quote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes, een jonge hond formaatje klein kalf door de dolle...
Oeh droge witte? Lekker!quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Biertje Piet, Bollo?
Wit Wijntje Kahaarin?
doe maar bollo zijn merkquote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Biertje Piet, Bollo?
Wit Wijntje Kahaarin?
Lauraquote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef bollokus het volgende:
echt ongelofelijk mooi nummer is nog niet uitgebracht maar WAT KAN DAT VROUWTJE ZINGEN!!!!
Heel rustig, nu wel weer, rondje sociaal dit weekend gehad iig. ;0quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef pietpaniek het volgende:
Maar goed genoeg over mijn bed avonturen, hoe is het hier?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Biertje Piet, Bollo?
Wit Wijntje Kahaarin?
Och, scheutje grenadine.quote:Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik doe mee met de wijn alsie rood is
quote:
trek ik voor jou toch een rode bordeaux openquote:Op zondag 24 april 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik doe mee met de wijn alsie rood is
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
back in business.![]()
![]()
Nog steeds aan het masseren zie ik
quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trek ik voor jou toch een rode bordeaux open
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
back in business.![]()
![]()
Nog steeds aan het masseren zie ik
Dat valt ook wel mee hoorquote:Op zondag 24 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
als ikdie in cos post krijg ik een schop van benny
Witte wijn is geen bier...quote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon een echte... want bier na wijn dan word je een sjagerijn
Lol, vooral met deze streams zeker, nog een wonder dat ze nog geen schaakklup hebben opgericht.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
heb ik niet door hoor na 3 flessen
Lol, drie halve litertje zeker?!quote:Op zondag 24 april 2011 22:33 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
heb ik niet door hoor na 3 flessen
Het is dammen hequote:Op zondag 24 april 2011 22:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, vooral met deze streams zeker, nog een wonder dat ze nog geen schaakklup hebben opgericht.
schijnt dat de massage nog bezig is, dus een watertje en een lekker bad doe ik het voorquote:Op zondag 24 april 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokje
![]()
wat kan ik voor je doen, water dragen, iets te snacken, massage, bad vol laten lopen?
sjoelen met Stability tochquote:
neu joh, ze heeft toch niet door dat ik een ander muisje aan het werk gezet hebquote:Op zondag 24 april 2011 22:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
schijnt dat de massage nog bezig is, dus een watertje en een lekker bad doe ik het voor
quote:
Oeh, hoofdmassage terwijl je ligt te bubbelen Kokkie!quote:Op zondag 24 april 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
neu joh, ze heeft toch niet door dat ik een ander muisje aan het werk gezet heb![]()
Hier vast een watertje
[ afbeelding ]
laat ik vast het bad vollopen
niet een heul klein beetje over? zag er errug lekker uitquote:
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet een heul klein beetje over? zag er errug lekker uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |