Daar kan je zeker zitten jaquote:Op zondag 24 april 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga naar de Kersenboogerd, als het doorgaatAchtertuin van familie onveilig maken
We denken aan je schat!quote:Op zondag 24 april 2011 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
Geen vrolijk Pasen hier: m'n opa is vandaag overleden
Ff wat anders dan de verjaardag die voor morgen gepland stond.
Daar liep van de week nog een verwarde man rond met een mes en allesquote:Op zondag 24 april 2011 13:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga naar de Kersenboogerd, als het doorgaatAchtertuin van familie onveilig maken
Ja, ik las hetquote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar liep van de week nog een verwarde man rond met een mes en alles
Mooi!quote:Op zondag 24 april 2011 13:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik las het
Maar die is gepakt, dus ik ben veilig
Ja, was echt onwijs dicht bij haar in de buurtquote:Op zondag 24 april 2011 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
LL was wel ff geschrokken toen geloof ik. Logisch ook wel
Jaquote:Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, was echt onwijs dicht bij haar in de buurt
Ik las het later pas, maar schrok wel enormquote:Op zondag 24 april 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Blij dat de kids niet daar aan het spelen waren enz.
Ik heb haar ook met kippenvel op mn armen gevolgd op twitter toen
Ja maar zoiets is ook gewoon schrikken. Zeker als het bij iemand gebeurt die je kentquote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het later pas, maar schrok wel enorm
Hallo mooie vrouw met gave schoenenquote:
En anders sms je maar voor beschermingquote:Op zondag 24 april 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het later pas, maar schrok wel enorm
DAT is nog eens een binnenkomer.quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hallo mooie vrouw met gave schoenen
Oehquote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En anders sms je maar voor bescherming
In return for a possible small favor in the future, Tony?quote:Op zondag 24 april 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En anders sms je maar voor bescherming
Tofquote:Op zondag 24 april 2011 13:48 schreef JoeBravo het volgende:
Broertje en schoonzusje zijn ff met ventje de hort op, dus ff van angus&julia stone genieten
@Yuki: kersenboogerd klinkt onwijs bekend, zal me niks verbazen als m'n oom en tante daar gewoond hebben
Met de trein? Of de auto mee gejat? Wij zijn bijna bij Mr. en Ms. Burgerlijk ...quote:
In de wij-vorm praten en dan andere mensen burgerlijk noemen.quote:Op zondag 24 april 2011 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de trein? Of de auto mee gejat? Wij zijn bijna bij Mr. en Ms. Burgerlijk ...
kon ik maar burgerlijk doenquote:Op zondag 24 april 2011 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de wij-vorm praten en dan andere mensen burgerlijk noemen.
Wat houdt je tegen?quote:
gebrek aan een partnerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |