Jij ook lieverdquote:Op zondag 24 april 2011 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met dit weer word ik vrolijk, dus ik wens een ieder een vrolijk pasen toe
Dat eerste ben ik met je eens, dat tweede deels.quote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind wel dat mensen de betekenissen achter feestdagen horen te weten en ze ook juist te adresseren, vrolijk pasen heeft geen betekenis, Zalig Pasen wel (officieel beide met hoofdletter volgens mij).
Een heel fijn Pasenquote:Op zondag 24 april 2011 10:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met dit weer word ik vrolijk, dus ik wens een ieder een vrolijk pasen toe
Het goedequote:Op zondag 24 april 2011 10:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met welk been ben jij uit bed gestapt?!Dat je me zomaar een lieverd noemt
![]()
van wat?quote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef Yuki het volgende:
Potver
Waarom heb ik destijds niet de Deluxe Edition van Bells gekocht?
3? Je post van vannacht impliceerd dat het er wat meer warenquote:Op zondag 24 april 2011 10:08 schreef Watertornado het volgende:
Man man wat voel ik me beroerd na drie biertjes.
quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laura Jansen - Bells.
Nu mis ik dit nummer
Waar waar? Ik kan me niet voorstellen dat ik jullie heb voorgelogen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
3? Je post van vannacht impliceerd dat het er wat meer waren
Je kent mij echt niet he?quote:Op zondag 24 april 2011 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]balen. In de iTunes store kopen? Zodat het iig op je telefoon staat?
Wacht even - volgens mij heb ik vannacht überhaupt niet gepost.quote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar waar? Ik kan me niet voorstellen dat ik jullie heb voorgelogen.
Dezequote:Op zondag 24 april 2011 01:45 schreef Watertornado het volgende:
Man man wat ben ik lam, snel slapen.
Nou, daar is toch niets aan gelogen?quote:
ohjaquote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kent mij echt niet he?
Ik ga het Deluxe album volgende week kopen en die ander verkoop ik of geef ik weg
hmm, my mistake, weet ff niet wanneer ik zoiets heb gelezen dan.quote:Op zondag 24 april 2011 10:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar waar? Ik kan me niet voorstellen dat ik jullie heb voorgelogen.
ooh kijk, die bedoel ikquote:
Niks met fantasie te maken, ik deed een aanname op basis van die postquote:Op zondag 24 april 2011 10:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, daar is toch niets aan gelogen?
PeuRac heeft gewoon een brede fantasie.
Aanname: the mother of all fuck upsquote:Op zondag 24 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh kijk, die bedoel ik![]()
[..]
Niks met fantasie te maken, ik deed een aanname op basis van die post
check.quote:
Jawel, want die aanname is gewoon fantasie. Je schetst een geromantiseerd denkbeeld van mij dat ik pas lam ben na 22 biertjes.quote:Op zondag 24 april 2011 10:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh kijk, die bedoel ik![]()
[..]
Niks met fantasie te maken, ik deed een aanname op basis van die post
Nu doe jij een aanname. Overigens zegt 3 bier ook nog niks, als je de hele dag weinig gedronken en gegeten hebt, komen die ook knal hard aan.quote:Op zondag 24 april 2011 10:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel, want die aanname is gewoon fantasie. Je schetst een geromantiseerd denkbeeld van mij dat ik pas lam ben na 22 biertjes.
Ik moet trouwens wel erbij zeggen dat mijn maat waarmee ik dronk ook amper meer recht op zijn benen kon staan. De alcoholpercentages waren niet eens zo heftig (6, 6,2 en 9,5 %) maar vooral de cumulatieve smaakbeleving was gewoon heftig. De heftigheid had ik exponentieel gemaakt, samen met het alcoholpercentage doet dat gewoon veel meer dan je zou verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |