vrij groot exemplaar!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:32 schreef marsan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Sharon gewoon een veulen is,
Ok een groot uitgevallen veulen
Hij heeft recht om te zeuren, na een zeurende Jo en een zeurende Mo.quote:Op zondag 24 april 2011 03:35 schreef Ifa het volgende:
Gerard - die het spel wil spelen zoals het bedoeld is, spreek: geen contact - zeurt weer wat over dat ie als enige nog geen contact met buiten gehad heeft terwijl niemand een 20jarige relatie zoals hij heeft. Karim: na 20 jaar is het ook meer steady, dat het dat net makkelijker voor hem maakt.
Als Gerard dat zegt is het zoquote:Op zondag 24 april 2011 03:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: Karim, vertrouw je me?
Karim: Ja
Gerard: Blijf dan morgen even liggen, als ik eruit ga.
Karim: Ok, tot wanneer?
Gerard: Tot ik het zeg.
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.quote:Op zondag 24 april 2011 03:35 schreef Ifa het volgende:
Gerard - die het spel wil spelen zoals het bedoeld is, spreek: geen contact - zeurt weer wat over dat ie als enige nog geen contact met buiten gehad heeft terwijl niemand een 20jarige relatie zoals hij heeft. Karim: na 20 jaar is het ook meer steady, dat het dat net makkelijker voor hem maakt.
Ja precies!quote:Op zondag 24 april 2011 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.
gelijk heeft ie!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
Secredo wil ook naar huis! NUUUUUU!!!!
Gaat ie Mo het huis uitpraten???quote:Op zondag 24 april 2011 03:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
Gerard: Karim, vertrouw je me?
Karim: Ja
Gerard: Blijf dan morgen even liggen, als ik eruit ga.
Karim: Ok, tot wanneer?
Gerard: Tot ik het zeg.
Ik beschreef slechts wat ik hoorde.;)quote:Op zondag 24 april 2011 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind het logischer dat iemand de partner waarmee hij/zij 20 jaar lief en leed deelt mist, dan iemand die net 2 maanden verkering heeft. Zou het vreemder vinden als hij Fenneke helemaal niet zou missen. En hij eist ook geen contact, hij constateert iets.
Welterusten, en ook een goed Pasenquote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
welterusten allemaal en een gezellige pasen
Slaap lekker, en geniet van je paasontbijtjequote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
truste en ook vrolijk pasen. let op de paashaas!!!quote:Op zondag 24 april 2011 03:40 schreef willllll het volgende:
Ja die paashaas is absoluut niet te vertrouwenquote:Op zondag 24 april 2011 03:41 schreef spikey08 het volgende:
[..]
truste en ook vrolijk pasen. let op de paashaas!!!
oordopjes???quote:Op zondag 24 april 2011 03:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik zou echt geen oog dicht doen, met zo'n blaffende puppy.
maar is wel leuk, net een sinterklaas, ook niet te vertrouwenquote:Op zondag 24 april 2011 03:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja die paashaas is absoluut niet te vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |