ik zie hetquote:Op zondag 24 april 2011 01:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en hoe denk je dat het voor mij en de rest van het topic is als hij WEER eens teveel heeft gezopen en knetter gaat uitmaken voor hoer omdat ze hem niet wil (just for the record nu neem ik het dus op voor knetter he!!)
Vonden jullie dat lang?quote:
Pasen hoeft geen excuus te zijn, Fanta...quote:Op zondag 24 april 2011 01:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
eens. het is pasen, laten we beetje de rust bewaren hiero
pics?quote:Op zondag 24 april 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Erwten? Ik herinner me alles behalve erwten vriend.
Die slingeren nog ergens rond hier maar ik heb het over de real life footage.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Het stomme is dat iedereen constant roept dat ik ruzie heb met knetter.
Ik heb geen ruzie met haar. Ik vind haar een boerin en opdringerig mag ik vinden, wil niet zeggen dat ik het goed keur dat fanta haar voor hoer uitmaakt.
Er is een paar weken terug een show "misgegaan" en dat is uitgepraat met dragems maar niet met knetter en carool die geheel onterecht zich er te veel mee gingen bemoeien, maar dat terzijde.
Daarnaast irriteer ik me rot aan het extreem hoge kusjekroel gehalte van oa knetter. LET OP ONDER ANDERE knetter.
De pest is alleen dat als ik er iets van zeg dat meteen als aanval op knetter wordt gezien terwijl dat 9 van de 10 keer niet eens een aanval op knetter is
Ja sorry dat vind ik nog steeds nergens op slaan en omdat ik het toen al voor jou op nam is hij sindsdien al simpel aan het doenquote:
Je vergat een puntquote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb geen ruzie met haar. Ik vind haar een boerin en opdringerig mag ik vinden, wil niet zeggen dat ik het goed keur dat fanta haar voor hoer uitmaakt.
Er is een paar weken terug een show "misgegaan" en dat is uitgepraat met dragems maar niet met knetter en carool die geheel onterecht zich er te veel mee gingen bemoeien, maar dat terzijde.
Daarnaast irriteer ik me rot aan het extreem hoge kusjekroel gehalte van oa knetter. LET OP ONDER ANDERE knetter.
De pest is alleen dat als ik er iets van zeg dat meteen als aanval op knetter wordt gezien terwijl dat 9 van de 10 keer niet eens een aanval op knetter is.
Dus jij stoort je eraan dat knetter nieuwe mensen dit topic in trekt?quote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
De pest is alleen dat als ik er iets van zeg dat meteen als aanval op knetter wordt gezien terwijl dat 9 van de 10 keer niet eens een aanval op knetter is
Die wil je nietquote:
Ik ben me ervan bewust dat het je dood irriteert.. deed het de laatste dagen expres.. daarvoor deed ik het al minderquote:Op zondag 24 april 2011 01:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee ik stoor me aan minimaal 50 posts met Hoi, doei,quote:Op zondag 24 april 2011 01:43 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Dus jij stoort je eraan dat knetter nieuwe mensen dit topic in trekt?
ghehe trektquote:Op zondag 24 april 2011 01:43 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Dus jij stoort je eraan dat knetter nieuwe mensen dit topic in trekt?
Het is the interweps.
Zielig eigenlijk ruzie maken met iemand op een forum.quote:Op zondag 24 april 2011 01:44 schreef _Fanta het volgende:
en ik snap niet waarom je hele tijd maar oude koeien uit de sloot blijft vissen huppel. knetter en ik kunnen het tegenwoordig goed met elkaar overweg, maar jij ziet dat niet graag, jij ziet liever mensen ruzie maken, je bent een sadist!
Nee die wil je niet, vertrouw me.quote:Op zondag 24 april 2011 01:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nog steeds nieuwsgierig naar de x ppd-er!
Ik heb vandag nog ergens gezegd dat jij het expres deed schatquote:Op zondag 24 april 2011 01:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat het je dood irriteert.. deed het de laatste dagen expres.. daarvoor deed ik het al mindermaar dat werdt niet gezien.
Tevens hebben we geen ruzie.. we mogen elkaar gewoon niet.. punt.
Ook ben je vaak zo hypocriet als de pest.. zoals laatst: er werdt teveel gegeilt.. vervolgens ga je zelf de hele godganse dag samen met samzz de topics volgeilen.. nou boeit dat me niet.. maar zeg dan niet dat je het haat dat er zoveel gegeilt wordt..
Ook was dit mijn laatste zinnige post van vannachtvoor zover hij zinnig is dan..
Alvast sorry voor de vele spelfouten die je vast gaat vinden
Ik was erbij toen die foto gemaakt werd vertrouw nou maar.quote:Op zondag 24 april 2011 01:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu maak je me alleen maar nieuwsgieriger.
Nee ik ben jou gewoon zat want in post 12 kan jij roepen dat je knetter lief vindt en van dr houdt en in post 15 kan dat weer veranderd zijnquote:Op zondag 24 april 2011 01:44 schreef _Fanta het volgende:
en ik snap niet waarom je hele tijd maar oude koeien uit de sloot blijft vissen huppel. knetter en ik kunnen het tegenwoordig goed met elkaar overweg, maar jij ziet dat niet graag, jij ziet liever mensen ruzie maken, je bent een sadist!
Ik was er ook bij; mooie tijd.quote:Op zondag 24 april 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was erbij toen die foto gemaakt werd vertrouw nou maar.
I know.. en heb er al van alles aan gedaan om het minderen zal vanaf morgenquote:Op zondag 24 april 2011 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vandag nog ergens gezegd dat jij het expres deed schat![]()
Tevens de reden dat samzz en ik het ook expres deden.
Hopelijk zie je nu hoe irritant het is/kan zijn.
Probeer het te beperken! Meer vraag ik niet. Het hoeft echt niet helemaal op te houden want iedereen doet het maar vooral jij, carool en jofu verheffen het kusjekroel naar een nieuw niveau
waar jij je allemaal niet druk om kunt maken, ik blijf wel door je hoofdje spoken niewaarquote:Op zondag 24 april 2011 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben jou gewoon zat want in post 12 kan jij roepen dat je knetter lief vindt en van dr houdt en in post 15 kan dat weer veranderd zijn
TIETENquote:Op zondag 24 april 2011 01:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben jou gewoon zat want in post 12 kan jij roepen dat je knetter lief vindt en van dr houdt en in post 15 kan dat weer veranderd zijn
Ik zeg dealquote:Op zondag 24 april 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I know.. en heb er al van alles aan gedaan om het minderen zal vanaf morgenweer minderen.. als jullie dan ook normaal doen.. anders ga ik lekker door
Even door de zure appel heen bijten jong.quote:Op zondag 24 april 2011 01:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat nummer is al 5 nummers geleden...
Compromissenquote:
Nou jij nu ook kappen.quote:Op zondag 24 april 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
Knetter = Lief
Huppel = Gemeen
duidelijk genoeg?
dat betekent dat ik vannacht nog door mag gaan.. met morgen bedoel ik zondagmiddag als ik weer wakker ben..quote:
Voor mij niet, het zal mij lood om oud ijzer wezen...quote:Op zondag 24 april 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
Knetter = Lief
Huppel = Gemeen
duidelijk genoeg?
You wish!quote:Op zondag 24 april 2011 01:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar jij je allemaal niet druk om kunt maken, ik blijf wel door je hoofdje spoken niewaar
Hier en dan roepen dat het allemaal aan mij ligtquote:Op zondag 24 april 2011 01:49 schreef _Fanta het volgende:
Knetter = Lief
Huppel = Gemeen
duidelijk genoeg?
Kreng!!quote:Op zondag 24 april 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat betekent dat ik vannacht nog door mag gaan.. met morgen bedoel zondagmiddag als ik weer wakker ben..
dus hups.. kusjekroel enzow
naar jou luister ik altijd popjequote:Op zondag 24 april 2011 01:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nou jij nu ook kappen.
Anders kom ik je aars kicken.
Dat kan ik heus wel hoorquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik wil even vertellen dat ik jullie allemaal lievvvvvvvvvvvvv vind
![]()
![]()
![]()
kUSJEKROELquote:Op zondag 24 april 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een gemeen rotkind ben je ookquote:Op zondag 24 april 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Was dat niet Vader Abraham ?quote:Op zondag 24 april 2011 01:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik weet niet eens meer wat ik heb aangevraagd
Lieve Huppel, zou je even willen reageren op mijn pm enzo? Dankjequote:
ja hups zelfs jij bent af en toe lievquote:
Wat moet ik daarop zeggen dan?quote:Op zondag 24 april 2011 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lieve Huppel, zou je even willen reageren op mijn pm enzo? Dankje
Heel vaak zelfsquote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja hups zelfs jij bent af en toe liev![]()
geeft niet meid.. in het heetst van de strijd en zulks bla bla..quote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik daarop zeggen dan?
Dat ik je geloof? Doe ik toch niet. Sorry! Is mijn goed recht.
Knetter!!
Sorry dat ik je tieten in het topic pleurde
Dat recht heb je idd..quote:Op zondag 24 april 2011 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat moet ik daarop zeggen dan?
Dat ik je geloof? Doe ik toch niet. Sorry! Is mijn goed recht.
Knetter!!
Sorry dat ik je tieten in het topic pleurde
Ik had je wel mooi even tuk hequote:Op zondag 24 april 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niet meid.. in het heetst van de strijd en zulks bla bla..
Signed again.quote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
Dit vind ik niet zo mooi... sorry dat ik het typ...
helaas welquote:
ja sorry, dit vinden mijn oren lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
Dit vind ik niet zo mooi... sorry dat ik het typ...
mijnes niet.. maar je vindt mijn verzoekjes ook niet altijd mooi.. dus dan mag hetquote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ja sorry, dit vinden mijn oren lekker
Nou enquote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helaas wel![]()
al was dat natuurlijk heul anders![]()
fobo material enzulks
Daarom is het ook een verzoekprogramma...quote:Op zondag 24 april 2011 01:55 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ja sorry, dit vinden mijn oren lekker
Gelukkigquote:Op zondag 24 april 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijnes niet.. maar je vindt mijn verzoekjes ook niet altijd mooi.. dus dan mag het
nou en niks.. dat was het beste wat ik kon verzinnenquote:
Mooie poging zo op de zaterdagnachtquote:Op zondag 24 april 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou en niks.. dat was het beste wat ik kon verzinnen
quote:
ghehequote:Op zondag 24 april 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
Gelukkig, dit is al een stuk rustiger...
oh wacht...![]()
Kusjekroel muziekquote:Op zondag 24 april 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum kijkt boos
quote:Op zondag 24 april 2011 01:58 schreef humorduck28 het volgende:
Gelukkig, dit is al een stuk rustiger...
oh wacht...![]()
quote:
Niet op deze muziek.quote:Op zondag 24 april 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hell no
![]()
ik weet niet waar jij op kusjekroelt
quote:
Dan is een konijn nog langzaam idd...quote:Op zondag 24 april 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat er wel mensen zijn die dat op deze uhum muziek doen
haha, ik dacht precies hetzelfdequote:Op zondag 24 april 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dan is een konijn nog langzaam idd...
Ies mooi!!quote:
1 goedenavondquote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef Melting het volgende:
Goede avond altesaam!![]()
Wat een herrie zeg.
lollll..quote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik liet net zo'n harde boer he.
Mijn hond schrok ervan wakker!
quote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat dit net als met je smileygebruik? 2 dagen goed en dan fuck itquote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1 goedenavond
en ik mag het nu nog![]()
kusjekroel
Ja echt!!quote:
Neeee. en mijn smiley gebruik is nog steeds minder dan het voor die 2 dagen was.. tevens had ik toestemming van darcliquote:Op zondag 24 april 2011 02:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat dit net als met je smileygebruik? 2 dagen goed en dan fuck it
Misschien puur toeval, maar mijn hond begon te blaffen voordat je dit typte...quote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Oja? Onze hond is 12 geworden vandaag!quote:Op zondag 24 april 2011 02:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Misschien puur toeval, maar mijn hond begon te blaffen voordat je dit typte...![]()
![]()
Damn hij was echt hard!!quote:Op zondag 24 april 2011 02:08 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Misschien puur toeval, maar mijn hond begon te blaffen voordat je dit typte...![]()
![]()
True!quote:Op zondag 24 april 2011 02:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neeee. en mijn smiley gebruik is nog steeds minder dan het voor die 2 dagen was.. tevens had ik toestemming van darcli
Niks mis met kampersquote:
Ik kreeg bijna een toeval man.quote:Op zondag 24 april 2011 02:09 schreef humorduck28 het volgende:
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
veel plezier in dromenlandquote:
Vindt ikquote:
Tot morgenquote:
Schenk hem aan Royco voor z'n kroegquote:Op zondag 24 april 2011 02:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik heb een metalen bord met deze tekst dr op( In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier )
Ik ga het tegen koelkast zeggenquote:
spinnen zijn best leukquote:Op zondag 24 april 2011 02:11 schreef humorduck28 het volgende:
Brrrrr, er rende net een spin langs.. nee niet mijn lievelingsdier...
quote:Op zondag 24 april 2011 02:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schenk hem aan Royco voor z'n kroeg
dunnoquote:Op zondag 24 april 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
Waarom doet dit mij aan Knetterkrankjorum denken ?
omdat knetter gewoon een Supergirl is?quote:Op zondag 24 april 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
Waarom doet dit mij aan Knetterkrankjorum denken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |