vrij groot exemplaar!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef marsan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Sharon gewoon een veulen is,
Ok een groot uitgevallen veulen
Hij heeft recht om te zeuren, na een zeurende Jo en een zeurende Mo.quote:Op zondag 24 april 2011 03:35 schreef Ifa het volgende:
Gerard - die het spel wil spelen zoals het bedoeld is, spreek: geen contact - zeurt weer wat over dat ie als enige nog geen contact met buiten gehad heeft terwijl niemand een 20jarige relatie zoals hij heeft. Karim: na 20 jaar is het ook meer steady, dat het dat net makkelijker voor hem maakt.
Als Gerard dat zegt is het zoquote:Op zondag 24 april 2011 03:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: Karim, vertrouw je me?
Karim: Ja
Gerard: Blijf dan morgen even liggen, als ik eruit ga.
Karim: Ok, tot wanneer?
Gerard: Tot ik het zeg.
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.quote:Op zondag 24 april 2011 03:35 schreef Ifa het volgende:
Gerard - die het spel wil spelen zoals het bedoeld is, spreek: geen contact - zeurt weer wat over dat ie als enige nog geen contact met buiten gehad heeft terwijl niemand een 20jarige relatie zoals hij heeft. Karim: na 20 jaar is het ook meer steady, dat het dat net makkelijker voor hem maakt.
Ja precies!quote:Op zondag 24 april 2011 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.
gelijk heeft ie!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
Secredo wil ook naar huis! NUUUUUU!!!!
Gaat ie Mo het huis uitpraten???quote:Op zondag 24 april 2011 03:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: Karim, vertrouw je me?
Karim: Ja
Gerard: Blijf dan morgen even liggen, als ik eruit ga.
Karim: Ok, tot wanneer?
Gerard: Tot ik het zeg.
Ik beschreef slechts wat ik hoorde.;)quote:Op zondag 24 april 2011 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.
Welterusten, en ook een goed Pasenquote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
welterusten allemaal en een gezellige pasen
Slaap lekker, en geniet van je paasontbijtjequote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
truste en ook vrolijk pasen. let op de paashaas!!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
Ja die paashaas is absoluut niet te vertrouwenquote:Op zondag 24 april 2011 03:41 schreef spikey08 het volgende:
[..]
truste en ook vrolijk pasen. let op de paashaas!!!
oordopjes???quote:Op zondag 24 april 2011 03:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik zou echt geen oog dicht doen, met zo'n blaffende puppy.
maar is wel leuk, net een sinterklaas, ook niet te vertrouwenquote:Op zondag 24 april 2011 03:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja die paashaas is absoluut niet te vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Truste
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Vast nietquote:Op zondag 24 april 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Nou, de boel slaapt.
Ben benieuwd of Mo morgen doorzet.
hoop het welquote:Op zondag 24 april 2011 03:45 schreef Day het volgende:
Nou, de boel slaapt.
Ben benieuwd of Mo morgen doorzet.
Dat is een ding dat zeker is!quote:Op zondag 24 april 2011 03:47 schreef bull1966 het volgende:
[..]
hoop het wel
ook voor haarzelf het beste
Rare flapoor die paashaas, Laura is er niets bij...quote:Op zondag 24 april 2011 03:46 schreef spikey08 het volgende:
[..]
maar is wel leuk, net een sinterklaas, ook niet te vertrouwen
Eerder een dubbele whiskey, gewoon knocked-out met oordopjes je bed in... dan zou het misschien nog kunnen lukken met de nachtrustquote:
je hebt zoooo gelijk!!!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Rare flapoor die paashaas, Laura is er niets bij...
ik zou met jou wel een avond kunnen stappen...!!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eerder een dubbele whiskey, gewoon knocked-out met oordopjes je bed in... dan zou het misschien nog kunnen lukken met de nachtrust
quote:Op zondag 24 april 2011 03:52 schreef spikey08 het volgende:
[..]
ik zou met jou wel een avond kunnen stappen...!!!
Ze hebben een feestje gespeeld.quote:Op zondag 24 april 2011 03:56 schreef Vultarian het volgende:
is er nou nog wat interessants gebeurd vanavond/vannacht?
lekker he,,, ik heb ook een hond die de regels al weet. heerlijk. een knuffel en lekker slapen.quote:Op zondag 24 april 2011 03:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]Toevallig zit ik nog na te genieten van een avondje stappen, met nu een glaasje wijn voor het slapen gaan. En een blaffende Secredo, die ik (goddank) zo meteen gewoon uit kan zetten
Zo hoort het!quote:Op zondag 24 april 2011 03:57 schreef spikey08 het volgende:
[..]
lekker he,,, ik heb ook een hond die de regels al weet. heerlijk. een knuffel en lekker slapen.
Slaap lekker! Ik ga Secredo de mond snoeren nuquote:Op zondag 24 april 2011 04:01 schreef spikey08 het volgende:
[..]
is heerlijk, weltrusten voor dadelijk!!
succes!!!slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 04:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Slaap lekker! Ik ga Secredo de mond snoeren nu
sweet dreams!quote:Op zondag 24 april 2011 04:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Naar slapende mensen kijken werkt inderdaad aanstekelijk. Zoete droompjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |