net5. Eindigen ze de reeks maar wat eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |