jezus ben ik nou zo in de war, volgens mij was dat Jeanny idd, en hoop verschillende versies daarop. sryquote:
Ja ik heb de radio nu niet aan staan. Welk nummer draaide nu?quote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jezus ben ik nou zo in de war, volgens mij was dat Jeanny idd, en hoop verschillende versies daarop. sry
JIj bent in de warquote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jezus ben ik nou zo in de war, volgens mij was dat Jeanny idd, en hoop verschillende versies daarop. sry
goeie vraag, hoe heette die titel van dat vorige nummer ook alweer eggs?quote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb de radio nu niet aan staan. Welk nummer draaide nu?
Hijo de la lunaquote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
goeie vraag, hoe heette die titel van dat vorige nummer ook alweer eggs?
Oh die wil ik graag hebbenquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Popje mag door voor de koelkast (DJ Koelkast hihi)
NAAKT NU IN JOUW BED!!quote:
Dat heb je mij verteld dat je dat wilquote:
Dat klopt, maar hij ligt nog niet naakt in bedquote:Op zondag 24 april 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb je mij verteld dat je dat wil![]()
Keiharde geile neuckseks
Ik word er weer eens een keer klein beetje hyper op.quote:Op zondag 24 april 2011 00:23 schreef _Fanta het volgende:
ik begin aardig aangeschoten te worden hiero, maar vin wel mooie muziek!
Ik stuur hem er wel ff heenquote:Op zondag 24 april 2011 00:23 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij ligt nog niet naakt in bed
ik word er altijd scherp van "althans da denk ik, is nie zo" maar krijg altijd wel zin om te typen enzowquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik word er weer eens een keer klein beetje hyper op.
Ik begin hem ook al aardig te voelenquote:Op zondag 24 april 2011 00:23 schreef _Fanta het volgende:
ik begin aardig aangeschoten te worden hiero, maar vin wel mooie muziek!
Deed ik laatst ook, bleek helemaal niet dat ik een balkon heb...quote:
Heb ik al een paar dagen last vanquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook, bleek helemaal niet dat ik een balkon heb...![]()
Ja en ik ga de hele dag halfnaakt op het balkon zittenquote:Op zondag 24 april 2011 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt he![]()
Maar het wordt morgen wel weer lekker weer
Halfnaakt nog wel?quote:Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik ga de hele dag halfnaakt op het balkon zitten
ik doe meequote:Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik ga de hele dag halfnaakt op het balkon zitten
Kom er maar bij zittenquote:Op zondag 24 april 2011 00:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Halfnaakt nog wel?
Dat vraagt om pics
Heb jij een balkon?quote:
ik verstond het ook maar half, dacht dat ie zei deze speciaal voor pop omdat ze een neger is..quote:
Oww okee dan.quote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik verstond het ook maar half, dacht dat ie zei deze speciaal voor pop omdat ze een neger is..
Geen balkon, wel een grote tuinquote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij een balkon?
Kom ik wel bij jou zitten
Mijn laatste vriendin was een negerin!quote:Op zondag 24 april 2011 00:31 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
ja speciaal voor mij omdat ik een neger ben
Okay hoe laat moet ik me waar melden morgen?quote:
Arme jij.quote:
IK moest hardop lachenquote:
Papecity on the riverside natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay hoe laat moet ik me waar melden morgen?
Ja waar danquote:Op zondag 24 april 2011 00:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Papecity on the riverside natuurlijk
Zwarte vrouwen kunnen soms vervelend zijn joh het was gemeend.quote:
Mee eens, pffff....schat van een meid, maar ook 1 hoop ellende.quote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zwarte vrouwen kunnen soms vervelend zijn joh het was gemeend.
Ja dus?quote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle vrouwen kunnen soms vervelend zijn ...quote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 00:36 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Alle vrouwen kunnen soms vervelend zijn ...
Ergens in de molenbuurt dusquote:
Ja bij de AH daar in de buurt tochquote:
Helemaal correct. Als we daar afspreken halen we gelijk een ijsjequote:Op zondag 24 april 2011 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja bij de AH daar in de buurt toch
Dat is vast niet open morgenquote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal correct. Als we daar afspreken halen we gelijk een ijsje
Ja? Dat ding was vaker dicht dan open vroegerquote:
Goed bezig jij!!quote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Nog een waterijsje voor het slapengaan.Nummer 5 van vandaag.
IJsjesquote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
In drie kwartier 5 ijsjes.. doe je goed...quote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik een vriend van me niet af zal zeggen. Heb een behoorlijke keelontsteking, geen zin dat ik straks hem ook aansteek.quote:Op zondag 24 april 2011 00:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij!!
Ga je morgen mee naakt bij Onlogisch in de tuin zonnen?
Dat is de broer van Eggs
Lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
Is niet best wijffie. Beterschap!quote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik een vriend van me niet af zal zeggen. Heb een behoorlijke keelontsteking, geen zin dat ik straks hem ook aansteek.
Heb ik aangevraagdquote:
Van plan te gaan kopkluiven dan?quote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te twijfelen of ik een vriend van me niet af zal zeggen. Heb een behoorlijke keelontsteking, geen zin dat ik straks hem ook aansteek.
Ja, ik had vandaag naar de doktor moeten gaan, maar ik was koppig en nu is het alleen maar erger geworden.quote:
Nu wordt eggs boos op jequote:Op zondag 24 april 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik had vandaag naar de doktor moeten gaan, maar ik was koppig en nu is het alleen maar erger geworden.
Er vanuit gaande dat kopkluiven zoenen is. Ja. Nog wel meer van plan ook. Maar dat lijkt me allemaal niet zo slim nu.quote:
Oei, dat is minderquote:Op zondag 24 april 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik had vandaag naar de doktor moeten gaan, maar ik was koppig en nu is het alleen maar erger geworden.
Heb je kamillethee in huis? is ook goed voor je keelquote:Op zondag 24 april 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat kopkluiven zoenen is. Ja. Nog wel meer van plan ook. Maar dat lijkt me allemaal niet zo slim nu.
Hopen dat ie niet meeleest danquote:
Hmm nee, zal morgenochtend wel eens thee met honing nemen, misschien dat dat iets verzacht. Op dit moment probeer ik gewoon niet te praten/ademen of slikken.quote:Op zondag 24 april 2011 00:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Heb je kamillethee in huis? is ook goed voor je keel
Ik heb Knetter nog niet gezien hier...quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen adoratie van knetter voor eggs vanavond?
Jij verveelt je echt hequote:
Ja thee helpt zeker welquote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm nee, zal morgenochtend wel eens thee met honing nemen, misschien dat dat iets verzacht. Op dit moment probeer ik gewoon niet te praten/ademen of slikken.
Maarja, morgenmiddag sowieso de stad in met een vriendin die ik al maanden niet gezien heb. Dus ik vind het dan zo lullig om die vriend in de avond wel af te zeggen, maarja, dat is toch anders.
Knetter is stappen met vriendinnen enzo..quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen adoratie van knetter voor eggs vanavond?
riiiiiiiiiiicooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja thee helpt zeker wel
anders wat keelsnoepjes nemen, Ricola ofzo
Riiiiicoooolaaaaaaaaquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja thee helpt zeker wel
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiicooooooooooolaaaaaaaaaaaaaa
/carequote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter is stappen met vriendinnen enzo..
Ships... je was eerderquote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
riiiiiiiiiiicooooooooooolaaaaaaaaaaaaaa
Tof.quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
En natuurlijk Jofu weer op je beeldscherm!
Wie draait?
Hoe dan?quote:
Doet ze dat doorgaans bij een ieder ander dan wel?quote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/care
Het is alleen vreemd dat ze dr eigen niet opdringt aan eggs .
quote:
Ik zwijg okquote:Op zondag 24 april 2011 00:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doet ze dat doorgaans bij een ieder ander dan wel?
We kunnen gaan roddelen over je broertjequote:
Puik plan. Maar niet hier, hier leest ie mee!quote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We kunnen gaan roddelen over je broertje
Zie dmquote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Puik plan. Maar niet hier, hier leest ie mee!
Die doen pijn, ik heb wel veel strepsils, maar ik moet gewoon iets tegen de ontsteking hebben, dat verzachten houd het nog geen 15 minuten vol.quote:Op zondag 24 april 2011 00:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja thee helpt zeker wel
Ik geloof het niet, is het echt zo?quote:Op zondag 24 april 2011 00:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Puik plan. Maar niet hier, hier leest ie mee!
Arme jijquote:Op zondag 24 april 2011 00:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die doen pijn, ik heb wel veel strepsils, maar ik moet gewoon iets tegen de ontsteking hebben, dat verzachten houd het nog geen 15 minuten vol.
Ik geloof het welquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
JouWquote:
Hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |