Haha! Oeh, ik ga ramptoeristen.quote:Op zondag 24 april 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
denk ik ga in TAL ff bij TUDB (nu bij RTL5) buurten, zit daar niemand minder dan onze oude bekende MrJLo
quote:
zekerquote:Op zondag 24 april 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vultarian
gister lekker ge-bbq-ed?
staat er al lang in... tochquote:Op zondag 24 april 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar Drafi Deutscher - Marmor Stein und Eisen bricht moet Bollo idd ook op het lijstje zetten.
't ging mij om Radioactivity van Kraftwerk
quote:Op zondag 24 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
staat er al lang in... tochzal die van kraftwerk zo zoeken!
avond trouwens![]()
Hi!quote:Op zondag 24 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
staat er al lang in... tochzal die van kraftwerk zo zoeken!
avond trouwens![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo
![]()
sorry, had niet gekeken, zat nog in een ander lijstje
ik bijgekomen ..... hoezo??quote:
Ja! Morgen lekker hier heen: http://www.oldtimermanifestatie.nl/quote:Op zondag 24 april 2011 21:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
en iedereen zijn familie verplichtingen voldaan
* MaryMousequote:Op zondag 24 april 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor...Ben ondertussen van alles aan het doen.
Huh? Why? Ik ben wel lekker uitgeslapen natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouseschrikt wakker achter haar laptopje
![]()
streams saai, hier stil, beetje moequote:Op zondag 24 april 2011 21:55 schreef kahaarin het volgende:
Huh? Why? Ik ben wel lekker uitgeslapen natuurlijk.![]()
Noh... ben ik er wel is er verder bijna niemand, je zou er bijna iets van gaan denken....quote:Op zondag 24 april 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
streams saai, hier stil, beetje moe
quote:Op zondag 24 april 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
Noh... ben ik er wel is er verder bijna niemand, je zou er bijna iets van gaan denken....
* MaryMouse bergt de zakdoek weer wegquote:
familie woont te ver weg... haha, maar het was gezellig hoor en net even bij de buurman een paar wijntjes gedronken.... pfff stijgt behoorlijkquote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van het familiebezoek en de trip naar de slagers toch?
gaat je niet veel moeite of tijd kostenquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef bollokus het volgende:
kreeg even telefoon, kan ik weer bijlezen
ee, het is verdomd rustig in de SC, heb me vanmiddag moeten vermaken met muziek triviantquote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gaat je niet veel moeite of tijd kosten
sorry, ik weet ook niet waarom niemand hier meer blijft hangenquote:Op zondag 24 april 2011 22:05 schreef bollokus het volgende:
ee, het is verdomd rustig in de SC, heb me vanmiddag moeten vermaken met muziek triviant
ach met pasen en dit weer was dat wel te radenquote:Op zondag 24 april 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry, ik weet ook niet waarom niemand hier meer blijft hangen
Lol, ik bedoel de vsite die je hebt gehad.quote:Op zondag 24 april 2011 22:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
familie woont te ver weg... haha, maar het was gezellig hoor en net even bij de buurman een paar wijntjes gedronken.... pfff stijgt behoorlijk
* bollokus.. gooit haren losquote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooi topic!! Is er nog een leuke masseuse vrij hier??![]()
![]()
![]()
![]()
Mary is de masseuse hier, geen idee of ze vrij is...quote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
![]()
die zijn weg, nu heb ik wel weer buren de ouders van mijn compagnon en daarom weer veel kids in de tuin....en het is de alcoholgehalte die naar het bolletje steeg... lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik bedoel de vsite die je hebt gehad.Wat stijgt? Het alcohol gehalte of de temperatuur?
![]()
alsjeblieftquote:Op zondag 24 april 2011 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh leuk! Cake zwembad en ranja was het toch?quote:Op zondag 24 april 2011 22:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
die zijn weg, nu heb ik wel weer buren de ouders van mijn compagnon en daarom weer veel kids in de tuin....en het is de alcoholgehalte die naar het bolletje steeg... lekker
Da's big fail inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
* bollokus.. gooit haren los
maar is zeker weer niet goed omdat ik blauwe sokjes heb![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 22:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh leuk! Cake zwembad en ranja was het toch?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef bollokus het volgende:
echt ongelofelijk mooi nummer is nog niet uitgebracht maar WAT KAN DAT VROUWTJE ZINGEN!!!!
quote:
en Anouk moet ook vaker bij der vent weggaan. dan schrijft ze steeds weer goede nummers !quote:
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Piet
![]()
nog uit te houden in La France?
quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef pietpaniek het volgende:
En het erge is die kleine jonge lijkt resistant
Oh noes, een jonge hond formaatje klein kalf door de dolle...quote:Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup en een hond die door het dolle heen is met alle kids
Hi! Geen paniek, dan is er altijd nog iets als oordoppen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:22 schreef pietpaniek het volgende:
En het erge is die kleine jonge lijkt resistant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |